بازی

Pokemon TCG – 12 بهترین هنر از Crown Zenith

Crown Zenith آهنگ پیروزمندانه قو دوره Pokemon TCG Sword & Shield است. با 230 کارت شامل یک تن V، VMAX، و VSTAR، این آخرین هورا است، آخرین بهترین فرصت برای پوکمون مورد علاقه همه برای انجام “برش V” قبل از اینکه مکانیک با ورود Scarlet & Violet جایگزین شود.


مرتبط: Pokemon TCG: Kyurem VMAX Deck Guide

به عبارت دیگر، این یک نوع معامله بزرگ است. و در حالی که هیچ مجموعه‌ای تا به حال با برخی از طراحی‌های فوق‌العاده کارت غریبه نبوده است، ما به عنوان Mega Punch خوشحالیم که می‌بینیم که Crown Zenith با آثار هنری فوق‌العاده در میان بهترین مجموعه‌ها در این زمینه قرار دارد. در اینجا موارد مورد علاقه شخصی ما هستند.

گیمر ویدیوی روز

12 رشد تنگ

هیچ هنرمندی نمی تواند با پوکمونی مانند Tangrowth انجام دهد. این یک آشفتگی است – عمدا اینطور است. این چیز از سر تا پا با انگورهای آبی پوشیده شده است و سپس مقداری. تصویرگر، زیگ، به طرز درخشانی چیزی را که ما قبلاً می‌دانستیم نشان می‌دهد – که تنها راه برای اینکه یک Tangrowth به هر معنا قابل توجه به نظر برسد، پذیرش کامل هرج و مرج است.

در اینجا یک Tangrowth است که در ترکیب خلاقانه کمی شبیه خاک رس است و در خط مقدم یک جنگل زیبا به نظر می رسد. آیا به سمت ما می آید؟ یا به سادگی ما را مشاهده می کنند؟ چه کسی باید بگوید؟ ما چی می توان به شما بگویم که این بیشترین است Tangrowth-y ما تا به حال دیده‌ایم که به شکل عجیب و غریبی تماس می‌گیرند تا واقعاً همه چیز را ناراحت کند.

11 شوهرش

Zamazenta Pokemon TCG Crown Zenith

با توجه به اینکه Crown Zenith فرستاده شیرین گالار بود، مایه شرمساری بود اگر Zacian و Zamazenta در اینجا نبودند تا قلمرو خود را با کارت های هنری جذاب ببینند. خوشبختانه، Heroes of Many Battles هر دو به سبکی وارد شده اند. هر دو بازی Crown Sword Pokemon و Crown Shield دارای یک نسخه Basic، یک نسخه V و یک نسخه VSTAR هستند. ما از آثار هنری هر شش نفر لذت می بریم، اما این یکی از آثار مورد علاقه ما است.

این کارت معمولی Zamazenta است که تاج و تخت را برای Crown Zenith می گیرد. همه چیز به آن حس غم انگیز لطف برمی گردد. عملاً می توان زامازنتا را دید که راه خود را از طریق Slumbering Weald می گذراند و مستقیماً از مقوا خارج می شود. تقارن در طراحی زامازنتا نیز هرگز به این اندازه آشکار نبوده است. و در حالی که زوایای بیش از حد متقارن گاهی اوقات ممکن است آزاردهنده باشد، چیزی کاملاً عالی در مورد پر بودن صورت و یال زامازنتا در اینجا وجود دارد.

10 اسنورلکس

Snorlax Crown Zenith Card Art

هنرمند مشهور Pokemon TCG Asako Ito دستکاری کرده است – واقعاً ساخته شده است! – 31 طرح و شمارش کارت. ایتو به جای طراحی، هنر آمیگورومی را تمرین می کند. اینجا در غرب، می‌توان گفت که او اسباب‌بازی‌های بافتنی می‌سازد. حتی اگر زیبایی شناسی را دوست نداشته باشید، سخت است که استدلال کنید کارت هایی مانند Snorlax از Crown Zenith در یک بسته برجسته نیستند.

مرتبط: Pokemon TCG: Lugia VSTAR Deck Guide

در واقع، اکنون ما فقط در حال خمیازه کشیدن هستیم، اما چه کسی بازی مانند Pokemon: Snorlax’s Epic Yarn را بازی نمی کند؟ سرگرمی برای خانواده کامل همانجا.

9 Thievul

Thievul Pokemon TCG

Crown Zenith Thievul’s از پالت رنگی و سبک قلم مو استفاده می کند که نه تنها با موفقیت اکثریت قریب به اتفاق کارت های Pokemon TCG را در تضاد قرار می دهد، بلکه موتیف راهزن نوآر را با سه راهی مطابقت می دهد. رنگ قرمز مایل به نارنجی قوی خز Thievul به خوبی در پس زمینه نارنجی و سفید عمل می کند. اینجا نه رنگ سبز، نه آبی و نه زرد وجود دارد. این کارتی است که بیانیه می دهد.

طراحی Thievul از سبک “دزد جنتلمن” الهام گرفته شده است، بدون شک برخی از طرفداران به طور خاص به Zorro فکر می کنند. ما احساس می کنیم خود زورو با علاقه به جسارت این قطعه فکر می کند.

8 نسا

Nessa Crown Zenith Pokemon TCG

ما را از مد افتاده خطاب کنید، اما چیزی دلپذیر در کارت پوکمون به آرامی این کارت وجود دارد. در اینجا، نسا، رهبر باشگاه ورزشی گالاریان واتر، در نادرترین زیستگاه خود است: دور از هر ساحلی، و نه در زیر نور ستاره بودن شایسته خود گیر افتاده است، او فقط در حالی که نشسته و مشغول مطالعه است، چیزی می نوشد (البته آب).

سرد است. خیلی خوب است که می‌دانید رهبران باشگاه گاهی اوقات بیرون می‌روند، می‌دانید؟ بخش قابل توجهی در قسمت بالا سمت چپ این هنر وجود دارد که ما کمی از بیلبورد عظیم و پر زرق و برق نسا را ​​می بینیم. چیز زیادی نشان داده نمی شود، اما آن مرواریدها حرف زیادی می زنند. از آن استراحت شایسته لذت ببر، نسا.

7 ماگمورتر

Magmortar Crown Zenith Pokemon TCG

Magmortar و Electivire دشمنان بدنام هستند. به نظر می‌رسید که منشأ مشترک آنها به‌عنوان تکامل نسل چهارم علاقه‌مندان عنصری نسل اول، از آن زمان در ذهن همه آنها را در برابر یکدیگر قرار داده است. این چیزی است که تصمیم هنرمندان را برای نشان دادن این دو با شرایط خوب در Crown Zenith بسیار دلچسب می کند. هر دو Magmortar و کارت های الکتیوایر شامل هر دو جوانه است که کارها را با هم انجام می دهند، و هر دو برای آن عالی هستند. ما کارت Magmortar را بیشتر از همه دوست داریم.

فقط نگاه کنید که مگی چقدر خوشحال است که برای او و دوستش آتش می گذارد. به سعادت محض در چشمان الکتیوایر توجه کنید که به راحتی بالای یک چوب می نشیند. ما هرگز نمی‌دانستیم که نیاز داریم آنها را شبیه به اردونشینان ببینیم، اما به وضوح این کار را انجام دادیم.

6 میو

Mew Pokemon TCG Crown Zenith

دیدن Mew یک رویداد یکبار در زندگی است، درست است؟ یک حماسه انیمه Pokemon کامل در این مورد وجود دارد. گوه جوان خود را وقف شکار هر پوکمونی که وجود دارد، می کند، از جمله پوکمونی که باید به کل تیم اکسپدیشن ملحق شود تا بتواند در یافتن آن تلاش کند. اما کارت Mew تمام هنری Crown Zenith تفاوت قابل توجهی را در شانس بین یک انسان که میو را می بیند و هیولاهای جیبی همکارش که آن را می بینند را نشان می دهد.

موارد مرتبط: Pokemon TCG: بهترین کارت های مشابه رتبه بندی شده بر اساس آثار هنری

Mew وقتی توسط دیگر پوکمون‌ها دیده می‌شود، آنقدر دنج و راحت است که با یک میوه‌ی خوشمزه که روی کف دستش شل شده است، با خوشحالی به خواب می‌رود. در همین حال، همه پوکمون‌های محلی شهادت داده‌اند، و به نظر می‌رسد که می‌دانند حتی برای آن‌ها هم اینطور نیست که هر روز با یک دوست به این غیرمعمول برخورد کنید. این جذاب است.

5 زکیان وی

Zacian V Pokemon TCG

تنها راه‌های زیادی وجود دارد که می‌توانید حتی یک پوکمون به اندازه زکیان را از طریق روش‌های سنتی، قبل از اینکه زمان بازگشت به صفحه طراحی، جذاب به نظر برسد، وجود دارد. تصویرگر هاتایا این را می‌دانست – فقط به Crown Zenith Zacian V نگاه کنید. این تصویر به طرز مثبتی مانند یک افسانه روی یک نقاشی دیواری است. این مفهوم بی‌عیب و نقص با افسانه‌های گالاریان می‌آید، و در تصویر تقریباً شبیه به زلدا است.

در دست گرفتن کارت Zacian V مانند در دست گرفتن نقاشی باستانی شخصی از یک نگهبان عارف است. سایه‌های رنگ روشن، زکیان را به نوری نجیب می‌بخشد و ظاهر را کامل می‌کند.

4 لومینئون V

Lumineon Crown Zenith Pokemon TCG

در این مرحله، هر کارتی که به آن اشاره می کنیم یک ناک اوت است و هر کارتی که ممکن است استدلال کنید که از وارد کردن آن غفلت کرده ایم، بدون شک یک ناک اوت نیز هست. Crown Zenith یک مجموعه فوق العاده زیبا است. Lumineon V را بررسی کنید. رنگ آن به همان اندازه تیره است که Zacian V روشن است و به همان اندازه در تنظیم صحنه موثر است. اینجا یک هوس لحاف مانند وجود دارد، انگار که هر قسمت رنگارنگ کارت آنقدر کشیده نشده که به هم بخیه زده شده باشد.

ستاره البته خود Lumineon است، و در حالی که «املاک و مستغلات» زیادی برای عنوان کارت ارائه نشده است، با این وجود زرق و برق دار است. جای تعجب نیست که همه آن پوکمون های دیگر خیره شده اند. فقط حسادت میکنن

3 مگنزون

Magnezone Pokemon TCG Crown Zenith

بخش بزرگی از زیبایی بسیاری از کارت های موجود در این لیست از توانایی هنرمندان برای زنده کردن دنیای طبیعی ناشی می شود. درختان، کوه ها، دریاها و غیره. Magnezone تقریباً تا آنجا که ممکن است از همه چیز دور است و با این حال هنوز یکی از جذاب ترین کارت های Crown Zenith است.

در اینجا، Magnezones – و همچنین Magnemites و Magnetons – در حال کار به نوعی کارخانه آینده نگر هستند. اجسام عجیب و غریب هرمی شکل در حالی که روی تسمه نقاله فرو می ریزند در حال بررسی هستند. به نظر می رسد که کل دستگاه در فضا قرار دارد، یا… چیزی. این کاملاً عجیب است و واقعاً با ما گیر کرده است.

2 کریکتون

Kricketune Pokemon TCG Crown Zenith

این Kricketune با کمک کمی از یک درامر بسیار خسته، اجرای یک باگ همه ستاره را اجرا می کند. تمام پوکمون هایی که برای تماشای این اجرا جمع شده اند به زیبایی کشیده شده اند. ما نت های موسیقی شناور در آسمان عصر را می ستاییم. خیلی صحنه خوشحال کننده ای است، اینطور نیست؟ در دنیای کامل تر، موسیقی کریکتون آرامش را برای مردم دور و دراز به ارمغان می آورد. ما باید به دیدن این اتفاق برای هیولاهای دیگر کریکتون در کارت کارت پوکمون TCG رضایت بدهیم.

1 Arceus VSTAR

Arceus VSTAR Pokemon TCG Crown Zenith

کارکنان توسعه پشت کرون زنیت به خوبی و واقعاً بهترین ها را برای آخر حفظ کردند. چهار کارت پایانی در Crown Zenith نوعی ملیله موقت را تشکیل می دهند که داستان نزاع بین فضا و زمان و درگیری بین خدای Arceus و Giratina ماورایی را بیان می کند. هر چهار کارت نفس گیر هستند، اما این آرسیوس قادر مطلق است که قلب ما را به طور کامل می دزدد.

همه ما می‌توانیم حس کنیم که شعله‌های آفرینش با بیدار شدن آرسیوس بر ما فرو می‌ریزد. این کوه بسیار جلوتر از یک کوه اسرارآمیز ایستاده است و توجه ما را به شکوه شیطانی آن معطوف می‌کند، حتی در حالی که تلاش می‌کنیم از دیدگاه خارق‌العاده آکیرا اگاوا در مورد خلق جهان دور نگاه کنیم. با این کارت، زیباترین کارت در کل Crown Zenith، آسمان ها با شکوه می درخشند.

بعدی: Magic: The Gathering – The Best Art In Dominaria Remastered

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا