بازی

سخت‌ترین آهنگ‌ها برای پاک‌سازی در خط پایانی ریتم تئاتر

چه سریالی بهتر از فاینال فانتزی برای ساخت بازی های ریتم؟ هر بازی مجموعه ای منحصر به فرد از آهنگ ها را ارائه می دهد که ژانرها یا سبک های مختلف را کامل آزمایش می کنند. Final Fantasy Theatrhythm Final Bar Line (فو چه اسم بلندی است) تصمیم گرفته است تا تک تک بازی های خط اصلی و اسپین آف ها را جشن بگیرد.


مطالب مرتبط: بهترین سیاه چال ها با داستان عالی در FF14

در حالی که اکثر آهنگ‌ها برای کسانی که تازه وارد سری ریتم هستند یا کسانی که از زمان شروع اولین بازی روی 3DS شروع به پخش کرده‌اند قابل دسترسی است، برخی از آهنگ‌ها ارزش دارند که توسط هر کسی که جرأت امتحان کردن آنها را دارد، سخت‌ترین آهنگ‌ها نامیده شود. کدام آنها برش را ایجاد کردند؟

گیمر ویدیوی روز

9 یک پاییز طولانی – فاینال فانتزی 14

شروع با یک صدا! A Long Fall، تمی متعلق به The Twinning Dungeon، مورد علاقه طرفداران Final Fantasy 14 است و در اینجا ناامید کننده نیست. همراهی با سرعت خوش‌بینانه خط بیس تم سیاه‌چال و همزمان تلاش برای حفظ ریتم خود در حدود 170 ضربه در دقیقه می‌تواند چالش برانگیز باشد، به خصوص در سختی‌های سخت‌تر.

سخت‌ترین بخش این آهنگ این است که سعی کنید در حین پخش، پارازیت نداشته باشید. روشی که آهنگ شما را به جایی می کشاند که نمی توانید از رقصیدن خودداری کنید، قوی است و پس از مدتی، نت ها مانند مراحل رقصی به نظر می رسند که قرار است دنبال کنید.

8 نبرد تا مرگ – فاینال فانتزی 6

عنوان درون یک جعبه شفاف سفید قرار دارد، شخصیت‌ها در حال قدم زدن در پس‌زمینه کوه هستند

Battle to the Death هم از نظر سرعت و هم در قرار دادن دکمه، از ابتدا تا انتها بی امان است و تا آخرین نت نواخته نمی شود. سرعت دیوانه‌واری که با آن باید هر فرمان را فشار دهید، به سختی به شما فرصت واکنش نشان می‌دهد، چه رسد به اینکه سرتان را به موسیقی بپیچید.

به این ترتیب، Battle To The Death مطابق با منشأ خود که یک آهنگ باس نبرد در فاینال فانتزی 6 است عمل می‌کند، زیرا شما با یک چالش سخت لعنتی، حتی در سختی ابتدایی مواجه هستید. اما اگر با بازی های ریتم آشنایی دارید یا فقط می خواهید مرحله بعدی داستان را ببینید، به راحتی بر آن غلبه خواهید کرد.

7 What Angel Wakes Me – Final Fantasy 14

مهمانی در داخل یک جنگل عجیب و غریب سبز روشن است

اگر بخواهید فقط به این آهنگ Trial الحاقی Shadowbringers گوش دهید، احتمالاً تصویری از یک آهنگ عجیب و آسان را خواهید دید که در طول یک رویداد یا یک کات سین پخش می شود. با این حال، برای کسانی از شما که آگاه هستید؟ نه، این موضوع به هیچ وجه نزدیک نیست. محاکمه بی نظم و غیرقابل پیش بینی بود.

مرتبط: بهترین ارجاع به عناوین دیگر فاینال فانتزی در فاینال فانتزی 14

آن جوهر آشفته همیشه روی نقشه نیز وجود دارد. فلش‌ها تقریباً به نظر می‌رسند که در حال رقصیدن هستند، گویی در حالت دیوانگی از خط میله‌ای با الگوهای آبشاری بالا و پایین هستند. در میان ملودی نت‌های استاندارد قرمز ظاهر می‌شود که گویی در حال پخش مخفی کاری هستند. این نشان دهنده تمایل پادشاه تیتانیا به بازی پس از تنهایی و انزوا برای مدت طولانی است.

6 The Chase – Final Fantasy 7

Cloud، Tifa، Aerith و Barret پشت این عنوان بر روی یک محیط صنعتی هستند

The Chase from Final Fantasy 7 موفق می شود یک فکر منحصر به فرد را که طرف شما در میان خود به اشتراک می گذارد، منتقل کند: شما باید از جهنم خارج شوید! با ایجاد احساسی که شما برای زندگی خود در حال اجرا هستید و در حالی که سعی می کنید راه خود را از این موقعیت پیدا کنید، در ابتدای آهنگ القا می کند، کاملاً به طرح نت تبدیل می شود.

ترکیبی از نقاط و اسلایدها می تواند احساس کند که چیزهای زیادی برای پیگیری وجود دارد، و این اشتباه نیست، اما اگر حس خوبی از ریتم داشته باشید و تایمر کالیبره شده باشد، می توانید پس از چند بار تلاش، آن را قطع کنید.

5 Force Your Way – Final Fantasy 8

Force Your Way - Final Fantasy 8

برعکس، Force Your Way نقشه خود را در جهت مخالف متمایل می کند. در حالی که دارای چندین نت نگهدارنده است، اکثر آنها به قدری سریع اتفاق می‌افتند که از نظر سرعت به نت‌های تپ قرمز نزدیک‌تر هستند. مطمئناً شما یک نت نگهدارنده طولانی اینجا و آنجا دارید، اما آنها فقط در طول “کر” آهنگ رخ می دهند.

احساس اضطرار در اینجا بسیار زیاد است، و به شما این حس را می‌دهد که واقعاً از طریق گام‌ها و تیرهای خطرناک تا انتها می‌روید. به نوعی، ترکیب حال و هوای آهنگ و تعداد نت های روی آن کار بسیار خوبی را در شما ایجاد می کند که احساس کنید دو قدم با شکست آهنگ فاصله دارید.

4 Heroes – Final Fantasy 14

یک چشم اژدهای غول پیکر به نبرد خیره شده است که در داخل قلمرویی پوشیده شده در ماده دود مانند بنفش و سیاه به نمایش درآمده است.

شوالیه‌های دور زمانی به ذهن خطور می‌کنند که کسی کلمات “Final Fantasy 7” و “احضار” را در یک جمله ذکر می‌کند و این واقعیت ساده است که آنها قوی‌ترین احضار در بازی هستند. به دست آوردن سخت ترین آنها نیز، اما این برای یک روز دیگر است. بنابراین، زمانی که آنها در Final Fantasy 14 به عنوان آنتاگونیست ظاهر شدند، حضور در حملات آنها هم هیجان انگیز و هم وحشتناک بود.

این آهنگ سریع‌ترین آهنگ بازی نیست، اما از چه زمانی شوالیه‌ها به این موضوع اهمیت می‌دهند؟ قدرت، نه سرعت، چیزی است که برای یک شوالیه سر میز مهم است. پس از افتتاحیه ارکستر، انبوهی از نت های قرمز بلافاصله شما را با آنچه واقعاً قرار است با آن روبرو شوید آشنا می کند. را فقط نقطه ضعف این آهنگ این است که به اندازه کافی طولانی نیست.

3 یک فرشته بالدار – فاینال فانتزی 7

طرف در داخل یک فضای خالی سیاه رنگ جوهری ایستاده و منتظر پایین آمدن Safer Sephiroth است

به جای تمرکز بر یک نقشه بیش از حد پیچیده، One Winged Angel در عوض تبدیل به یک نبرد فرسایشی با مدت زمان بیش از شش دقیقه می شود. بسته به نحوه بازی با کنترلر خود، ممکن است بخواهید قبل از مقابله با این ماراتن چند لحظه وقت بگذارید و دستان خود را دراز کنید.

مرتبط: بازی‌هایی که فقط با نگاه کردن به آن‌ها می‌دانستید که ویلان کیست

این بدان معنا نیست که شما می‌توانید به راحتی از آن عبور کنید، بازی کردن هنوز یک چالش است، اما سرعت پایین‌تر، لطفی است که اگر روی انگشتان پا باقی بمانید، ممکن است شما را به خط پایان برساند.

2 اجازه دهید نبردها آغاز شوند – فاینال فانتزی 7

یک درخشش سبز کم رنگ در سمت چپ صفحه نمایش وجود دارد که تا حدی توسط پیش زمینه صنعتی و فلزی پنهان شده است.

به نظر می رسد که FF7 کمی بیش از حد در لیست وجود دارد، که منصفانه است، اما بازی اگر موسیقی خوبی داشته باشد، نمی تواند کمک کند، درست است؟ به طور کلی، تم‌های نبرد حس مبارزه با یک نبرد واقعی را به شما ارائه می‌دهند و Let The Battles Begin با آن قالب مطابقت دارد. هر کدام احساس می‌کنند که شما در حال طفره رفتن و حمله و حمله به بیرون از بیرون خود هستید که شخصیت‌های شما روی صفحه نمایش انجام می‌دهند.

این آهنگ نت های زیادی را برای شما بارگذاری نمی کند. در عوض، آن‌ها را در فاصله‌ای دورتر پخش می‌کند که با احساس سریع مبارزه آهنگ‌ها در تضاد است. این الگو تقریباً به‌طور فریبنده‌ای آسان به نظر می‌رسد، اما این همان چیزی است که از شما می‌خواهد در حالی که به شما فلش‌هایی برای پرتاب کردنتان می‌دهد فکر کنید. روی حیله و تزویر

1 نبرد در پل بزرگ کارناوال همه ستاره – فاینال فانتزی 5

مهمانی روی پلی ایستاده است که به نظر می رسد به یک قلعه منتهی می شود. در برابر یک آسمان تاریک شوم است

گوش کن، The Battle At Big Bridge به خاطر نامش شایسته احترام است. یک هیولا سرعت هیولا که در حمله خود بی امان است. حتی با وجود سختی آسان‌تر، بازی همچنان یکی از سخت‌ترین عناوین است که به بازیکنان جدید و کهنه‌کار کمک می‌کند پول خود را به دست آورند. هر آهنگی که در این لیست وجود دارد برخی از چالش‌برانگیزترین آهنگ‌هایی است که تا به امروز پخش شده است، با این حال، این قطعه بالاتر از بقیه است.

این آهنگ در تمام طول مسیر نت های یک شانزدهم را به سمت شما پرتاب می کند و شما را مجبور می کند سه و گاهی حتی چهار دکمه را همزمان فشار دهید در حالی که فلش های مورب را نیز در مسیر قرار می دهید. نبرد در پل بزرگ شهرت خود را به دلیل سخت ترین سکانس بازی به دست آورده است. اگر بخواهید یک پادشاه

بعدی: نمادین ترین لحظات موسیقی در فرانچایز فاینال فانتزی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا