شبکه های اجتماعی

چگونه وبلاگ خود را در رسانه های اجتماعی تبلیغ کنیم

Summarize this content to 400 words in Persian Lang

آیا در تلاش برای به دست آوردن تعامل به عنوان یک وبلاگ نویس در رسانه های اجتماعی هستید؟

انتقال از وبلاگ به رسانه های اجتماعی می تواند یک فرآیند ترسناک و دشوار باشد.

در این پست، یاد خواهید گرفت که چگونه وبلاگ خود را در رسانه های اجتماعی تبلیغ کنید و محتوایی را ایجاد کنید که به احتمال زیاد مخاطبان شما را افزایش دهد.

بیشتر وبلاگ ها چگونه پست های خود را در رسانه های اجتماعی تبلیغ می کنند؟

اکثر وبلاگ نویسان جدید می دانند که باید آخرین پست های وبلاگ خود را در رسانه های اجتماعی تبلیغ کنند.

بنابراین، اکثر وبلاگ نویسان جدید چه می کنند؟ یک پیش نویس جدید در پلتفرمی مانند فیس بوک یا توییتر (اکنون X) ایجاد کنید، یک توضیح کوتاه در مورد مقاله بنویسید یا حتی یک واقعیت جالب را از آن به اشتراک بگذارید، پیوندی را در پایین پست قرار دهید، سپس پست را با طاقچه های مرتبط بپاشید. هشتگ های خاص (و چند مورد پرطرفدار).

این چیزی را ایجاد می کند که به عنوان “پست پیوند” شناخته می شود.

به نظر می رسد یک راه بسیار ساده برای تبلیغ یک پست وبلاگ باشد، و اینطور است. متأسفانه، پست‌های پیوند تعاملات زیادی ایجاد نمی‌کنند، مگر اینکه عنوان یک موضوع پرطرفدار در جایگاه شما باشد.

حساب توییتر Duolingo یک نمونه واقعا خوب از این موضوع است.

Duolingo به طور منظم هزاران و حتی صدها هزار لایک در هر پست دریافت می کند.

این به این دلیل است که آنها بیشتر پست های طنز ایجاد می کنند که از برند خود استفاده می کنند اما مستقیماً خود Duolingo را بازاریابی نمی کنند.

اما وقتی Duolingo پیوندی را از وبلاگ خود در حساب توییتر خود تبلیغ کرد، فقط چند صد لایک دریافت کردند.

این یک مثال عالی از این است که چگونه حتی شرکتی که به طور منظم ده‌ها هزار تعامل در هر پست دریافت می‌کند، از فقدان تعاملی که پست‌های پیوند پیوند ایجاد می‌کنند مصون نیست.

شما قبلاً در مورد اهمیت رسانه های اجتماعی به عنوان یک منبع ترافیک می دانید، بنابراین ما وارد آن نمی شویم.

اما چگونه می‌توانید وبلاگ خود را به طور مؤثر در رسانه‌های اجتماعی تبلیغ کنید، اگر پست‌های پیوند راهگشا نباشد؟

چگونه وبلاگ خود را در رسانه های اجتماعی به روش صحیح تبلیغ کنیم

ما چندین نکته برای تبلیغ وبلاگ شما در رسانه های اجتماعی داریم:

از پلتفرم های رسانه های اجتماعی که مخاطبان شما استفاده می کنند استفاده کنید.

ریزه کاری های پلتفرم های رسانه های اجتماعی که می خواهید در آنها منتشر کنید را بیاموزید.

محتوای اصلی رسانه های اجتماعی را برای جایگاه خود ایجاد کنید.

محتوای همیشه سبز ایجاد کنید که می تواند در آینده ویروسی شود.

از لینک در بیو پیج استفاده کنید.

به نظرات مخاطبان خود پاسخ دهید و با رقبای خود محتوا ایجاد کنید.

از یک ابزار برنامه ریزی رسانه های اجتماعی استفاده کنید تا مدیریت حساب های رسانه های اجتماعی خود را آسان تر کنید.

1. تعیین کنید که مخاطبان شما از کدام پلتفرم های رسانه اجتماعی استفاده می کنند

اگر می خواهید در محتوای رسانه های اجتماعی خود مشارکت داشته باشید، باید محتوا را در پلتفرم هایی منتشر کنید که مخاطبان شما واقعاً از آنها استفاده می کنند.

این نباید خیلی سخت باشد. با بزرگ‌ها شروع کنید:

اینستاگرام

TikTok

یوتیوب

فیس بوک

توییتر (اکنون X)

از نوار جستجوی هر ابزار برای جستجوی کلمات کلیدی مرتبط با جایگاه خود استفاده کنید. این به شما اجازه می‌دهد تا ببینید چه مقدار محتوا برای جایگاه شما در هر پلتفرم وجود دارد و همچنین اینکه آیا هر یک از رقبای شما در یک پلتفرم خاص عملکرد خوبی دارند یا خیر.

پلتفرم های دیگری که ممکن است بخواهید بررسی کنید عبارتند از Pinterest و LinkedIn.

برای هر پلتفرم رسانه اجتماعی که محتوایی مرتبط با جایگاه شما دارد، یک حساب کاربری ایجاد کنید، حتی اگر فقط کمی محتوا باشد.

2. هر پلتفرم رسانه اجتماعی را که می خواهید در آن منتشر کنید، یاد بگیرید

می‌توانید از حساب‌های رسانه‌های اجتماعی حرفه‌ای خود برای آشنایی با هر پلتفرم رسانه اجتماعی استفاده کنید، یا می‌توانید حساب‌های شخصی ایجاد کنید که با کسب و کار شما مرتبط نیستند. هر چیزی که با آن بیشتر احساس راحتی می کنید.

نکته این است که در واقع از پلتفرم مانند هر کاربر دیگری استفاده کنید. ویدیوهای مرتبط با جایگاه خود را تماشا کنید. خیلی از آنها، و زیرنویس ها، توضیحات و بخش نظرات را برای هر کدام بخوانید.

همچنین عکس‌ها و هر نوع پست دیگری را که در پلتفرم موجود است، مانند نظرسنجی در توییتر یا استوری‌ها در اینستاگرام، مشاهده کنید.

در طول این مرحله تحقیقاتی نیز از مصرف محتوای خارج از جایگاه خود نترسید. هرچه محتوای بیشتری از یک پلتفرم مصرف کنید، با آن بیشتر آشنا خواهید شد.

3. محتوای اصلی رسانه های اجتماعی ایجاد کنید

اینجاست که همه چیز شروع به پیچیده شدن می کند.

اکثر وبلاگ نویسان وبلاگ خود را در اوقات فراغت خود اداره می کنند. این ممکن است به معنای قربانی کردن خواب یا رویدادهای اجتماعی برای انجام کار در وبلاگ باشد. به همین دلیل است که بسیاری به انتشار پست های لینک ساده متوسل می شوند. آنها سریع و آسان هستند!

برای مشاهده واقعی نتایج از رسانه های اجتماعی، باید با انتشار محتوای اصلی برای هر پلتفرمی که می خواهید در آن منتشر کنید، بازی خود را ارتقا دهید.

به همین دلیل است که توصیه می کنیم با هر پلتفرمی که می خواهید در آن منتشر کنید، آشنا شوید. شما دقیقا می دانید که چه نوع محتوایی ایجاد کنید و چگونه آن را ایجاد کنید.

شما می توانید وبلاگ خود را در رسانه های اجتماعی با ایجاد محتوای خیره کننده ای که مخاطبان را در یک پلت فرم رسانه اجتماعی خاص جذب می کند، تبلیغ کنید.

شما همچنین می توانید پست های وبلاگ فردی را با تبدیل آنها به محتوای رسانه های اجتماعی تبلیغ کنید.

به عنوان مثال، اگر یک پست وبلاگی در مورد نحوه قلاب بافی کردن یک پتو از یک الگوی مربع مادربزرگ منتشر کنید، می توانید یک حلقه TikTok یا Instagram/Facebook ایجاد کنید که نحوه ایجاد آن الگوی مربع مادربزرگ را نشان می دهد.

همچنین می توانید از این ایده برای ایجاد یک پست چرخ فلک اینستاگرام استفاده کنید که نحوه ایجاد الگو را مرحله به مرحله نشان می دهد.

باز هم، هرچه با هر پلتفرم بیشتر آشنا شوید، ایده های شما برای محتوای رسانه های اجتماعی بهتر خواهد بود.

در اینجا یک مثال از من یک وبلاگ غذایی هستم.

این یکی از محبوب ترین وبلاگ های غذایی در وب است. طبق گفته Similarweb، بیش از 900000 بازدید در ماه و به گفته Semrush بیش از 640000 بازدید ارگانیک در ماه دریافت می کنند.

با این حال، محبوبیت این وبلاگ در خارج از گوگل کمی ضعیف است. در حالی که آنها بیش از 233000 دنبال کننده دارند، اکثر پست های آنها هر کدام فقط چند صد لایک دریافت می کنند.

بیشتر پست‌های آن‌ها تصویری از دستور پختی را که تبلیغ می‌کنند همراه با عنوانی است که به بینندگان اطلاع می‌دهد که می‌توانند دستور پخت کامل را در وبلاگ شرکت پیدا کنند.

با این حال، هنگامی که آنها یک حلقه اینستاگرام را منتشر کردند که دستورالعمل های گفتاری گام به گام در مورد نحوه تهیه یک دستور غذا را نشان می داد، 70000 بازدید و 2500 لایک دریافت کردند.

به طور خلاصه، آنها ویدئویی را به طور خاص برای رسانه‌های اجتماعی ارسال کردند و بیش از آنچه که معمولاً از آن دریافت می‌کنند، تعامل بیشتری دریافت کردند.

4. محتوای همیشه سبز ایجاد کنید

در اینجا یک چیز خوب در مورد ایده آموزش مربع بزرگ ما وجود دارد: همیشه سبز است!

این بدان معناست که چه امروز آن را تماشا کنید یا سه سال بعد، همچنان مرتبط خواهد بود.

ایجاد محتوای همیشه سبز برای رسانه های اجتماعی مهم است. اگر از پلتفرم‌هایی مانند YouTube یا TikTok استفاده می‌کنید، احتمالاً با یک پدیده عجیب آشنا هستید: محتوایی که ماه‌ها یا حتی سال‌ها از عمر آن می‌گذرد، ناگهان در صفحه توصیه‌ها یا برای شما ظاهر می‌شود.

این سازندگان یک روز چیزی را پست کردند و هنوز هم پس از این واقعیت از آن تعهد دریافت می کنند.

البته، ایجاد محتوا برای موضوعات پرطرفدار این پتانسیل را دارد که در مدت زمان بسیار کوتاهی تعداد زیادی تعامل و فالوورهای جدید را برای شما به ارمغان بیاورد.

با این حال، ایجاد کتابخانه ای از محتوایی که مخاطبان شما می توانند سال ها بعد از آن لذت ببرند نیز بسیار قدرتمند است.

5. از لینک در بیو پیج استفاده کنید

پلتفرم های رسانه های اجتماعی مانند TikTok و Instagram به شما اجازه نمی دهند که در پست های خود لینک قرار دهید. و پست های پیوند در سایر سیستم عامل ها عملکرد خوبی ندارند.

بنابراین، شما، یک بازاریاب رسانه های اجتماعی، در مورد همه لینک هایی که باید تبلیغ کنید، چه کاری باید انجام دهید؟

آسان. همه آنها را در یک لینک در صفحه بیو قرار دهید.

برای ایجاد یک پیوند در ابزار بیو مانند Shorby یا Tap Bio استفاده کنید. این ابزار به همراه هر لینک دیگری در ابزار بیو به شما امکان می دهد یک صفحه وب ساده پر از لینک ایجاد کنید.

برخی از ابزارهای انتشار رسانه های اجتماعی مانند Pallyy نیز این ویژگی را دارند. بنابراین، اگر قبلا از Pallyy استفاده می کنید، می توانید یکی از این صفحات را به راحتی بسازید.

بنابراین، به جای قرار دادن پیوند در پست خود، آن را در صفحه Linktree خود قرار می دهید، سپس پیوندی را به آن صفحه در بیو هر پروفایل رسانه اجتماعی که کار می کنید، قرار دهید.

به این ترتیب بازدیدکنندگان می توانند همه پیوندهایی را که می خواهید تبلیغ کنید در یک مکان مشاهده کنند.

سپس، وقتی چیزی برای تبلیغ دارید، به سادگی می گویید “لینک در بیو”.

6. با اعضای طاقچه خود درگیر شوید

بخشی از تبلیغ خود در رسانه های اجتماعی به طور موثر شامل رشد حضور شما در چندین پلت فرم رسانه های اجتماعی است.

یکی از راه های انجام این کار این است که فعالانه با اعضای جایگاه خود درگیر شوید. این یعنی مخاطبان شما و رقبای شما به طور یکسان.

رسانه های اجتماعی با همکاری رونق می گیرند. اگر بتوانید با کسی همکاری کنید که فالوورهای بیشتری نسبت به شما دارد و مخاطبان مشابهی را با شما به اشتراک می گذارد، می توانید موفقیت خود را در رسانه های اجتماعی تسریع کنید.

اگر محتوا را در TikTok پست می‌کنید، لزوماً نیازی به برنامه‌ریزی برای همکاری با سازنده دیگری ندارید. می‌توانید به سادگی یکی از ویدیوهای آنها را به ویدیوی خود بچسبانید یا ویدیویی از آنها را دوتایی کنید.

همچنین باید به طور منظم به نظرات رسانه های اجتماعی پاسخ دهید و به پیام های مستقیم پاسخ دهید.

7. از ابزارهای برنامه ریزی شبکه های اجتماعی استفاده کنید

اگر می‌خواهید روش ساده‌تری برای مدیریت زمان‌بندی انتشار رسانه‌های اجتماعی خود داشته باشید، از ابزار زمان‌بندی رسانه‌های اجتماعی استفاده کنید.

ما بیشتر SocialBee را برای برنامه ریزی پیشنهاد می کنیم. این به شما امکان می دهد پست ها را برای چندین پلتفرم رسانه های اجتماعی زمان بندی کنید.

حتی می‌توانید دسته‌های محتوا را برای انواع مختلف کمپین‌های رسانه‌های اجتماعی تنظیم کنید، سپس انتخاب کنید که آیا پست‌های خاصی در آینده بازنشر شوند یا نه.

SocialBee همچنین شامل جریان های اجتماعی است تا بتوانید به نظرات در زمان واقعی پاسخ دهید و دارای ویژگی های همکاری عالی برای تیم های بازاریابی رسانه های اجتماعی است.

ما همچنین ابزاری به نام Pally را توصیه می کنیم. بسیاری از ویژگی های مشابه SocialBee را ارائه می دهد و گزینه ای عالی برای کاربران اینستاگرام است. به جای جریان های اجتماعی، آنها یک صندوق ورودی اجتماعی با یک رابط کاربری عالی ارائه می دهند. هر دو گزینه عالی هستند.

مهم نیست از چه ابزاری استفاده می کنید، آنها مدیریت تمام محتوایی که می خواهید برای تبلیغ وبلاگ خود در رسانه های اجتماعی استفاده کنید را برای شما بسیار آسان تر می کنند.

افکار نهایی

هیچ اشکالی در انتشار پست های پیوند وجود ندارد و گاهی اوقات انجام آنها واقعا منطقی است.

اما درک این نکته مهم است که این پست‌ها به تنهایی باعث جلب مشارکت و دسترسی شما برای رشد وبلاگتان نمی‌شوند.

بنابراین، شروع به ایجاد محتوای منحصر به فرد «اول اجتماعی» برای پلتفرم های رسانه های اجتماعی کنید که مخاطبان شما بیشتر در آنها فعال هستند.

با ایجاد محتوای مناسب برای هر شبکه، نتایج بهتری خواهید دید. با این حال، به عنوان یک صرفه جویی در زمان، می توانید با استفاده از ابزاری مانند SocialBee، روی ویدیوهای موبایل تمرکز کنید و همزمان آنها را در تمام شبکه های اجتماعی خود پست کنید.

!function(f,b,e,v,n,t,s){if(f.fbq)return;n=f.fbq=function(){n.callMethod?
n.callMethod.apply(n,arguments):n.queue.push(arguments)};if(!f._fbq)f._fbq=n;
n.push=n;n.loaded=!0;n.version=’2.0′;n.queue=[];t=b.createElement(e);t.async=!0;
t.src=v;s=b.getElementsByTagName(e)[0];s.parentNode.insertBefore(t,s)}(window,
document,’script’,’https://connect.facebook.net/en_US/fbevents.js?v=next’);

آیا در تلاش برای به دست آوردن تعامل به عنوان یک وبلاگ نویس در رسانه های اجتماعی هستید؟

انتقال از وبلاگ به رسانه های اجتماعی می تواند یک فرآیند ترسناک و دشوار باشد.

در این پست، یاد خواهید گرفت که چگونه وبلاگ خود را در رسانه های اجتماعی تبلیغ کنید و محتوایی را ایجاد کنید که به احتمال زیاد مخاطبان شما را افزایش دهد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا