شبکه های اجتماعی

بهترین زمان برای ارسال پست در لینکدین در سال 2023 چه زمانی است؟

به این وبلاگ گوش کنید

از زمان راه اندازی آن در سال 2002، لینکدین از یک پلت فرم جستجوی کار و رزومه به یک ماشین برندسازی تبدیل شده است.

این هست یک مکانی عالی برای بازاریابان B2B و B2C تا محتوای خود را تبلیغ کنند و ارتباطات قوی ایجاد کنید.

اکنون با جدیدترین ویژگی های لینکدین مانند فید ویدیوی بومی، ابزارهای هدف گیری قوی و داستان ها، کسب و کارهای کوچک و آژانس ها منابع خوبی برای تعامل با مخاطبان در لینکدین دارند. با این حال، بسیاری از مردم نمی توانند شهرت ارگانیک لینکدین را تجربه کنند.

آمار می گوید 91 درصد از مدیران لینکدین را به عنوان اولین انتخاب خود برای محتوای حرفه ای مرتبط ارزیابی می کنند. اما با بیش از 300 میلیون کاربر فعال ماهانه، این نیز درست است که ترافیک روی پلتفرم می تواند محتوای شما را از کانون توجه مخاطبان شما دور نگه دارد.

بنابراین، راه حل چیست؟

پست در لینکدین در
بهترین زمان، هر بار

زمانی پست کنید که مخاطبان شما بیشتر فعال هستند
و تعامل بیشتری با SocialPilot داشته باشید.

یکی از عواملی که می تواند به شما کمک کند تا حداکثر تعامل را داشته باشید، پیدا کردن آن است بهترین زمان برای ارسال پست در لینکدین.

برای ایجاد مکالمه و به دست آوردن تعامل بهتر، مهم است که در زمانی که مخاطبان شما آنلاین هستند، پست ارسال کنید.

اما یافتن بهترین زمان برای ارسال پست در لینکدین می تواند یک تجارت دشوار باشد. ناراحت نباش! ما برخی از حقایق و نکات مبتنی بر داده را برای کمک به شما در تلاش خود جمع آوری کرده ایم.

چگونه بهترین زمان برای ارسال پست در لینکدین را پیدا کنیم؟

مطمئن ترین راه برای یافتن بهترین زمان شخصی خود این است که داده های پروفایل خود را تجزیه و تحلیل کنید. این برای هر پلتفرم رسانه اجتماعی صادق است. درست مانند تجزیه و تحلیل فیس بوک و تحلیل توییتر، یک ابزار تجزیه و تحلیل لینکدین وجود دارد.

تجزیه و تحلیل لینکدین به شما کمک می کند تا بینش های عمیق تری در مورد نمایه لینکدین خود نظارت کنید، اما جدا از دانستن اینکه چه کاری انجام می دهد، درک اینکه چگونه می توانیم واقعاً از این ویژگی شگفت انگیز به طور موثر استفاده کنیم نیز بسیار مهم است.

بنابراین ما 2 آزمایش را برنامه ریزی کرده ایم که می توانید برای یافتن بهترین زمان برای ارسال در لینکدین انجام دهید.

مراحل زیر همچنین شما را در مورد عملکرد هر ویژگی در تجزیه و تحلیل لینکدین مطلع می کند.

بیا شروع کنیم.

1. استفاده از SocialPilot به عنوان ابزار برنامه ریزی و تجزیه و تحلیل

برای اتخاذ یک سیاست قوی در مورد ارسال پست در لینکدین، ابتدا باید هر احتمالی از بهترین زمان در طول روز را آزمایش کنید در کل ماه

اولین چیزها – آزمایش های خود را در طول یک ماه تجزیه کنید. هر روز از این ماه، محتوای خود را در صبح، ظهر و عصر در یک مجموعه زمانی خاص ارسال کنید.

همچنین ممکن است خوب باشد که از بهترین زمان های متوسط ​​ذکر شده در بالا استفاده کنید.

به عنوان مثال، ما بازه های زمانی خود را برای لینکدین به چهار بخش تقسیم می کنیم:

  • 7-8 صبح
  • 10-12 صبح
  • 5-6 بعد از ظهر
  • و هر روز بعد از ساعت کاری – برای اینکه ببینید آیا نام تجاری شما می تواند از افسانه های قدیمی لینکدین بیرون بیاید یا خیر.

اکنون به نظر می‌رسد که پست کردن در این اسلات‌های زمانی کاری خسته‌کننده است. آنجاست که یک ابزار زمان بندی مانند SocialPilot به کمک شما می آید.

SocialPilot یک ابزار برنامه ریزی و مدیریت رسانه های اجتماعی است که به شما امکان می دهد پست های خود را از قبل برنامه ریزی کنید و به طور خودکار آنها را در زمان و تاریخی که انتخاب کرده اید بدون هیچ خطایی ارسال کنید.

بنابراین این ابزار برنامه‌ریزی و ارسال خودکار به شما کمک می‌کند تا بدون هیچ زحمتی با زمان‌های مختلف آزمایش کنید. تنها کاری که باید انجام دهید این است که برای هر روز از یک ماه در برنامه ریز محتوای آن، چندین بازه زمانی انتخاب کنید و پست های ایجاد شده شما به طور خودکار در لینکدین منتشر می شوند.

پس از یک ماه آزمایش با زمان‌های مختلف، می‌توانید داده‌های خود را در خود ابزار بررسی کنید و گزارش دقیقی با تمام معیارهای عملکرد حیاتی دریافت کنید. شما می توانید به این معیارهای تعامل برای همه انواع محتوای لینکدین، از جمله پست های متنی، تصاویر، چرخ فلک ها، ویدئوها، نظرسنجی ها، مقالات و غیره دسترسی داشته باشید.

زمان و روزی را که در طی آن محتوای شما بیشترین تعامل را ایجاد کرده است را به صفر برسانید و مواردی را که بهترین عملکرد را دارند تکرار کنید تا فقط با چند کلیک توجه بیشتری را به خود جلب کنید.

2. برای ارزیابی عملکرد، در صفحه تجزیه و تحلیل لینکدین خود جستجو کنید

بخش تجزیه و تحلیل اطلاعاتی در مورد عملکرد صفحه لینکدین شما با معیارهای دقیق ارائه می دهد و روندها را در بازه های زمانی نمایش می دهد.

تجزیه و تحلیل لینکدین همچنین بینش غنی در مورد آن ارائه می دهد جمعیت شناسی مخاطبان با فیلتر عملکرد شغلی، ارشدیت و اندازه شرکت.

اما برای این وبلاگ، ما فقط بخش “به روز رسانی” صفحه تجزیه و تحلیل لینکدین را پوشش خواهیم داد که به شما کمک می کند. میزان تأثیرگذاری، نرخ کلیک و سایر معیارهای تعامل را تشخیص دهید در پست های شما دریافت شده است.

دکمه “Analytics” را در بالای صفحه پروفایل لینکدین خود خواهید دید. با کلیک بر روی آن یک منوی کشویی باز می شود که سه دسته کلی را به شما نشان می دهد:

  • بازدید کنندگان
  • به روز رسانی ها
  • پیروان

با کلیک بر روی “Updates” به داشبوردی هدایت می شوید که نمای کلی از تجزیه و تحلیل به روز رسانی لینکدین را نشان می دهد.

Linkedin Analytics

اکنون صفحه به روز رسانی تجزیه و تحلیل لینکدین به 3 قسمت بیشتر تقسیم شده است.

ابتدا ” را خواهید دیدبه روز رسانی نکات برجسته‘ بخشی که داده های کلی 30 روز گذشته از لایک ها، نظرات و واکنش هایی را که در آزمایش خود دریافت کرده اید به شما نشان می دهد.

نکات برجسته به روز رسانی لینکدین

دوم، تحت «به روز رسانی معیارهابخش ‘، می توانید معیارهای تعامل انبوه را در یک دوره خاص دریافت کنید. در نوار بالا، می‌توانید انتخاب کنید که چقدر به عقب می‌خواهید داده‌های فعالیت پست‌هایتان را ببینید.

محدوده زمانی تحلیل لینکدین

همچنین، می‌توانید نوع معیار تعامل را انتخاب کنید. بر اساس آن معیار، داده ها نمایش داده می شوند.

متریک تجزیه و تحلیل لینکدین

پس از انتخاب دوره و معیارها، نشانگر را بالای نمایش گرافیکی نگه دارید تا درصد دقیق تعاملی که در یک روز خاص در پست ارگانیک و حمایت شده دریافت کرده اید را ببینید.

نمودار متریک تجزیه و تحلیل لینکدین

بنابراین استفاده از «سنجه‌های به‌روزرسانی» به شما اطلاعاتی می‌دهد تا به شما کمک کند بهترین روزها را برای ارسال در لینکدین انتخاب کنید.

بخش سوم، ‘تعامل را به روز کنید‘، تعداد زیادی از اطلاعات معیارهای تعامل را به صورت جدولی برای هر پست به شما می دهد.

جدول معیارهای به روز رسانی لینکدین

همچنین فیلتر «محدوده زمانی» را در اینجا دریافت می‌کنید تا انتخاب کنید تا چه اندازه می‌خواهید اطلاعات فعالیت پست‌های فردی خود را ببینید.

محدوده زمانی تعامل لینکدین به روز رسانی می شود

با کمک این بخش، می‌توانید بهترین زمان‌ها برای ارسال پست برای برند خود را پیدا کنید.

اکنون ابزاری برای یافتن بهترین زمان و روز برای ارسال پست دارید. اما نکته اینجاست. بخش «به‌روزرسانی تعامل» زمان ثابتی از محتوای پست‌شده را به شما نشان نمی‌دهد.

بنابراین چگونه می توانید بهترین زمان را برای ارسال پست داشته باشید؟

من پیشنهاد می‌کنم داده‌ها، زمان و روز خود را در یک صفحه‌گسترده سازمان‌دهی کنید و بعداً به آن برگردید تا مقایسه کنید چه روز و چه زمانی بیشترین تعامل را برای شما به ارمغان آورده است..

از آنجایی که از قبل بهترین اطلاعات روز را با خود خواهید داشت، صرف بررسی زمان پست‌های انجام‌شده در آن روز، تلاش زیادی لازم نیست.

با سازماندهی داده های خود به این روش، می توانید میانگین تعامل دریافت شده در پست های صبح، ظهر و عصر را مقایسه کنید. ممکن است چندین بار وجود داشته باشد که تعامل خوبی برای شما به ارمغان بیاورد.

پس از آن به طور منظم از ابزار زمان‌بندی استفاده کنید تا بهترین زمان‌های خود را پست کنید.

میانگین بهترین زمان برای ارسال پست در لینکدین چه زمانی است؟

در مطالعات اخیر ما در مورد:

ما متوجه شده ایم که بیشتر است برای آزمایش و یافتن داده های خود مناسب تر از چسبیدن به یک الگوی ثابت از بهترین زمان ها است.

اما دستورالعمل‌های کلی می‌تواند شروع خوبی در طول آزمایش برای بهترین زمان شخصی شما برای ارسال پست باشد. شانس نسبتاً خوبی وجود دارد که این زمان های ثابت می توانند برای برند شما در لینکدین معجزه کنند.

بنابراین قبل از اینکه به دنبال یافتن بهترین زمان شخصی شما برای پست گذاشتن در لینکدین باشیم، بیایید این آمار را از شرکت‌های معروف بازاریابی رسانه‌های اجتماعی بررسی کنیم که نشان می‌دهد برندها چه زمانی باید در لینکدین پست بگذارند.

  • Oberlo محدوده زمانی بین 10-11 صبح در روزهای سه شنبه، چهارشنبه و پنجشنبه را به عنوان بهترین انتخاب پیشنهاد می کند.
  • Quintly از ارسال پست بین بازه‌های زمانی متعدد حمایت می‌کند. 7-8 صبح، 12 بعد از ظهر و 5-6 بعد از ظهر.
  • Hubspot زمان بین 10 صبح تا ظهر و چهارشنبه را به عنوان بهترین روز برای ارسال پست ترجیح می دهد.
  • SproutSocial ادعا می کند که سه شنبه، چهارشنبه و پنجشنبه، از ساعت 9 صبح تا ظهر، بهترین زمان ارسال پست برای لینکدین است.
  • thebalancesmb شرط های خود را در 7-8 صبح و 5-6 بعد از ظهر قرار می دهد.
  • بافر پیشنهاد می‌کند که محدوده زمانی بین 7 تا 8:30 صبح و 5 تا 6 بعد از ظهر در روزهای سه‌شنبه، چهارشنبه و پنج‌شنبه بهترین زمان برای ارسال در لینکدین است.

بهترین و بدترین زمان برای ارسال در لینکدین چیست؟

بر اساس تمام داده‌های جمع‌آوری‌شده توسط چندین شرکت مدیریت رسانه‌های اجتماعی، می‌توان گفت که پست کردن در لینکدین در طول:

  • ساعات کاری (۱۰ صبح تا ۶ بعدازظهر): تعامل با لینکدین در نیمه اول ساعات اداری دیده شده است، زمانی که مردم قبل از پرداختن به کارهای اداری خود از طریق شبکه به جستجوی تحقیقات، نظرات و الهامات جدید می‌پردازند.
  • ساعات رفت و آمد اداری (7 صبح تا 9 صبح، 6 بعدازظهر تا 8 بعد از ظهر): خب، این تعجب آور نیست. مردم هنگام سفر به محل کار در صبح زود یا بازگشت به خانه، برای دیدن فید لینکدین خود مراجعه می کنند.

همچنین، بدترین زمان برای ارسال پست در لینکدین عبارتند از:

  • آخر هفته ها بدترین هستند چند روز برای ارسال در لینکدین اکثر مخاطبان شما بیرون هستند، در دنیای واقعی معاشرت می کنند یا با خانواده خود وقت می گذرانند. بنابراین مهم است که پست های خود را بیشتر برای روزهای هفته برنامه ریزی کنید.
  • دوشنبه درگیری بسیار کمی را نشان داد نسبت به سایر روزهای هفته منطقی است که به دلیل برگزاری جلسات برنامه هفتگی در روز دوشنبه، مردم به سختی وقت لازم را برای بررسی فیدهای خود پیدا کنند.
  • خارج از ساعات کاری نیز کمترین توصیه می شود برای ارسال اکثر مردم تمایل دارند بعد از ساعات کاری از پلتفرم های رسانه های اجتماعی حرفه ای به پلتفرم های شخصی تر تغییر کنند.
بهترین زمان برای ارسال پست در لینکدین

این بازه‌های زمانی نقاط پرش بسیار خوبی برای هر کسب‌وکار یا نمایه برندی برای ارسال در لینکدین هستند. خودتان از آنها استفاده کنید تا متوجه شوید که آیا می توانید تعامل معناداری داشته باشید.

بسته بندی آن

با امکانات در حال رشد لینکدین، زمانی که مخاطبان شما حداکثر با نمایه شما ارتباط برقرار می کنند، ارسال محتوای خود بسیار مهم است.

همچنین، فراموش نکنید که ارسال پست در بهترین زمان تنها یکی از عواملی است که شما را در کانون توجه قرار می دهد. آن را بیشتر به عنوان فرصتی برای نشان دادن محتوای با کیفیتی که طراحی کرده اید در نظر بگیرید. در پایان، همه چیز به یک چیز ختم می شود – ایجاد محتوای با کیفیت برای مخاطبان شما

فراموش نکنید که از یک برنامه زمان بندی پست لینکدین مانند SocialPilot برای زمان بندی پست های لینکدین خود استفاده کنید. نه تنها لینکدین، بلکه به شما کمک می کند تا تلاش های بازاریابی خود را در هر پلت فرم رسانه اجتماعی که می توانید حساب کنید، ساده کنید. آزمایشی رایگان خود را دریافت کنید و شروع به ارسال کنید!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا