شبکه های اجتماعی

بهترین برنامه های موبایل ویرایش ویدیو در حال حاضر

# 8: پیش درآمد برای پوشش های زیبایی شناختی

نشستی؟ چون ما خبرهای مهمی داریم. ترفند برای ایجاد محتوای ویدیویی چشم نواز یک پوشش است.

و با برنامه Prequel، به تمام نیازهای همپوشانی خود دسترسی خواهید داشت.

با محتوای ویدیویی به همان اندازه محبوب شدن – اگر نه ارزشمندتر – به عنوان پست های عکس، مهم است که ویدیوهایی که به اشتراک می گذارید با زیبایی و سبک کلی شما مطابقت داشته باشد.

با تقویت محتوای خود با یک پوشش خیره کننده، می توانید داستانی از نظر زیبایی شناسی دلپذیر بیان کنید، در حالی که یک لایه رازل، خیره کننده اضافه کنید.

با بیش از 800 افکت و فیلتر، و قالب‌های فوق‌العاده آسان، Prequel بهترین گزینه برای ایجاد همپوشانی‌های ویدیویی از پیش تعیین‌شده خیره‌کننده تنها با چند ضربه است.

به‌علاوه، می‌توانید تنظیماتی مانند کنتراست، نوردهی، وضوح و موارد دیگر را در ویرایشگر ویدیو انجام دهید — برد-برد!

قیمت: رایگان. سازگاری: iOS و اندروید.

خوب، اکنون که شاهکار خود را خلق کردید، زمان آن رسیده است که به فکر یک استراتژی پست برای همه ویدیوهای جدید و بهبود یافته خود باشید.

با بیش از یک میلیارد کاربر ماهانه (و در حال شمارش!) TikTok است فضا اجازه دهید محتوای شما بدرخشد و در عین حال به مخاطبان جدید دسترسی پیدا کند و تعامل شما را به طور جدی افزایش دهد.

خوشبختانه با ابزار زمان‌بندی TikTok Later’s، شما به صفحه رسانه اجتماعی خود اضافه نخواهید کرد (ما قول می‌دهیم!).

می‌توانید همه پست‌های TikTok خود را در کنار سایر کانال‌های رسانه‌های اجتماعی خود برنامه‌ریزی کنید تا حجم کاری خود را ساده کنید و در زمان زیادی صرفه‌جویی کنید.

و زمانی که زمان ارسال است، همه چیزهایی را که نیاز دارید مستقیماً به دستگاه تلفن همراه خود تحویل خواهید گرفت!

چه بخواهید آگاهی از برند ایجاد کنید، محصولات خود را تبلیغ کنید یا به جامعه خود آموزش دهید، محتوای ویدیویی با یک ویرایش خیره کننده راهی مطمئن برای افزایش تعامل و جذب فالوورهای بیشتر است.

مجهز به یک استراتژی ارسال موثر و فیلم های پیشرفته شما می توانید در کمترین زمان به چشمان بیشتری برسید و جامعه خود را رشد دهید!

پس برای چی منتظری؟ شروع کنید برنامه ریزی TikToks خود از قبل با Later today — در طرح رایگان ما و همه طرح‌های پولی جدید موجود است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا