چه طور

استفاده تجاری و مجوز BlueWillow توضیح داده شده است

چه باید بدانیم

  • از 10 آوریل 2023، تمام تصاویر ایجاد شده با استفاده از BlueWillow می توانند به صورت تجاری استفاده شوند.
  • تصاویر ایجاد شده با استفاده از نسخه رایگان بدون حق امتیاز هستند و برای همه در دسترس هستند.
  • BlueWillow هنوز نسخه پولی ندارد. اما “شرایط خدمات” آن نشان می دهد که ممکن است به زودی ارائه شود و تصاویر ایجاد شده با استفاده از نسخه پولی فقط مال شما باشد.

سال 2023 به سال هوش مصنوعی مولد تبدیل شده است. پس از موفقیت ابزارهایی مانند ChatGPT و Bing AI، بازار به سرعت در حال پر شدن از پلتفرم های مختلفی مانند Midjourney و BlueWillow است که از مدل های هوش مصنوعی برای ایجاد تصاویر با اعلان های مبتنی بر متن استفاده می کنند. اما آیا این تولیدکننده‌های تصویر هوش مصنوعی همان سیاست‌های مجوز خدمات تصویر سنتی قدیمی را دارند و آیا می‌توانید از این تصاویر به صورت تجاری استفاده کنید؟ راهنمای زیر به همه این سوالات و موارد دیگر در مورد شرایط مجوز BlueWillow پاسخ می دهد تا بتوانید تصمیم بگیرید که آیا برای شما مناسب است یا خیر.

آیا می توانید از تصاویر BlueWillow به صورت تجاری استفاده کنید؟

BlueWillow به شما حقوق مربوط به آثارتان را می دهد، به این معنی که شما این آزادی را دارید که از آنها در هر مکانی استفاده کنید، حتی برای منافع تجاری.

تصویر: BlueWillow

بنابراین ما یکی برای این پست ایجاد کردیم، و بله، ما (و همچنین دیگران) می‌توانیم هر طور که دوست داریم از آن استفاده کنیم.

استفاده تجاری و مجوز BlueWillow توضیح داده شده است
آزادانه با اعلان ایجاد شد – یک “N” قرمز رنگ بزرگ روی صفحه کامپیوتر!

هنگام استفاده از نسخه رایگان، دارایی ها (یا تصاویر ایجاد شده) در سرورهای عمومی BlueWillow منتشر می شوند و سایر کاربران BlueWillow می توانند به آنها دسترسی داشته باشند. این بدان معنی است که هر تصویری که ایجاد کنید برای همه قابل دسترسی خواهد بود. اما به همین ترتیب، هر آنچه در کانال یا سرور عمومی آنها باشد نیز برای استفاده در دسترس شما خواهد بود.

1681134631 200 استفاده تجاری و مجوز BlueWillow توضیح داده شده است
تصویر: BlueWillow

همانطور که در شرایط خدمات BlueWillow آمده است،[t]دارایی‌هایی که در BlueWillow ایجاد می‌کنید ممکن است توسط شما برای هر هدفی استفاده شوند…» بنابراین می‌توانید مطمئن باشید که می‌توانید از آن به صورت تجاری نیز استفاده کنید.

مجوز BlueWillow: چگونه کار می کند

هنگامی که از نسخه رایگان استفاده می کنید، به BlueWillow مجوز تکثیر، مجوز فرعی، نمایش عمومی و اشتقاق این هنر را می دهید زیرا تصاویر بر روی پلت فرم BlueWillow ایجاد می شوند. برای اطلاع از میزان کامل کاری که BlueWillow هنگام استفاده از نسخه رایگان می تواند انجام دهد، به اسناد شرایط خدمات آنها در اینجا مراجعه کنید.

این بدان معنا نیست که آنها شما را از استفاده تجاری از آنها منع می کنند زیرا تمام آثار هنری که آزادانه تولید می شوند اساساً بدون حق امتیاز هستند.

BlueWillow هنوز نسخه پولی آن را منتشر نکرده است. اما شرایط خدمات آنها نشان می‌دهد که هنگام استفاده از نسخه پولی، «شما مالک دارایی‌هایی هستید که ایجاد می‌کنید، و BlueWillow هیچ حق یا مجوزی برای استفاده از دارایی‌های ایجاد شده با استفاده از آن نخواهد داشت. [their] خدمات پولی.»

BlueWillow همچنین هیچ هنری تولید شده توسط شما را به صورت عمومی به اشتراک نخواهد گذاشت و به سرورهای خصوصی دسترسی خواهد داد. اما اگر آثار هنری خود را به صورت عمومی منتشر کنید، مانند اتاق گفتگوی BlueWillow’s Discord، اثر هنری توسط آنها محافظت نخواهد شد.

1681134631 128 استفاده تجاری و مجوز BlueWillow توضیح داده شده است
تصویر: BlueWillow

بنابراین، به طور خلاصه، هر دو نسخه رایگان و پولی (پس از در دسترس بودن) به شما امکان استفاده تجاری از تصاویر رایگان را می دهند.

اگر در آینده اشتراک BlueWillow خود را لغو کنید چه اتفاقی می افتد؟

اگرچه نسخه پولی هنوز ظاهر نشده است، حتی اگر اشتراک BlueWillow خود را در آینده لغو کنید، همچنان می توانید از تصاویر ایجاد شده در زمانی که اشتراک شما هنوز فعال بود، به صورت تجاری استفاده کنید. تنها چیزی که پس از شروع استفاده از نسخه رایگان تغییر می کند این است که تصاویر جدیدی که ایجاد می کنید توسط BlueWillow محافظت نمی شوند و حقوق انحصاری آنها را نخواهید داشت.

به طور خلاصه، هر دو نسخه رایگان و غیررایگان BlueWillow به شما امکان می دهند از تصاویر یا آثار هنری تولید شده توسط هوش مصنوعی به صورت تجاری استفاده کنید. تصاویری که آزادانه ایجاد می‌شوند در نهایت بدون حق امتیاز و برای عموم آزاد می‌شوند، در حالی که تصاویری که با اشتراک‌های پولی ایجاد می‌شوند، فقط متعلق به شما هستند.

امیدواریم این راهنما به روشن شدن مجوز BlueWillow و شرایط و ضوابط برای استفاده تجاری از تصاویر ایجاد شده در پلت فرم کمک کند. تا دفعه بعد!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا