بازی

انیمه Pokemon سرانجام آنچه در داخل یک Pokeball لوکس وجود دارد را نشان می دهد

بیش از حد به دنیای آن فکر کنید و پوکمون شروع به احساس بیماری می کند. شما حیوانات تصادفی را می گیرید و آنها را در توپ های کوچک قرار می دهید، با این فرض که توپ ها در داخل بزرگتر هستند (یعنی فناوری Time Lord). اما در داخل چیست؟ آیا تا زمانی که برای نبرد فراخوانده نشوند به خلأ سیاه خواب ابدی می روند؟ شاید نه، زیرا انیمه جدید اکنون نشان داده است که Luxury Balls اتاق های شیک هتل مانندی را در داخل خود دارد.


همانطور که توسط جو مریک به اشتراک گذاشته شده است، قسمت جدیدی از The Luxury Ball را باز می کند تا Quaxly را روی یک مبل قرمز سرسبز با دستانشان به عقب، پاهایشان به سمت بالا، و چشمان بسته و در حال استراحت با یک لیوان شامپاین به ما نشان دهد. احتمالا شامپاین نیست – بیشتر شبیه آب پرتقال است و یک نی دارد. من شامپاین نمی‌نوشم، اما فکر می‌کنم شما از نی استفاده نمی‌کنید.

مطالب مرتبط: طرح‌های پوکمون با کیفیت کن سوگیموری جایگزین نسخه‌های اصلی در قلب من نمی‌شوند

حتی تنقلات در پشت و یک توپ دیسکو در بالای سر وجود دارد که اتاق را روشن می کند. کوچک کردن یک حیوان و قرار دادن آنها در یک توپ همچنان باعث می‌شود که ابروهایم را بالا ببرم، اما به نظر می‌رسد Quaxly برایش مهم نیست. شاید در این انیمه جدید ببینیم که داخل توپ های دیگر چگونه است. من استاندارد را به عنوان یک سلول زندانی فرسوده، توپ “بزرگ” را به عنوان متل سه ستاره، و توپ پریمیوم را به عنوان یک منطقه بازی که بچه های خود را در آن رها می کنید، با نام تجاری PokeStop به تصویر می کشم.

بسیاری از پوک‌بال‌ها تم‌های متفاوتی دارند و با توجه به اینکه توپ «لوکس» فضای داخلی لوکسی دارد، احتمالاً به این معناست که سافاری یک جنگل است و توپ ماه شبیه سطح ماه است. سپس ما توپ خالص را داریم… آیا داخل آن فقط یک تور درهم پیچیده است که «مون ها» در آن گیر کرده اند؟ شاید دلیل خوبی وجود داشته باشد که پیکاچو از حضور در یک توپ متنفر است، و اینکه چرا تیم راکت تیم راکت میوث مصمم است که وحشی بماند.

دور شدن از آن سوراخ خرگوش، یا خرگوش توپ (wahey)، برخی از طرفداران در نظرات، فضای داخلی لوکس را به اتاق مخملی Persona تشبیه کردند. اگر بازی نکرده‌اید، این یک برزخ بین رویا و واقعیت است که رنگ‌های بنفش و آبی چشمگیر این پالت را تشکیل می‌دهند. داخل آن مبل‌های مخملی سرسبز و مناسبی قرار دارد که الکل آن‌ها به‌خوبی روی میزهای کناری توسط یک اسنک بار قرار گرفته است. مطمئناً شبیه به نظر می رسد، منهای توپ دیسکو. شاید مونث ما حتی با ایگور هم سر بزنند.

آیا من خیلی در Pokeballs مطالعه می کنم؟ آره. کاملاً، اما این انیمه در نهایت به ما بینشی نسبت به بخشی از پوکمون می دهد که همیشه در هاله ای از رمز و راز بوده است و شاید در این داستان جدید شاهد موارد بیشتری باشیم.

بعدی: Arkane هنوز هم پادشاه داستان سرایی محیطی است، حتی در Redfall

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا