چه طور

ساختار کسب و کار برای تجارت الکترونیک

اگر یک شرکت خرده‌فروشی آنلاین جدید راه‌اندازی می‌کنید، انتخاب ساختار تجاری مناسب برای تجارت الکترونیک اولین تصمیم شماست. امروز ما به گزینه های رقیب، جوانب مثبت و منفی و ملاحظات مالیاتی که در بازی وجود دارد نگاه خواهیم کرد.

طرح‌بندی و ویژگی‌های سایت شما می‌تواند تفاوت بزرگی در نتیجه شما ایجاد کند – و اگر از یک استفاده می‌کنید پاپ آپ وب سایت یا افزونه برای محاسبه مالیات فروش یا واردات، ممکن است بر مشتریان شما نیز تأثیر بگذارد.

راه اندازی کسب و کار تجارت الکترونیک به عنوان یک مالک انحصاری

مالکیت انحصاری به این معنی است که شما به عنوان یک فرد صاحب کسب و کار خود هستید و آن را اداره می کنید. نکات مثبت و منفی وجود دارد، اما بزرگترین دام این است که شما 100٪ در قبال بدهی های تجاری مسئولیت دارید.

هزینه یک وب سایت تجارت الکترونیک چقدر است? شما معمولاً به حدود 1000 دلار به عنوان حداقل نیاز دارید، به علاوه 50 تا 350 دلار در ماه.

خبر خوب این است که از آنجایی که شرکتی را تشکیل نمی‌دهید، تقریباً هیچ مدرکی وجود ندارد. با این حال، باید بررسی کنید که آیا قوانین محلی در مورد راه اندازی یک شرکت انفرادی وجود دارد یا خیر.

ایجاد یک مشارکت برای راه اندازی یک شرکت خرده فروشی آنلاین

گزینه بعدی ما ایجاد یک شراکت است که معمولاً اگر با دو یا چند نفر وارد تجارت شوید، بهترین است. شراکت ها کمی انعطاف پذیرتر از یک شرکت هستند، و شما می توانید مسئولیت ها و تعهدات را بین خود تقسیم کنید، بنابراین ریسک کمتری نسبت به یک مالک است.

سه ساختار اصلی وجود دارد:

  • مشارکت عمومی (GPs) – بدون ثبت نام یا مدارک، اگرچه ممکن است همچنان برای فروش در ایالت خود به مجوزهای محلی نیاز داشته باشید. توصیه می شود یک توافق نامه رسمی تنظیم کنید، تا بعداً با هیچ مانعی مواجه نشوید.
  • مشارکت محدود (LPs) – شما باید برای گواهی مشارکت محدود ثبت نام کنید که بسته به ایالت شما از 300 تا 500 دلار هزینه دارد.
  • شراکت با مسئولیت محدود (LLP) – همان قوانین صدور گواهینامه اعمال می شود، و همچنین باید برای شماره شناسایی کارفرما (EIN) ثبت نام کنید.

مسئولیت شخصی شما به قرارداد مشارکت شما بستگی دارد.

با این حال، این ساختار تجاری نسبتاً ساده است، راه اندازی آن گران نیست و به این معنی است که استعداد و منابع خود را با سایر بنیانگذاران تجمیع می کنید.

ایجاد یک شرکت تجارت الکترونیک با مسئولیت محدود

گزینه سوم و نهایی ما راه اندازی یک شرکت با مسئولیت محدود (LLC) است.

کمی زمان بیشتری می‌برد و به کاغذبازی بیشتری نیاز دارد، اما از مالکان و مدیران محافظت می‌کند، بنابراین آنها شخصاً نیازی به پوشش بدهی‌های تجاری نخواهند داشت اگر همه چیز درست نشد.

شما باید در نظر بگیرید وب سایت های تجارت الکترونیک چه تفاوتی با وب سایت های دیگر دارند برای تعیین اهداف، اهداف، الزامات سرمایه گذاری، و مسئولیت های خود برای تعیین کار بین شرکا.

مزایای کسب و کار به عنوان یک LLC عبارتند از:

  • انتخاب پرداخت مالیات به صورت جداگانه از طریق اظهارنامه مالیاتی یا پرداخت مالیات بر شرکت (دوبار از شما مالیات نخواهید گرفت!).
  • مالکیت حقوق قانونی نام کسب و کار شما.
  • کسب اعتبار و اطمینان مشتری.

نکات منفی، هرچند کوچک، این است که باید سوابق خود را حفظ کنید، صورت های مالی را ثبت کنید و جلسات سالانه ترتیب دهید.

اگر به دنبال یک ساختار تجاری ساده با ریسک پایین هستید، مدیریت آن بسیار ساده تر از یک شرکت است.

نتیجه

در نهایت، ساختار مناسب کسب‌وکار به اولویت‌های شما، اینکه با چه کسی راه‌اندازی می‌کنید و چقدر باید هزینه کنید، بستگی دارد. اگر مطمئن نیستید، ارزش آن را دارد که گزینه‌های جایگزین را ارزیابی کنید، زیرا ارتقاء یک شرکت انفرادی به شراکت بسیار آسان‌تر از برعکس است!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا