برنامه نویسی

اعلام Logto Cloud (پیش نمایش) و در دسترس بودن عمومی OSS

🚀 Logto Cloud (پیش نمایش) در Product Hunt راه اندازی شده است. بیا و از ما حمایت کن!


سلام،

من گائو هستم، یکی از سازندگان Logto. یادم می‌آید ژوئیه گذشته احساس اضطراب می‌کردم – این تاریخی است که اولین نسخه بتا Logto OSS را راه‌اندازی کردیم.

در کمال تعجب، از همان ابتدا گفتگوهای عمیقی با جامعه داشتیم. ما در مورد تجربه وحشتناک توسعه دهندگان از احراز هویت، حتی با محصولات موجود، و هزینه های چشمگیر رهبران فعلی صنعت صحبت کردیم. ما خودمان به عنوان توسعه دهندگان، شما را احساس می کنیم و به همین دلیل است که ساخت Logto را شروع کردیم.

این گفتگوها ما را به سوی آینده ای روشن تر سوق داد. من می خواهم از همه کسانی که در طول بتا با آنها ارتباط داشتیم تشکر بزرگی داشته باشم! تنها با کمک شما می توانیم آینده توسعه هویت را با هم رقم بزنیم.

امروز، ما مشتاقیم اعلام کنیم که با Logto گام مهمی به جلو برداشته‌ایم: Logto Cloud (پیش‌نمایش) را رسماً برای عموم عرضه می‌کنیم!

من می دانم که بیشتر شما با Logto از طریق نسخه ی نمایشی آنلاین (اعتبار زیادی برای GitPod) یا فایل docker-compose شروع به کار کرده اید. با Logto Cloud (پیش نمایش)، حتی می توانید تمام هزینه های عملیاتی را هنگام توسعه با Logto فراموش کنید. به سادگی وارد شوید و یک نمونه Logto جدید برای شما آماده خواهد شد. اگر به صورت محلی در حال توسعه هستید، تنها چیزی که باید در کد خود تغییر دهید، نقطه پایانی Logto است.

با فرض اینکه با محصولات ابری آشنا هستید، در اینجا چند پاسخ سریع به سوالات متداول وجود دارد:

مدل قیمت گذاری چیست؟

ما هنوز در حال نهایی کردن مدل قیمت گذاری خود هستیم، اما مطمئن باشید که سخت کار می کنیم تا محصول خود را بسیار مقرون به صرفه تر از عرضه های مشابه در حال حاضر در بازار کنیم. ما معتقدیم که باید بیشتر مبتنی بر استفاده باشد، نه اینکه برای یک سناریوی مواجهه با مشتری، هزینه هر صندلی را دریافت کند.

Logto Cloud در زمان پیش‌نمایش رایگان باقی می‌ماند. ما دوست داریم مدل قیمت گذاری مناسب و پایدار را با شما بررسی کنیم. در صورت تمایل برای ما ایمیل بفرستید یا یک جلسه با ما برنامه ریزی کنید.

چگونه داده ها را پردازش خواهید کرد؟

ما اعتقاد قوی به ایجاد اعتماد و حفظ شفافیت داریم. در طول دوره پیش نمایش، تمام داده های Logto در منطقه Azure West Europe باقی می مانند. اگر علاقه مند هستید برای جزئیات بیشتر به سیاست حفظ حریم خصوصی ما مراجعه کنید.

آیا پس از پایان پیش نمایش، داده ها را حفظ خواهید کرد؟

آره. پس از پایان دوره پیش‌نمایش، مستأجر شما به‌طور یکپارچه به Logto Cloud منتقل می‌شود. همچنین می‌توانید در صورت نیاز، در هر زمان درخواست حذف فیزیکی داده‌های خود را بدهید. برای جزئیات بیشتر به شرایط استفاده ما مراجعه کنید.

آیا منبع باز را متوقف خواهید کرد؟

نه! منبع باز هسته محصول ما است و ما معتقدیم که همیشه خواهد بود. ما تمام تلاش خود را می‌کنیم تا بین OSS و Cloud هماهنگ شویم و مطمئن شویم که Logto OSS از شما پشتیبانی می‌کند.

دعوت
با سپاس از شما دعوت می کنیم از طریق این لینک وارد Logto Cloud شوید. شما می توانید جزئیات بیشتر در مورد Logto Cloud (پیش نمایش) را در اینجا بیابید.

نقش دیگر امروز نسخه عمومی در دسترس بودن Logto OSS است. پس از چندین دور نسخه های بتا و نامزدهای انتشار، ما خوشحالیم که اولین نسخه انتشار Logto OSS را معرفی می کنیم. بیایید سریعاً به‌روزرسانی‌های اصلی از ژوئیه گذشته را مرور کنیم:

  • تجربه ورود کاربر نهایی کاملاً جدید با قابلیت سفارشی سازی عالی در جریان ورود و ثبت نام.
  • بیش از 10 کانکتور جدید، از جمله چندین رابط استاندارد باز، مانند OAuth 2.0 و SAML.
  • کنترل دسترسی مبتنی بر نقش که با مدل NIST مطابقت دارد.
  • ترجمه های کاملاً قابل تنظیم با 8 زبان داخلی.
  • برنامه های ماشین به ماشین و قلاب های وب برای ایجاد ارتباطات برنامه ای بین Logto و خدمات شما.

ما بازخورد ارزشمندی از جامعه خود دریافت کردیم و آن را در اولویت های اخیر خود گنجانده ایم:

  • پشتیبانی Single Sign-On (SSO) را اضافه کنید تا محصول خود را به طور محکم با هویت مشتریان خود پیوند دهید.
  • برای افزایش نیازهای امنیتی، احراز هویت چند عاملی (MFA) را پیاده سازی کنید.
  • سازمان‌های پویا را معرفی کنید، که پتانسیل تجاری بسیار بیشتری را برای محصول شما باز می‌کند و در عین حال هویت تمام مشتریان شما را در یک منبع حقیقت واحد حفظ می‌کند.

اگر متوجه شدید چیزی کم است، لطفاً از طریق ارسال یک ایمیل یا پیوستن به سرور Discord ما با ما تماس بگیرید.

بدون حمایت جامعه ما نمی توانستیم تا این حد پیش برویم. اگرچه این یک نقطه عطف معنادار برای Logto است، ما معتقدیم سفر ما تازه شروع شده است.

ساختن محصول هویتی یک کار جدی است، پس این سردرد را به ما بسپارید. امیدواریم از استفاده از Logto لذت ببرید و بیایید در فضای ابری همدیگر را ببینیم!

گائو

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا