شبکه های اجتماعی

چگونه برندها و سازندگان از TikTok برای آموزش استفاده می کنند

نمی توان انکار کرد که پلتفرم های رسانه های اجتماعی در ماه گذشته شکل و تمرکز خود را تغییر داده اند تا به درستی از جنبش Black Lives Matter حمایت کنند.

اما با سرعت بالا و همیشه در حال تکامل TikTok، تشخیص تغییرات مثبت می تواند دشوار باشد.

ما با کلسی دوچرتی، مشاور برند TikTok، علاقه مندان و حرفه ای محتوای ویدیویی همه جانبه گپ زدیم تا بینش های او را به اشتراک بگذاریم.

برگرفته از مجموعه تماشای ترند Kelsey در kelsey_tries@ اینستاگرام او، ما در حال گفتگو با محتوای آموزشی هستیم و اینکه چگونه مارک‌ها و سازندگان از قالب ویدیوی سریع TikTok برای ارتقاء دانش ما استفاده می‌کنند!

از ویدیوهای آگاهی مهم (و ضروری) برای #BLM و #Pride، تا نکات استایل محصول و آموزش‌های رقص حلقه، TikTok اینجا برای آموزش است، و ما برای آن اینجا هستیم.

مروری بر روندهای هفته TikTok

اگر هجوم محتوای آموزشی را در #ForYouPage خود دیده اید، تنها نیستید.

چالش‌های معمول رقص و گرایش‌های عجیب و غریب TikTok به مسائل مهم‌تر عقب‌نشینی کرده‌اند. دیدن استفاده برندها و سازندگان از TikTok به عنوان بستری برای آموزش و اطلاع رسانی به مخاطبان خود در مورد رویدادهای جاری و مسائل اجتماعی، باور نکردنی است.

فقط به تغییر محتوا در آخرین جریان ویدیوهای واشنگتن پست نگاه کنید. آن‌ها همیشه منبع اطلاعاتی قابل اعتمادی بوده‌اند و در صورت منطقی، گرایش‌های TikTok را در فید خود گنجانده‌اند.

اخیراً آنها تعدادی ویدیوی اطلاعاتی ایجاد کرده‌اند که به مخاطبان خود در مورد امتیازات سفیدپوستان، نژادپرستی سیستماتیک و چالش‌هایی که روزنامه‌نگاران سیاه پوست هر روز با آن‌ها روبرو هستند، آموزش می‌دهند.

دیلی شو با تروور نوح رسانه دیگری است که بر آموزش مخاطبان 1.2 میلیونی خود در مورد جنبش زندگی سیاهان مهم است، به ویژه در مورد خشونت پلیس، اتحاد سفیدپوستان و معنای پشت اعتراض تمرکز دارد.

هشتگ #LearnOnTikTok همیشه محبوب بوده است و شما آن را در صفحه Discover در TikTok مشاهده خواهید کرد.

در حال حاضر 7.4B بازدید دارد و خوشبختانه هیچ نشانه ای از کاهش سرعت را نشان نمی دهد زیرا مردم بیش از همیشه هوس محتوای آموزشی می کنند.

TikTok اغلب محتوای آموزشی را تقویت می‌کند (مانند راهنماهای نحوه کار، هک‌های مفید و آموزش‌های سریع)، و اخیراً شاهدیم که الگوریتم محتوای #BlackLivesMatter را ارتقا می‌دهد، محتوای آموزشی را سطح‌بندی می‌کند و آن را در مقابل چشم میلیون‌ها نفر قرار می‌دهد. باید باشد.

یکی دیگر از لحظات مهم فرهنگی که می توانید تقویت TikTok را مشاهده کنید، افتخار است. هشتگ #MyPride در حال حاضر در صفحه Discover ترند است و تا به امروز بیش از 280 میلیون بازدید داشته است.

یکی از بهترین ویدیوهایی که در هشتگ خواهید دید، سریالی به نام «تاریخ: اما آن را عجیب و غریب کنید» است که تا به امروز ۱۹ قسمت دارد. قسمت 1 را در زیر مشاهده کنید که توسط @marcsebastianf شروع شده است:

خالق TikTok @joshhelfgott همچنین در این ماه محتوای آموزشی شگفت‌انگیزی ایجاد می‌کند، به‌ویژه در مورد اینکه پرچم‌های LGBTQ+ چه چیزی را نشان می‌دهند و چرا.

برای مشاهده اینکه چگونه برندها و سازندگان دیگر در شبکه های اجتماعی برای پراید فعال می شوند، پست وبلاگ ما را بررسی کنید نحوه برنامه ریزی کمپین پراید در شبکه های اجتماعی.

با توجه به اینکه محتوای آموزشی در صفحات «برای شما» و «دیسکاور» TikTok از املاک و مستغلات برتر استفاده می‌کند، واضح است که یک تغییر فرهنگی و تقاضا برای محتوایی وجود دارد که دانش و بینش شخصی را به اشتراک بگذارد!

برند برجسته هفته TikTok

Kiitan Akinniranye، @kiitana خالق مد و سبک زندگی و صاحب خیابان آتارا است، یک فروشگاه دیجیتالی برای سرپوش ها. او یکی از افراد مورد علاقه من برای دنبال کردن در برنامه است و در اینجا دلیل آن است.

محتوای او هرگز شکست نمی‌خورد: او از آهنگ‌های پرطرفدار استفاده می‌کند، به سرعت به روندها می‌پرد، محتوای مفید و آموزشی ارسال می‌کند، و انتقال بی‌نظیر او *بوسه سرآشپز* است.

بنابراین به طور خلاصه، کیتان تعادل عالی را برای تبلیغ کسب و کار خود و درگیر شدن در جنبه سرگرم کننده TikTok پیدا کرده است!

به عنوان مثال، آموزش او را در مورد نحوه استایل کردن و بستن یک هد رول بررسی کنید:

این یک جفت عالی از تبلیغ محصول، محتوای آموزشی و محتوای ویدیویی جذاب است که می‌دانید بیش از یک بار مشاهده خواهید کرد.

اگر برند کوچکی هستید که طناب‌های TikTok را یاد می‌گیرید، @kiitana یکی از مواردی است که باید تماشا کنید و از آن یاد بگیرید! همچنین می‌توانید راهنمای نهایی ما برای بازاریابی TikTok را بررسی کنید تا درباره نحوه فروش نام تجاری خود در پلتفرم بیشتر بدانید!

سازندگان TikTok برای تماشا:

شماره 1: @NotoriousCree، مدیر عامل رقص هوپ سنتی

البته، رقص و رقص این هفته به طور کامل از TikTok ناپدید نشدند، زیرا من @NotoriousCree را کشف کردم!

جیمز جونز یک هنرمند رقص حلقه سنتی بومی است که در سطح جهانی اجرا داشته است و در بین پنج رقصنده برتر حلقه در جهان قرار دارد.

او کمتر از نیم میلیون دنبال کننده در TikTok دارد و او نه تنها ویدیوهای رقص حلقه ای با طراحی زیبا ایجاد می کند و تغییرات منحصر به فرد خود را روی روندهای محبوب قرار می دهد، بلکه به مخاطبان خود آموزش می دهد که رقص حلقه چیست، حلقه ها نشان دهنده چیست و چرا می رقصد.

شماره 2: @DevanOnDeck، مدیر عامل Style + Anime

ویدیوهای TikTok Devan تازه، آموزنده هستند و احتمالاً شما را به خرید یک جفت کفش ورزشی جدید وادار می کند (یادداشت سردبیر: این واقعاً برای من اتفاق افتاده است. اولین جفت Air Force 1 Highs من در راه است.)

محتوای او بسیار منحصر به فرد است زیرا او نه تنها یک سبک الهام بخش است، بلکه سایر علایق او مانند عشق او به انیمه در ویدیوهایش منعکس شده است. یک انجمن عظیم انیمه در TikTok و یک جامعه مد بزرگ در TikTok وجود دارد، بنابراین او می تواند این دو را ترکیب کند و برخی از بهترین محتوای سبک را در برنامه ایجاد کند!

شماره 3: @Loganwgood، مدیر عامل Saving the Turtles

لوگان وود عاشق اقیانوس است. او همچنین عاشق تمیز کردن پلاستیک از سواحل است. نتیجه؟ محتوای آموزشی و بسیار اعتیاد آور از او در حال تمیز کردن سواحل در سراسر ایالات متحده است.

لوگان که فقط با یک غربال، دستکش و چند کیسه زباله مسلح است، آلودگی سواحل ما را آگاه می کند.

به علاوه، با دریافت صدها هزار لایک برخی از ویدیوها، واضح است که این فقط یک موفقیت برای روز جهانی اقیانوس ها نیست.

اکنون که از این برندها و سازندگانی که محتوای آموزشی قابل هضم و سریع برای بینندگان خود می‌سازند الهام گرفته‌اید، وقت آن است که شما نیز همین کار را انجام دهید!

به دیدگاه و صدای منحصر به فرد برند خود فکر کنید و شروع به بررسی راه هایی برای ارائه محتوای معتبر و مفید به مخاطبان خود کنید.

ما به‌عنوان افراد و برندها، همیشه باید به دنبال راه‌هایی برای بهتر کردن خود، مخاطبان و محتوایمان باشیم، و چه راهی بهتر برای انجام این کار از طریق یادگیری! به نقل از نلسون ماندلا: “آموزش قدرتمندترین سلاحی است که می توانید برای تغییر جهان از آن استفاده کنید.”

برای ارتقای محتوای TikTok خود به سطح بعدی آماده هستید؟ با کارگاه ویدیویی رایگان 30 دقیقه‌ای ما همراه شوید، جایی که می‌توانید نحوه رشد کسب و کار خود را در TikTok بیاموزید!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا