بازی

نحوه دریافت کلیدهای هکر در Roblox: Pet Simulator 99

خسته از حیوانات خانگی ضعیف شما که شبیه خرگوش های گرد و غبار در کنار جانوران بزرگ دوستتان هستند. Roblox: Pet Simulator 99؟ آیا میل به انعطاف پذیری نهایی دارید – یک حیوان خانگی بزرگ که ظاهراً سایه می اندازد؟ یکی از راه‌های باز کردن قفل این نیروگاه‌ها در کلیدهای هکر نهفته است. اما بر خلاف قطره های معمولی، کلیدهای هکر در کمی رمز و راز پوشیده شده اند و نیاز به خرد کردن جدی دارند.


گیمر ویدیوی روز

برای ادامه با محتوا، پیمایش کنید

مربوط

Roblox: Pet Simulator 99 – همه مکان های براق باقی مانده

با راهنمای جامع ما به راحتی همه آثار براق را در Roblox: Pet Simulator 99 پیدا کنید.

ما شما را تحت پوشش قرار داده ایم، استاد مشتاق حیوان خانگی! این راهنما شما را به دانش و استراتژی هایی مجهز می کند تا شانس خود را برای به ثمر رساندن آن کلیدهای دست نیافتنی و ارسال بازی حیوان خانگی خود به بازی Overdrive به حداکثر برسانید. بیایید شیرجه بزنیم


کلیدهای هکر چیست؟

شخصیت Roblox ایستاده با یک کلید هکر در Pet Simulator 99.

کلیدهای هکر یک افت تصادفی موجود در تمام بیوم ها در Pet Simulator 99 و آنها قفل سینه را در دنیای هکر باز می کنند، فرصتی برای به دست آوردن یک حیوان خانگی بزرگ Huge Pets زیرگروهی از حیوانات خانگی انحصاری هستند که به دلیل اندازه بزرگ و کمیاب بودنشان قابل توجه هستند. آنها در کنار تایتانیک پت از گران ترین حیوانات خانگی بازی هستند و هستند همیشه قوی تر از بهترین حیوان خانگی شما


چگونه کلیدهای هکر را دریافت کنیم

کلید هکر Roblox Pet Simulator 99 در یک موجودی.

گرفتن کلید هکر است همه چیز در مورد شانس آنها یک قطره تصادفی هستند که می توانید توسط آن دریافت کنید به سادگی شکستن های معمولی (اشیایی را که برای جمع آوری منابع می کوبید) در حالی که در بازی آسیاب می کنید.

شکار هکر کیز یک ماراتن است، نه یک سرعت. این گنجینه ها غیرمعمول هستند، بنابراین خود را آماده کنید تا زمان بازی جدی را به شکستن قطعات شکستنی اختصاص دهید.

نکاتی برای دریافت کلیدهای هکر

شخصیت Roblox بازی Pet Simulator 99 با تعداد زیادی از حیوانات خانگی ایستاده است.

این کلیدها نادر هستند و به دست آوردن آنها نیاز به خرد کردن استراتژیک دارد. در اینجا چند نکته برای به حداکثر رساندن شانس خود برای یافتن کلیدهای هکر آورده شده است.


مناطق سطح بالاتر را کاوش کنید

همانطور که قفل را باز می کنید مناطق سطح بالاتر در بازی، شانس شما برای گرفتن سقوط تصادفی، از جمله کلیدهای هکر، افزایش می یابد.

خودت را تقویت کن

تجهیز کنید آهنرباها، میوه ها، و سرعت را افزایش می دهد به شخصیت شما برای بهبود سرعت جمع آوری منابع شما. علاوه بر این، داشته باشید فراوانی از حیوانات خانگی قوی. هرچه سریع‌تر قطعات شکستنی را بشکنید، شانس بیشتری برای گرفتن کلید دارید.

برو خصوصی

بازی در a سرور خصوصیبرای اطمینان از اینکه مجبور نیستید با دیگران برای سقوط رقابت کنید.

بعد

Roblox: Pet Simulator 99 – How To Farm Diamonds

الماس برای خرید ارتقاهای مهم و معامله با سایر بازیکنان در Pet Simulator 99 برای Roblox استفاده می شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا