ارز دیجیتال

Stepn Creator قصد دارد بیش از 430,000 دلار در رمزنگاری برای ایجاد Buzz برای بازی ویدیویی جدید ببخشد.

منبع: gashero.com

آزمایشگاه ساتوشی را پیدا کنید، تیم پشت برنامه تناسب اندام مبتنی بر بلاک چین STEPN اولین بازی ویدئویی وب 3 خود را با نام ” رونمایی کرد.قهرمان گاز‘. و ادعا می کند که در مسابقه ای که آن را تبلیغ می کند، 431,400 دلار اهدا می کند.

طبق Find Satoshi Lab، این یک بازی اجتماعی Web3 است که کاربران را به جمع آوری توکن های غیرقابل تعویض Gas Hero (NFT) دعوت می کند.

این بر اساس مفهوم نبرد و کسب درآمد، و همچنین بر اساس استراتژی و عناصر غیرمتمرکز مانند رای دادن در جامعه ساخته شده است.

در یک پست توییتری آمده است که انتظار می رود این بازی در اواخر سال عرضه شود، این بازی در دنیایی پس از آخرالزمان ناشی از هوش مصنوعی (AI) روایت می شود.

برندگان هر کدام 2084 GMT و 2٪ حق امتیاز سازنده دریافت می کنند

برای تجلیل از جامعه و نمایش بازی، تیم تصمیم گرفت یک مسابقه محتوای تولید شده توسط کاربر (UGC) راه اندازی کند که 960 طرح Genesis NFT را تولید می کند.

مجموع جوایز این مسابقه بیش از 2 میلیون GMT است. به برندگان هر کدام 2084 GMT تعلق می گیرد.

1 توکن STEPN (GMT) در حال حاضر (ساعت 9:00 صبح CET) با 0.215 دلار معامله می شود که 3.6 درصد در یک روز افزایش یافته است. این بدان معنی است که استخر جایزه حدود 431,394 دلار ارزش دارد.

سه مرحله از مسابقه طراحی قهرمان جنسیس وجود دارد، با توجه به پست توییتر Gas Hero که هر کدام یک ماه ادامه خواهند داشت.

در طول هر یک از سه ماه، کاربران این فرصت را خواهند داشت که طرح هایی از 16 آواتار، با نام مستعار Super Heroes ایجاد کنند.

طبق وب سایت بازی، هر مرحله برای هر کد 20 برنده خواهد داشت که در مجموع 320 برنده برای فاز به دست می آید.

پس از اینکه آثار هنری منتخب به‌عنوان NFT‌های Genesis Heroes ضرب شدند، 2 درصد حق امتیاز خالق از آن NFT‌ها به سازندگان تعلق خواهد گرفت.

برندگان مسابقه بر اساس اصالت موضوع، کیفیت طراحی و داستان پس زمینه انتخاب خواهند شد. قابل ذکر است، هر شرکت کننده مجاز به ارسال طرح برای چندین قهرمان است.

فاز 1 اکنون با 16 نام رمز موجود است.

در همین حال، در ماه مه امسال، سازندگان STEPN گفتند که این اولین برنامه بازی بلاک چین است که ادغام امن با Apple Pay. Find Satoshi Lab گفت که این به کاربران امکان می دهد از Apple Pay به عنوان روشی برای خرید محصولات STEPN و ارتقاء درون برنامه ای استفاده کنند و نیاز به استفاده از کیف پول رمزنگاری برای تسهیل تراکنش ها را از بین ببرد.

بیشتر بدانید:

– پیش بینی قیمت STEPN – GMT صعودی بیشتری دارد اما ممکن است با مقاومت 0.49 دلار مواجه شود
– سگا اعتراف می کند که بازی های رمزنگاری «بازی سرگرم کننده نیستند» – آیا سایر شرکت های بازی می توانند از این کار پیروی کنند؟

– Square Enix تصمیم گرفت با Web3، درایو بازی بلاک چین ادامه دهد
– 10 بازی برتر NFT برای بازی (و کسب درآمد)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا