بازی

جان اسپکتور، نایب رئیس Overwatch، پس از 6 سال، بلیزارد را ترک می‌کند

یکی از کهنه سربازان Overwatch در حال ترک بلیزارد است.


پس از شش سال حضور در شرکت، جان اسپکتور، سرپرست تجاری و معاون تجاری Overwatch، اعلام کرد که در پایان ماه مارس بلیزارد را ترک خواهد کرد. در زمان نگارش این مقاله، در حال حاضر مشخص نیست چه کسی جایگزین اسپکتور خواهد شد، و خود مرد هیچ به روز رسانی در مورد جایی که ممکن است در حال حاضر ممکن است فرود نیاید، ارائه نکرده است.


اسپکتور این خبر را از طریق حساب شخصی توییتر خود اعلام کرد و در آن از تیم 4، جامعه Overwatch و “همه کسانی که در بلیزارد این فصل از حرفه من را باورنکردنی کردند” تشکر کرد. اسپکتور دلیل خاصی برای اینکه چرا بلیزارد را پس از مدت‌ها ترک می‌کند، ارائه نمی‌کند، اما بیان می‌کند که «چیزهای هیجان‌انگیز زیادی در چند سال آینده برای Overwatch خواهد آمد» و او برای تجربه این تغییرات به عنوان یک بازیکن هیجان‌زده است.

مطالب مرتبط: ای کاش می توانستم از کسب درآمد Overwatch 2 عبور کنم و از بازی لذت ببرم اما نمی توانم

در حالی که اسپکتور یک چهره نسبتاً محبوب در جامعه Overwatch بود، خروج او احتمالاً روی بخش توسعه تأثیر زیادی نخواهد گذاشت. بلیزارد احتمالاً جایگزینی برای خود خواهد داشت و سایر نام‌های رهبری مانند آرون کلر و جرد نویس فعلاً در سمت‌های فعلی خود باقی خواهند ماند.

در دیگر اخبار Overwatch 2، بازی ممکن است در حال حاضر از نظر عملکرد در جایگاه نسبتاً خوبی قرار داشته باشد، اما این مانع از نفوذ این باگ عجیب و غریب نشده و بازیکنان ناآگاه را کاملاً گیج کرده است. به عنوان مثال، یکی از روح‌های بدبخت باگ‌هایی را در Subreddit Overwatch به اشتراک گذاشت که باعث شد همه قهرمان‌های آن‌ها از جمله Mercy، Mei و حتی Torbjorn، ریش و همه کچل شوند. طرفداران اکنون به این رویداد لقب “baldywatch” داده اند و این چیزی است که بلیزارد اگر ترسو نیستند، قطعاً باید در مورد اضافه کردن رسمی آن فکر کند.

بعدی: نینتندو سوییچ آنلاین سوئیچ من را به ماشین بازی پازل تبدیل کرده است

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا