شبکه های اجتماعی

کروم بوک: سری کروم بوک اسپین 714 ایسر با پردازنده های نسل 13 اینتل و سیستم عامل کروم راه اندازی شد: تمام جزئیات

ایسر از جدیدترین مجموعه خود رونمایی کرده است کروم بوک ها، Acer Chromebook Spin 714 و ایسر Chromebook Enterprise Spin 714 که مصرف کنندگان، خانواده ها و مشاغل را هدف قرار می دهد. این کروم‌بوک‌ها از جدیدترین‌ها پشتیبانی می‌کنند هسته سیزدهم اینتل پردازنده ها، عمر باتری 10 ساعته با شارژ سریع دارند و دارای ویژگی های جدید هستند.

سری Acer Chromebook Spin 714: مشخصات، ویژگی‌ها و موارد دیگر

کروم بوک ها با صفحه نمایش لمسی 14 اینچی با وضوح WUXGA (1920×1200)، طیف رنگی 100٪ sRGB را ارائه می دهند. صفحه نمایش با حاشیه های نازک احاطه شده است و توسط Corning Gorilla Glass ضد میکروبی محافظت می شود که در برابر خراش، لکه و باکتری های ایجاد کننده بو مقاوم است. قلم اختیاری USI 4096 سطح حساسیت فشار و شیب را ارائه می‌کند که در هر یک از چهار حالت فعال شده توسط لولاهای 360 درجه کروم‌بوک 2 در 1، حس طبیعی و دقیقی را هنگام طراحی یا یادداشت‌برداری روی نمایش می‌دهد.

طیف جدید کروم‌بوک‌ها توسط نسل سیزدهم ارائه می‌شود اینتل پردازنده های Core i7 که نسبت به نسل قبلی تا 10 درصد بهبود عملکرد دارند. این کروم‌بوک‌ها بر اساس استانداردهای پلتفرم Intel Evo ساخته شده‌اند و عملکردی پاسخ‌گو و تا 10 ساعت عمر باتری را تضمین می‌کنند. تنها در 30 دقیقه شارژ سریع، باتری می تواند تا 4 ساعت کار کند. علاوه بر این، Acer Chromebook Enterprise Spin 714 از فناوری Intel vPro پشتیبانی می‌کند و قابلیت مدیریت و کنترل‌های امنیتی پیشرفته‌تری را برای مشاغل فراهم می‌کند.

جدیدترین کروم‌بوک‌های ایسر دارای وب‌کم QHD 2K است که شامل فناوری کاهش موقت نویز است که نوید می‌دهد نتایج واضحی را حتی در شرایط کم نور ارائه می‌دهد، همراه با شاتر فیزیکی برای محافظت از حریم خصوصی. کروم‌بوک‌ها همچنین دارای میکروفون دوگانه، دو بلندگوی رو به بالا با صدای DTS و تقویت‌کننده هوشمند داخلی برای صدایی با کیفیت بالا و بدون اعوجاج و باس عمیق‌تر هستند.

این کروم‌بوک‌ها از طریق Wi-Fi 6E و بلوتوث 5.2 متصل می‌مانند و طیف وسیعی از درگاه‌ها از جمله HDMI و Thunderbolt 4 را برای اتصال یکپارچه با دستگاه‌های دیگر ارائه می‌کنند. صفحه کلید دارای نور پس زمینه است و صفحه لمسی از شیشه گوریلا گلس ساخته شده است.

Acer Chromebook Spin 714 و Acer Chromebook Enterprise Spin 714 از پلاستیک های بازیافتی پس از مصرف استفاده می کنند، بسته بندی بازیافتی دارند و دارای تاییدیه Energy Star هستند. شاسی آلومینیومی آنودایز شده با دوام با استانداردهای دوام MIL-STD 810H ایالات متحده برای ظاهر و احساس برتر مطابقت دارد.

Acer Chromebook Spin 714 و Acer Chromebook Enterprise Spin 714 روی ChromeOS با قابلیت‌های تجاری، زمان راه‌اندازی سریع و ویژگی‌های امنیتی پیشرفته اجرا می‌شوند. آنها از برنامه های مبتنی بر وب و Google Play برای بهره وری و خلاقیت پشتیبانی می کنند. Acer ارتقای Chrome Enterprise را برای Chromebook Enterprise Spin 714 ارائه می‌کند.

Acer Chromebook Spin 714 series: قیمت، در دسترس بودن

Acer Chromebook Spin 714 در ماه مه در ایالات متحده به فروش می رسد و از 699 دلار (حدود 57400 روپیه) شروع می شود.

فیس بوکتوییترلینکدین


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا