بازی

نحوه حل معماها در Roblox: Terminal Escape Room

Summarize this content to 400 words in Persian Lang

Roblox: اتاق فرار ترمینال یک بازی پر از پازل های چالش برانگیز و تفکر برانگیز است. در قسمت اول، بازیکنان در یک قطار بدون توقف شروع می‌شوند و پس از توقف قطار، خود را در ایستگاهی از این فصل می‌بینند. متأسفانه، پیاده شدن از قطار پازل را آسان نمی کند.

گیمر ویدیوی روز

برای ادامه با محتوا، پیمایش کنید

مربوط پلتفرم 8: بررسی کامل پازل و ناهنجاری این راهنما شامل تمام ناهنجاری هایی است که ممکن است با آن ها مواجه شوید و پایان های پلتفرم 8.
علاوه بر این، محدودیت زمانی بازی استرس بیشتری را اضافه می کند. شما باید تیزبین باشید، آماده باشید تا مقداری ریاضی انجام دهید و صبور باشید. گاهی اوقات حتی این کافی نیست، زیرا سرنخ ها می توانند در غیرمنتظره ترین مکان ها باشند. اگر نمی توانید یک معما را حل کنید نگران نباشید، زیرا ما اینجا هستیم تا به شما کمک کنیم.

چگونه معما را در منطقه ایستگاه حل کنیم

برای پخش فصل دوم، باید وارد قسمت نئون قرمز در ایستگاه شوید. در این بخش می توانید فصل را به تنهایی یا با حداکثر چهار دوست تکمیل کنید.

برخلاف فصل اول، این بار خود را خارج از قطار می‌بینید که نشان‌دهنده یک ادامه است نه یک فصل مستقل. اولین وظیفه این است که یک پیچ گوشتی پیدا کنید اگر از مسیرها به طرف مقابل عبور کنید، پوستری را مشاهده خواهید کرد که اطلاعاتی در مورد آن ارائه می دهد محل قرارگیری پیچ گوشتی

به سمتی که از آن شروع کرده اید برگردید و از کنار پایه فانوس عبور کنید. با پوستر سمت راست، ادامه دهید تا پیچ گوشتی را روی زمین پیدا کنید بین پوسترهایی با گل های صورتی و سوپ. از چراغ قوه خود برای پیدا کردن آن استفاده کنید، زیرا تاریک است.

پس از به دست آوردن پیچ گوشتی، از آن طرف فانوس به قطار نزدیک شوید و یک صفحه فلزی روی قطار خواهید دید. که می توان آن را باز کرد. روی هر چهار پیچ کلیک کنید تا سیم های رنگی نمایان شوند.

برای بریدن سیم ها به قیچی نیاز دارید. برای پیدا کردن قیچی، دوباره از مسیرها عبور کنید و با پوسترهای کوچک به منطقه بروید. یکی از این پوسترها درباره نگذاردن اشیای تیز بر روی مسیر است. پوسترها را در سمت راست خود نگه دارید و مستقیم به جلو راه بروید تا رسیدن به مسیر در آنجا قیچی را پیدا خواهید کرد.

هنگامی که قیچی را به دست آوردید، با سیم های قطار به منطقه برگردید. تمام سیم ها را قطع کنید به هر ترتیب پس از قطع سیم ها، باید آنها را دوباره وصل کنید.

برای یافتن ترتیب صحیح، به منطقه با پوسترها برگردید. به سمت چپ پوستر «انتخابات لیسترز»، شما پوستری برای پروتکل استاندارد شده سیم کشی مجدد برق خواهید دید.

بر اساس این پوستر، ترتیب اتصال مجدد سیم ها به شرح زیر است:

رنگ بنفش رنگ قهوه ای قرمز سبز مشکی نارنجی سفید رنگ صورتی رنگ زرد آبی

این کار برق را به جعبه الکتریکی روبروی سیم ها باز می گرداند. نشان دادن یک numpad که می توانید با آن تعامل داشته باشید با. برای ادامه به یک کد چهار رقمی نیاز دارید. برای پیدا کردن کد، از بالای قطار بالا رفته و با نومپد به منطقه نگاه کنید. چراغ های چشمک زن به شما سرنخ می دهد در مورد کد:

منبع نور چشمک زن راه حل پوستر اژدها با پوسترها به کنار قطار بروید و پوستر فیلم Dragon Dimension را پیدا کنید که آن را نشان می دهد پخش به عنوان فیلم دوم. اولین عددی که نیاز دارید 2 است. حروف چشمک زن روی علامت به حروف چشمک زن توجه کنید، که هجی نوزده. بنابراین رقم دوم و سوم کد 1 و 9 است. پوستر خورشید به کنار پوسترها برگردید و پوستر «خورشید همیشه طلوع می‌کند» را پیدا کنید خیابان سوم را ذکر می کند. آخرین رقمی که نیاز دارید 3 است.

با ترکیب همه اینها، کد مورد نظر شما 2193 است. این کد را در numpad وارد کنید. این اراده راهروی پنهان را آشکار کنید سمت چپ نومپد.

چگونه معما را در اتاق نگهداری حل کنیم

در این اتاق، یکی از کامپیوترها خواهد شدنمایش چهار کار باید تکمیل کنید فعلا روی این وظایف تمرکز کنید. در اینجا وظایف آمده است:

زباله ها را بیرون بیاورید. پیدا کردن دو لوله و تعمیر لوله کشی. مکان دیروز آنیتا را ردیابی کنید. تعداد یادداشت های چسبناک (دوجین).

پس از انجام این وظایف، شما باید کدی که پیدا کردید را در numpad وارد کنید در کنار پوشش دایره ای روی زمین. هر کار یک رقم از کد را به شما می دهد.

کار اول: سطل زباله را بیرون بیاورید

در سمت چپ نومپد روی زمین، یک یادداشت چسبناک وجود دارد که می‌گوید «کاشی شکسته را جارو کنید». در ابتدا، به نظر می رسد مربوط به سطل زباله در اتاق است، اما اینطور نیست. وقتی تو به کاشی شکسته روی زمین نزدیک شوید، یک یادداشت چسبنده دیگر در کنار آن پیدا خواهید کرد که می گوید: (Four x MOON) – (Two x SUN)

برای درک معنای خورشید و ماه، به دو تصویر قاب شده نگاه کنید سمت چپ قفسه کتاب در اتاق یک یادداشت چسبنده با عدد چهار در تصویر ماه و هفت در تصویر خورشید وجود دارد. اعمال این موارد در فرمول ریاضی به شما می دهد:

حل فرمول ریاضی =(4*4) – (2*7) = 16 – 14 = 2

بنابراین، شماره اول کد دو است.

وظیفه دوم: پیدا کردن دو لوله و تعمیر لوله کشی

برای تکمیل این کار، باید پازل لوله را حل کنید سمت چپ کامپیوتر وظیفه برای این، شما نیاز دارید دو لوله گم شده را پیدا کنید یک یادداشت چسبناک در سمت چپ پازل لوله می گوید: “یک لوله در پارک وجود دارد”. یکی دیگر از یادداشت های چسبناک روی میز در سمت راست رایانه کار می گوید: “لوله را از سقف قطار بردارید”.

لوله T شکل را بردارید از پشت بام قطار لوله L شکل را بردارید از پوستر پارک، که دو پوستر در سمت چپ پوستر اژدها قرار دارد.

لوله های پیدا شده را در پازل لوله قرار دهید و برای حل آن روی “Fix” کلیک کنید. شما نمی توانید همه لوله ها را به هم وصل کنید، اما اگر یک اتصال بین آنها ایجاد کنید لوله بالا سمت راست و لوله پایین چپ، شکل می دهد شبیه عدد پنج بنابراین، شماره دوم کد پنج است.

وظیفه سوم: مکان دیروز آنیتا را ردیابی کنید

برای این کار، باید مکان آنیتا را پیدا کنید با استفاده از گروه یادداشت چسبنده در سمت چپ پوسترهای خورشید و ماه. برای حل این معما، باید یادداشت های چسبناک مختلف موجود در اتاق نگهداری را بخوانید. راه حل اینجاست:
اکشن آنیتا یادداشت های چسبنده ارائه سرنخ گزینه صحیح خانه اش را ترک کرد آدرس آنیتا با 1 شروع می شود. 1534 Archer Ln. رفت سر کار جانیس در یک نانوایی کار می کند. همکاران آنیتا و جانیس. نانوایی شام گرفت لیدیا پیشخدمت آنیتا بود. لیدیا در Vic’s Diner کار می کند. غذاخوری ویک با سام ملاقات کرد سم تمام روز را در پیت گذراند. Pete’s Pizzaplex یکشنبه تعطیل است. بازی پیت رفت پارک آنیتا در پارک الدرگلید دیده شد. پارک الدرگلید به یک ترمینال ختم شد یادداشت های چسبناک نشان می دهد که او به پایانه های دیگر نرفت. ترمینال وست لسترز

با اتصال این نقاط بر روی نقشه یادداشت چسبنده، شکلی شبیه عدد شش به دست می آورید. بنابراین، شماره سوم کد شش است.

وظیفه چهارم: شمارش یادداشت های چسبناک (دوجین)
این خسته کننده ترین کار است. اتاق پر از یادداشت های چسبناک است. برای صرفه جویی در وقت شما، 84 یادداشت چسبناک در اتاق وجود دارد. از آنجایی که باید آنها را در ده ها بشمارید، 84 یادداشت چسبنده برابر با هفت دوجین. بنابراین، شماره چهارم کد هفت است.

با ترکیب همه اعداد، کد 2567 است. این کد را در numpad روی زمین وارد کنید. با این کار پوشش دایره ای باز می شود و به شما امکان می دهد به اتاق بعدی بروید.

چگونه معما را در اتاق تلویزیون چشمک زن حل کنیم

در این منطقه جدید، شما خود را در یک محیطی پیچ و خم مانند اولین کاری که باید انجام دهید این است که کنترلر را پیدا کنید. برای انجام این کار، مستقیم به جلو بروید. به چپ بپیچید و تا انتهای راهرو ادامه دهید. باید به راست بپیچید.

مسیر به دو قسمت تقسیم می شود. به راست بپیچید و مسیر را دنبال کنید. شما خواهد شد کنترل از راه دور را پیدا کنید اکنون باید پنج رمز را پیدا کنید. در اینجا مکان آنها است:

پشت دیوار در ورودی پیچ و خم زیر کولر گازی در اتاق نگهداری روی پوستر اژدها کنار قطار به پیچ و خم برگرد. به راست بپیچید و مسیر را دنبال کنید. وقتی مسیر شکافته شد، به چپ بپیچید. شما این رمز را در دیوار سمت چپ شما از سمت چپ دیوار جایی که رمز چهارم را پیدا کردید وارد شوید. مسیر را دنبال کنید. مسیر به پیچ مستقیم و راست تقسیم می شود. به راست بپیچید و از سوراخ بالا بروید. شما خود را در یک اتاق پر از صفحه نمایش آخرین رمز روی دیوار را در این اتاق خواهید یافت.

علاوه بر این، شما باید یک کد چهار رقمی را در این اتاق حل کنید. ابتدا از ریموت استفاده کنید تا تلویزیونی را که سفارشات را نشان می دهد متوقف کنید در گوشه سمت چپ بالای numpad. با مکث آن صفحه، ترتیب صفحه های شبکه مورد نیاز برای کد چهار رقمی را خواهید آموخت.

سپس، بر اساس رنگ ها و برچسب های صفحه نمایش در پشته تلویزیون وسط، شما باید شبکه های رنگی اتاق را پر کنید. پس از پر کردن آنها، اشکال در شبکه ها شبیه اعداد زیر می شوند:
صفحه نمایش شباهت اعداد صفحه توری قرمز دو صفحه شبکه آبی شش صفحه گرید سبز هفت صفحه توری زرد هشت

بنابراین کد مورد نظر شما 2678 است. و درب کنار نومپد باز خواهد شد.

چگونه معما را در اتاق رمز حل کنیم

اولین کاری که باید در اینجا انجام دهید این است رمزهایی را که جمع آوری کرده اید روی تخته چوبی قرار دهید روی دیوار. سپس، مقالاتی را که برای رمزگشایی پیام روی دیوار مقابل دارید، بخوانید. سرنخ های روی دیوار با برچسب “بررسی” به شما یک نقطه شروع می دهد.

توسط جایگزین کردن حروف با حروف واقعی، نشان می دهد که باید 23 تلویزیون، 30 لوله و هفت راهنمای مبتدی را بررسی کنید. پس از استفاده از سرنخ ها در اتاق، باید محاسبات ریاضی را انجام دهید:

حل فرمول ریاضی = 45 + (23 × 5) + (30 × 100) + (7 × 46) = 45 + 115 + 3000 + 322 = 3482

این کد را در numpad سمت راست آسانسور وارد کنید و دکمه سبز رنگ را فشار دهید برای تکمیل فصل

بعد Roblox: Gym League – چگونه قفل ورزشگاه های جدید را باز کنیم در مجموع شش سالن بدنسازی در Gym League در Roblox وجود دارد. در اینجا، می توانید یاد بگیرید که چگونه همه آنها را باز کنید.

Roblox: اتاق فرار ترمینال یک بازی پر از پازل های چالش برانگیز و تفکر برانگیز است. در قسمت اول، بازیکنان در یک قطار بدون توقف شروع می‌شوند و پس از توقف قطار، خود را در ایستگاهی از این فصل می‌بینند. متأسفانه، پیاده شدن از قطار پازل را آسان نمی کند.


گیمر ویدیوی روز

برای ادامه با محتوا، پیمایش کنید

مربوط

پلتفرم 8: بررسی کامل پازل و ناهنجاری

این راهنما شامل تمام ناهنجاری هایی است که ممکن است با آن ها مواجه شوید و پایان های پلتفرم 8.

علاوه بر این، محدودیت زمانی بازی استرس بیشتری را اضافه می کند. شما باید تیزبین باشید، آماده باشید تا مقداری ریاضی انجام دهید و صبور باشید. گاهی اوقات حتی این کافی نیست، زیرا سرنخ ها می توانند در غیرمنتظره ترین مکان ها باشند. اگر نمی توانید یک معما را حل کنید نگران نباشید، زیرا ما اینجا هستیم تا به شما کمک کنیم.


چگونه معما را در منطقه ایستگاه حل کنیم

بازیکن تبلیغی درباره پیچ خوردن در اتاق فرار ترمینال Roblox می خواند

برای پخش فصل دوم، باید وارد قسمت نئون قرمز در ایستگاه شوید. در این بخش می توانید فصل را به تنهایی یا با حداکثر چهار دوست تکمیل کنید.


برخلاف فصل اول، این بار خود را خارج از قطار می‌بینید که نشان‌دهنده یک ادامه است نه یک فصل مستقل. اولین وظیفه این است که یک پیچ گوشتی پیدا کنید اگر از مسیرها به طرف مقابل عبور کنید، پوستری را مشاهده خواهید کرد که اطلاعاتی در مورد آن ارائه می دهد محل قرارگیری پیچ گوشتی

بازیکن یک پیچ گوشتی زیر پوستری درباره گل‌ها در Roblox Terminal Escape Room پیدا می‌کند

به سمتی که از آن شروع کرده اید برگردید و از کنار پایه فانوس عبور کنید. با پوستر سمت راست، ادامه دهید تا پیچ گوشتی را روی زمین پیدا کنید بین پوسترهایی با گل های صورتی و سوپ. از چراغ قوه خود برای پیدا کردن آن استفاده کنید، زیرا تاریک است.

بازیکن کابل های رنگی را در اتاق فرار ترمینال Roblox چک می کند


پس از به دست آوردن پیچ گوشتی، از آن طرف فانوس به قطار نزدیک شوید و یک صفحه فلزی روی قطار خواهید دید. که می توان آن را باز کرد. روی هر چهار پیچ کلیک کنید تا سیم های رنگی نمایان شوند.

بازیکن یک قیچی روی ریل قطار در اتاق فرار ترمینال Roblox پیدا می کند

برای بریدن سیم ها به قیچی نیاز دارید. برای پیدا کردن قیچی، دوباره از مسیرها عبور کنید و با پوسترهای کوچک به منطقه بروید. یکی از این پوسترها درباره نگذاردن اشیای تیز بر روی مسیر است. پوسترها را در سمت راست خود نگه دارید و مستقیم به جلو راه بروید تا رسیدن به مسیر در آنجا قیچی را پیدا خواهید کرد.

بازیکن پروتکل استاندارد سیم کشی مجدد الکتریکی را در اتاق فرار ترمینال Roblox می خواند


هنگامی که قیچی را به دست آوردید، با سیم های قطار به منطقه برگردید. تمام سیم ها را قطع کنید به هر ترتیب پس از قطع سیم ها، باید آنها را دوباره وصل کنید.

برای یافتن ترتیب صحیح، به منطقه با پوسترها برگردید. به سمت چپ پوستر «انتخابات لیسترز»، شما پوستری برای پروتکل استاندارد شده سیم کشی مجدد برق خواهید دید.

بر اساس این پوستر، ترتیب اتصال مجدد سیم ها به شرح زیر است:

  1. رنگ بنفش
  2. رنگ قهوه ای
  3. قرمز
  4. سبز
  5. مشکی
  6. نارنجی
  7. سفید
  8. رنگ صورتی
  9. رنگ زرد
  10. آبی

بازیکن پوسترها را در ایستگاه قطار در اتاق فرار ترمینال Roblox چک می کند

این کار برق را به جعبه الکتریکی روبروی سیم ها باز می گرداند. نشان دادن یک numpad که می توانید با آن تعامل داشته باشید با. برای ادامه به یک کد چهار رقمی نیاز دارید. برای پیدا کردن کد، از بالای قطار بالا رفته و با نومپد به منطقه نگاه کنید. چراغ های چشمک زن به شما سرنخ می دهد در مورد کد:


منبع نور چشمک زن

راه حل

پوستر اژدها

با پوسترها به کنار قطار بروید و پوستر فیلم Dragon Dimension را پیدا کنید که آن را نشان می دهد پخش به عنوان فیلم دوم. اولین عددی که نیاز دارید 2 است.

حروف چشمک زن روی علامت

به حروف چشمک زن توجه کنید، که هجی نوزده. بنابراین رقم دوم و سوم کد 1 و 9 است.

پوستر خورشید

به کنار پوسترها برگردید و پوستر «خورشید همیشه طلوع می‌کند» را پیدا کنید خیابان سوم را ذکر می کند. آخرین رقمی که نیاز دارید 3 است.

بازیکن قفل اتاق Maintenance Room را در Roblox Terminal Escape Room باز می کند

با ترکیب همه اینها، کد مورد نظر شما 2193 است. این کد را در numpad وارد کنید. این اراده راهروی پنهان را آشکار کنید سمت چپ نومپد.

چگونه معما را در اتاق نگهداری حل کنیم

بازیکن رایانه ای را که وظایفی روی آن در Roblox Terminal Escape Room دارد بررسی می کند


در این اتاق، یکی از کامپیوترها خواهد شدنمایش چهار کار باید تکمیل کنید فعلا روی این وظایف تمرکز کنید. در اینجا وظایف آمده است:

  1. زباله ها را بیرون بیاورید.
  2. پیدا کردن دو لوله و تعمیر لوله کشی.
  3. مکان دیروز آنیتا را ردیابی کنید.
  4. تعداد یادداشت های چسبناک (دوجین).

پس از انجام این وظایف، شما باید کدی که پیدا کردید را در numpad وارد کنید در کنار پوشش دایره ای روی زمین. هر کار یک رقم از کد را به شما می دهد.

کار اول: سطل زباله را بیرون بیاورید

بازیکن به دنبال کاشی شکسته در اتاق فرار ترمینال Roblox است

در سمت چپ نومپد روی زمین، یک یادداشت چسبناک وجود دارد که می‌گوید «کاشی شکسته را جارو کنید». در ابتدا، به نظر می رسد مربوط به سطل زباله در اتاق است، اما اینطور نیست. وقتی تو به کاشی شکسته روی زمین نزدیک شوید، یک یادداشت چسبنده دیگر در کنار آن پیدا خواهید کرد که می گوید: (Four x MOON) - (Two x SUN)


بازیکن در حال تماشای دو تصویر مختلف در اتاق فرار ترمینال Roblox است

برای درک معنای خورشید و ماه، به دو تصویر قاب شده نگاه کنید سمت چپ قفسه کتاب در اتاق یک یادداشت چسبنده با عدد چهار در تصویر ماه و هفت در تصویر خورشید وجود دارد. اعمال این موارد در فرمول ریاضی به شما می دهد:

حل فرمول ریاضی

=(4*4) – (2*7)

= 16 – 14

= 2

بنابراین، شماره اول کد دو است.

وظیفه دوم: پیدا کردن دو لوله و تعمیر لوله کشی


برای تکمیل این کار، باید پازل لوله را حل کنید سمت چپ کامپیوتر وظیفه برای این، شما نیاز دارید دو لوله گم شده را پیدا کنید یک یادداشت چسبناک در سمت چپ پازل لوله می گوید: “یک لوله در پارک وجود دارد”. یکی دیگر از یادداشت های چسبناک روی میز در سمت راست رایانه کار می گوید: “لوله را از سقف قطار بردارید”.

  1. لوله T شکل را بردارید از پشت بام قطار
  2. لوله L شکل را بردارید از پوستر پارک، که دو پوستر در سمت چپ پوستر اژدها قرار دارد.

پازل لوله شبیه شماره پنج در اتاق فرار ترمینال Roblox است

لوله های پیدا شده را در پازل لوله قرار دهید و برای حل آن روی “Fix” کلیک کنید. شما نمی توانید همه لوله ها را به هم وصل کنید، اما اگر یک اتصال بین آنها ایجاد کنید لوله بالا سمت راست و لوله پایین چپ، شکل می دهد شبیه عدد پنج بنابراین، شماره دوم کد پنج است.


وظیفه سوم: مکان دیروز آنیتا را ردیابی کنید

با اتصال مکان‌ها بر روی نقشه یادداشت‌های چسبناک، بازیکن عددی شبیه شش را در اتاق فرار ترمینال Roblox دریافت می‌کند.

برای این کار، باید مکان آنیتا را پیدا کنید با استفاده از گروه یادداشت چسبنده در سمت چپ پوسترهای خورشید و ماه. برای حل این معما، باید یادداشت های چسبناک مختلف موجود در اتاق نگهداری را بخوانید. راه حل اینجاست:

اکشن آنیتا

یادداشت های چسبنده ارائه سرنخ

گزینه صحیح

خانه اش را ترک کرد

  • آدرس آنیتا با 1 شروع می شود.

1534 Archer Ln.

رفت سر کار

  • جانیس در یک نانوایی کار می کند.
  • همکاران آنیتا و جانیس.

نانوایی

شام گرفت

  • لیدیا پیشخدمت آنیتا بود.
  • لیدیا در Vic’s Diner کار می کند.

غذاخوری ویک

با سام ملاقات کرد

  • سم تمام روز را در پیت گذراند.
  • Pete’s Pizzaplex یکشنبه تعطیل است.

بازی پیت

رفت پارک

  • آنیتا در پارک الدرگلید دیده شد.

پارک الدرگلید

به یک ترمینال ختم شد

  • یادداشت های چسبناک نشان می دهد که او به پایانه های دیگر نرفت.

ترمینال وست لسترز


با اتصال این نقاط بر روی نقشه یادداشت چسبنده، شکلی شبیه عدد شش به دست می آورید. بنابراین، شماره سوم کد شش است.

وظیفه چهارم: شمارش یادداشت های چسبناک (دوجین)

این خسته کننده ترین کار است. اتاق پر از یادداشت های چسبناک است. برای صرفه جویی در وقت شما، 84 یادداشت چسبناک در اتاق وجود دارد. از آنجایی که باید آنها را در ده ها بشمارید، 84 یادداشت چسبنده برابر با هفت دوجین. بنابراین، شماره چهارم کد هفت است.

بازیکن درب زیرزمینی را در اتاق فرار ترمینال Roblox باز می کند

با ترکیب همه اعداد، کد 2567 است. این کد را در numpad روی زمین وارد کنید. با این کار پوشش دایره ای باز می شود و به شما امکان می دهد به اتاق بعدی بروید.

چگونه معما را در اتاق تلویزیون چشمک زن حل کنیم

بازیکن کنترل از راه دور را در Roblox Terminal Escape Room می خورد


در این منطقه جدید، شما خود را در یک محیطی پیچ و خم مانند اولین کاری که باید انجام دهید این است که کنترلر را پیدا کنید. برای انجام این کار، مستقیم به جلو بروید. به چپ بپیچید و تا انتهای راهرو ادامه دهید. باید به راست بپیچید.

مسیر به دو قسمت تقسیم می شود. به راست بپیچید و مسیر را دنبال کنید. شما خواهد شد کنترل از راه دور را پیدا کنید اکنون باید پنج رمز را پیدا کنید. در اینجا مکان آنها است:

  1. پشت دیوار در ورودی پیچ و خم
  2. زیر کولر گازی در اتاق نگهداری
  3. روی پوستر اژدها کنار قطار
  4. به پیچ و خم برگرد. به راست بپیچید و مسیر را دنبال کنید. وقتی مسیر شکافته شد، به چپ بپیچید. شما این رمز را در دیوار سمت چپ شما
  5. از سمت چپ دیوار جایی که رمز چهارم را پیدا کردید وارد شوید. مسیر را دنبال کنید. مسیر به پیچ مستقیم و راست تقسیم می شود. به راست بپیچید و از سوراخ بالا بروید. شما خود را در یک اتاق پر از صفحه نمایش آخرین رمز روی دیوار را در این اتاق خواهید یافت.


بازیکن در مقابل یک numpad در Roblox Terminal Escape Room می ایستد

علاوه بر این، شما باید یک کد چهار رقمی را در این اتاق حل کنید. ابتدا از ریموت استفاده کنید تا تلویزیونی را که سفارشات را نشان می دهد متوقف کنید در گوشه سمت چپ بالای numpad. با مکث آن صفحه، ترتیب صفحه های شبکه مورد نیاز برای کد چهار رقمی را خواهید آموخت.

بازیکن در داخل اتاقی پر از صفحه نمایش در اتاق فرار ترمینال Roblox است

سپس، بر اساس رنگ ها و برچسب های صفحه نمایش در پشته تلویزیون وسط، شما باید شبکه های رنگی اتاق را پر کنید. پس از پر کردن آنها، اشکال در شبکه ها شبیه اعداد زیر می شوند:

صفحه نمایش

شباهت اعداد

صفحه توری قرمز

دو

صفحه شبکه آبی

شش

صفحه گرید سبز

هفت

صفحه توری زرد

هشت


بنابراین کد مورد نظر شما 2678 است. و درب کنار نومپد باز خواهد شد.

چگونه معما را در اتاق رمز حل کنیم

بازیکن رمزهای خود را روی یک تخته چوبی در اتاق فرار ترمینال Roblox قرار داد

اولین کاری که باید در اینجا انجام دهید این است رمزهایی را که جمع آوری کرده اید روی تخته چوبی قرار دهید روی دیوار. سپس، مقالاتی را که برای رمزگشایی پیام روی دیوار مقابل دارید، بخوانید. سرنخ های روی دیوار با برچسب “بررسی” به شما یک نقطه شروع می دهد.

بازیکن به دنبال دیواری با رمز مرموز در اتاق فرار ترمینال Roblox است

توسط جایگزین کردن حروف با حروف واقعی، نشان می دهد که باید 23 تلویزیون، 30 لوله و هفت راهنمای مبتدی را بررسی کنید. پس از استفاده از سرنخ ها در اتاق، باید محاسبات ریاضی را انجام دهید:


حل فرمول ریاضی

= 45 + (23 × 5) + (30 × 100) + (7 × 46)

= 45 + 115 + 3000 + 322

= 3482

این کد را در numpad سمت راست آسانسور وارد کنید و دکمه سبز رنگ را فشار دهید برای تکمیل فصل

بعد

Roblox: Gym League – چگونه قفل ورزشگاه های جدید را باز کنیم

در مجموع شش سالن بدنسازی در Gym League در Roblox وجود دارد. در اینجا، می توانید یاد بگیرید که چگونه همه آنها را باز کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا