بازی

زمان‌بندی انتشار بازی می مملو از بازی‌هایی است که Tears Of The Kingdom نامیده نمی‌شوند

انتشار قریب الوقوع بازی بعدی زلدا مانند یک کشتی جنگی عظیم است که وارد نبرد می شود و هر چیز دیگری را از سر راه خود خارج می کند. جای تعجب نیست که Tears of the Kingdom تنها بازی بزرگ سه‌گانه‌ای است که در این ماه عرضه می‌شود، علی‌رغم این واقعیت که هر ماه در طول سال 2023 مملو از نسخه‌های همپوشانی است. وقتی نینتندو پرچم Zelda خود را در ماه می نصب کرد، من گمان می‌کنم که بقیه بازی‌ها صنعت تصمیم گرفت تا جایی که ممکن است اسکله وسیعی به آن بدهد. هیچ کس نمی خواهد با دنباله Breath of the Wild رقابت کند و من آنها را سرزنش نمی کنم.


ممکن است ماه می به Tears of the Kingdom تعلق داشته باشد، اما تعداد شگفت انگیزی از بازی ها هنوز در کنار GOTY واقعی عرضه می شوند. برخی از بازی‌های مستقل موردانتظار در ماه مه، و همچنین برخی از الحاقات DLC، رویدادهای خدمات زنده بزرگ، و برخی از پورت‌های بازی‌های استثنایی که ممکن است در ابتدای انتشار از دست داده باشید، در راه هستند. زلدا ممکن است تنها چیزی باشد که در حال حاضر در ذهن شماست، اما چیزهای دیگری نیز در حال رخ دادن است که نمی‌خواهید از دست بدهید.

مطالب مرتبط: Bungie باید زودتر قیمت Season Pass را افزایش می داد


Voidtrain

چند هندی جالب وجود دارد که مدتی است به آنها توجه کرده ام. در ۹ می، Voidtrain دسترسی زودهنگام به EGS را ترک کرد و برای اولین بار به Steam آمد. من پیش‌نمایش این بازی انفرادی لاوکرافت را در جریان استیم نکست فست اوایل امسال مشاهده کردم و آن را به خوبی با بازی‌هایی مانند Subnautica و Breathedge مقایسه کردم. Voidtrain در یک فضای خالی (شکل برو) اتفاق می افتد که در آن قطاری (همچنین go figure) را می سازید و هدایت می کنید که در امتداد یک مسیر بی نهایت از فضای خالی می گذرد. این یک خط داستانی جذاب، مکانیک جمع آوری و ساخت منحصر به فرد، و هیولاهای تخیلی فوق العاده دارد. اگر به این نوع بازی صنایع دستی بقا علاقه دارید، پیش نمایش ما را بررسی کنید.

Lego 2K Drive

Lego 2K Drive

Lego 2K Drive یک بازی مسابقه ای جهان باز است که ما واقعاً در مورد آن هیجان زده ایم. اسپین آف شبه به DLC Forza Horizon 4 لگو، 2K Drive به شما کنترل کامل بر روی هر آجر در وسیله نقلیه خود و قدرت تغییر فوری برای مسابقات پیست، خارج از جاده و حتی مسابقات آبی را می دهد. پیش نمایش کامل ما چیزهای خوبی برای گفتن در مورد Lego 2K Drive دارد که در 19 می عرضه می شود.

میاسما تواریخ

Miasma Chronicles الویس و دیگز از برخی از دشمنان مهیب جاسوسی می کنند که در حال بارگیری محموله یک هواپیما هستند.

طرفداران RPG تاکتیکی می خواهند Miasma Chronicles، یک بازی تاکتیکی تیمی از تیمی که Mutant Year Zero: Road to Eden را ایجاد کرده است، ببینند. ما دو پیش نمایش از این یکی انجام داده ایم و هر دو بار تحت تأثیر قرار گرفتیم. به‌عنوان یکی از طرفداران بزرگ Mutant Year Zero، دیدن این تیم و ایجاد جهان و شخصیت‌های خاص خود بسیار جالب است. Miasma Chronicles در تاریخ 23 می برای PC و PS5 عرضه می شود.

Star Trek: Resurgence

احیای پیشتازان فضا

بازی‌های تازه اصلاح شده Telltale (یا جسد بازسازی‌شده Telltale، بسته به اینکه چقدر می‌خواهید سخاوتمند باشید) اواخر امسال The Expanse را برای ما به ارمغان می‌آورد، اما گروهی از توسعه‌دهندگان سابق استودیوی جدیدی به نام آزمایشگاه‌های دراماتیک برای ایجاد Star Trek: Resurgence تشکیل دادند. . این تمام ویژگی های یک بازی Telltale را دارد و بسیاری از شخصیت های مورد علاقه طرفداران Star Trek از جمله Riker و Spock را در خود دارد. 23 می راه اندازی می شود.

ارباب حلقه ها: گولوم

تصمیم گیری ارباب حلقه ها گولوم

پیش‌درآمد Gollum که دو بار تاخیر داشت سرانجام در 25 می عرضه می‌شود. ما چندین بار این فرصت را داشته‌ایم تا پیش‌نمایش این یکی را داشته باشیم، و در حالی که گیم‌پلی ماجراجویی مخفیانه آن چیز پیش‌رونده‌ای نیست، ما فکر می‌کنیم که طرفداران ارباب حلقه‌ها از توجه به آن لذت خواهند برد. جزئیات در اینجا – حتی اگر آنها مجبور به پرداخت هزینه اضافی برای دریافت آن باشند.

Starship Troopers: Extermination

نابودی سربازان کشتی فضایی

من با احتیاط نسبت به Starship Troopers: Extermination، یک بازی تیراندازی اول شخص همکاری مشترک از شرکت Offworld Industries، استودیوی پشتیبان غول پیکر تاکتیکی FPS Squad خوشبین هستم. به نظر می‌رسد که Extermination دارای یک اکشن فوق‌العاده مبتنی بر موج به سبک نیروی دفاعی زمین است، اما فقط زمان نشان خواهد داد که آیا می‌تواند در این ژانر شلوغ و اغلب طاقت‌فرسا تبدیل به یک موفقیت بزرگ شود. دسترسی زودهنگام برای Starship Troopers: Extermination از 17 می شروع می شود.

مرکب

مرکب

یکی دیگر از راه‌اندازی‌های زودهنگام، Inkbound یک بازی تاکتیک‌های سرکش co-op از Shiny Shoe، تیم سازنده عرشه استثنایی Monster Train است. در پیش نمایش خود، اشاره کردم که Inkbound یک رویکرد منحصر به فرد برای تاکتیک های co-op دارد که آن را از بقیه ژانر متمایز می کند، اما دوره های طولانی و برخوردهای نامتعادل باعث شد احساس کنم که هنوز برای توسعه به زمان نیاز دارد. وقتی دسترسی زودهنگام از 22 مه شروع شد، این یکی را بررسی کنید.

همه بقیه

تصویر پیش نمایش Warhammer 40K Boltgun با اسلحه و دشمنان

DLC نهایی Marvel’s Midnight Suns Blood Storm در تاریخ 11 می همزمان با عرضه PS4 و Xbox One بازی منتشر می شود. For The King 2 یک رویداد بتا بسته از 10 می دارد که من به عنوان یک طرفدار بزرگ نسخه اصلی منتظر آن هستم. اگر به دنبال حل معماهای ترسناک انیمه هستید – یا اگر می خواهید ببینید یک نوجوان سرش را بارها و بارها بریده می شود، The Last Labyrinth در 15 می برای کنسول های ایکس باکس عرضه می شود. Vampire MMORPG V Rising در تاریخ 17 مه یک نسخه بسط رایگان به نام Secrets of Gloomrot دریافت می کند، اگر بخواهید طعم Redfall را از دهان خود پاک کنید.

فصل Destiny’s of the Deep از 22 می شروع می شود، که من استدلال کرده ام که مهمترین فصل برای Destiny امسال خواهد بود. همچنین یک نسخه توسعه‌دهنده Forspoken در تاریخ 23 می به نام In Tanta We Trust منتشر می‌شود، یک بازی تیراندازی قدیمی در دنیای Warhammer به نام Boltgun که ما بسیار آن را دوست داشتیم، و دنباله‌ای بر بازی نظارتی عجیب و غریب اجباری Do Not Feed the Monkeys، به نام Do Not Feed the Monkeys 2099. در نهایت، Sunshine Shuffle را بررسی کنید، یک بازی پوکر روایی که از شب پوکر Telltale در Inventory الهام گرفته شده است.

ممکن است ماه زلدا باشد، اما تعداد زیادی بازی عالی دیگر نیز در راه است.

بعدی: PSA: مگر اینکه از پول متنفرید، دیجیتال Remastered Spider-Man را خریداری نکنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا