شبکه های اجتماعی

کسب و کار خود را با تجزیه و تحلیل جدید اینستاگرام بعدی توسعه دهید

تعامل را افزایش دهید، بازدیدهای بیشتری از استوری ها داشته باشید، رشد فالوورهای خود را پیگیری کنید، ترافیک را افزایش دهید و موارد دیگر با Later’s Instagram Analytics.

تجزیه و تحلیل اینستاگرام بعدی شامل اطلاعاتی است که از برنامه اینستاگرام می‌شناسید و دوست دارید، به‌علاوه داده‌های اضافی برای محاسبه بهترین زمان برای ارسال پست، نرخ تعامل، نرخ کلیک و موارد دیگر.

ما همچنین بسیار هیجان زده هستیم که ارائه دهیم تجزیه و تحلیل استوری اینستاگرام! به خواندن ادامه دهید تا بدانید با جدیدترین ویژگی های تجزیه و تحلیل ما چه کاری می توانید انجام دهید.

اکنون می توانید عملکرد اینستاگرام خود را مستقیماً از دسکتاپ خود اندازه گیری کنید، و طراحی جدید ما آن را ساخته است درک تجزیه و تحلیل اینستاگرام شما آسان تر است و استراتژی خود را از برنامه وب Later بهینه کنید.

به علاوه، وقتی نوبت به تجزیه و تحلیل استوری اینستاگرام می‌رسد، می‌توانید تا 3 ماه داده های استوری اینستاگرام را تجزیه و تحلیل کنید، به جای یک دوره زمانی 2 هفته ای در برنامه بومی اینستاگرام.

به‌روزرسانی جدید Instagram Analytics ما بخشی از تعهد Later برای کمک به کسب‌وکارهای کوچک است که درآمد خود را از طریق بازاریابی اینستاگرام افزایش دهند، و همچنین ویژگی‌های تحلیلی هیجان‌انگیزتری در آینده داریم.

به کارهایی که می توانید با تجزیه و تحلیل جدید و بهبود یافته اینستاگرام Later’s Later’s انجام دهید، که اکنون در پروفایل های تجاری اینستاگرام در همه طرح های پولی در دسترس است، نگاهی بیندازید:

عملکرد پست خود را با آنالیتیکس اینستاگرام دنبال کنید

ردیابی عملکرد پست‌های شما در طول زمان یکی از بهترین راه‌ها برای به دست آوردن تعامل بیشتر در حساب خود است. و به لطف تجزیه و تحلیل دقیق پست اینستاگرام Later، اکنون می توانید مستقیماً از داشبورد بعدی خود به اطلاعات کلیدی در مورد محتوای خود دسترسی پیدا کنید!

وقتی برگه «عملکرد پست» را باز می‌کنید، یک نمای کلی از نحوه عملکرد پست‌هایتان با معیارهایی مانند نظرات، لایک ها، برداشت ها، ذخیره ها، دسترسی، و بیشتر.

می توانید بازه زمانی را تنظیم کنید تجزیه و تحلیل پست هایی که تا 3 ماه پیش منتشر شده اند را ببینید. و همچنین می توانید پست های خود را مرتب کنید و رتبه بندی کنید در چندین معیار، مانند نرخ تعامل، برای اینکه ببینید چه محتوایی برای حساب شما کار می‌کند یا نه.

این یک راه عالی برای کشف اینکه کدام یک از پست های شما بهترین نتایج را برای کسب و کار شما به ارمغان می آورد است.

به عنوان مثال، اگر متوجه شدید که پست‌های ویدیویی شما نسبت به پست‌های عکس‌هایتان جذابیت بیشتری دارند، یا اینکه انواع خاصی از عکس‌های محصول بهتر از سایرین هستند، این نشانگر خوبی است که باید روی ایجاد بیشتر این نوع محتوا تمرکز کنید.

“من عاشق این هستم که می توانم پست های اینستاگرام را بر اساس نوع متریک مرتب کنم! نظارت بر میزان تعامل فردی پست‌های اینستاگرامم برای من بسیار مهم است، بنابراین دوست دارم بتوانم پست‌های برتر و نوع محتوایی را که باید روی آن تمرکز کنم، ببینم.

– پیرا پیزو، مدیر رسانه های اجتماعی در Evite

اگر می‌خواهید اطلاعات بیشتری در مورد یک پست اینستاگرامی خاص ببینید، کافی است روی دکمه جزئیات کلیک کنید تا به تجزیه و تحلیل دقیق و نمودارهای عملکرد برای هر پست دسترسی پیدا کنید.

با تجزیه و تحلیل استوری اینستاگرام بازدیدهای بیشتری دریافت کنید

با بیش از 400 میلیون نفر که هر روز استوری اینستاگرام را تماشا می‌کنند، استوری اینستاگرام به کانالی عالی برای کسب‌وکارها تبدیل شده است تا با فالوورهای خود ارتباط برقرار کنند، در ذهن خود باقی بمانند و حتی از طریق استوری فروش داشته باشند!

برای کمک به شما در بهینه‌سازی استوری‌ها و دریافت بازدیدهای بیشتر، اکنون خوشحالیم که تحلیل‌های استوری اینستاگرام را با Later ارائه می‌دهیم. و بر خلاف تجزیه و تحلیل در برنامه اینستاگرام، که معیارهای استوری شما را فقط به مدت 2 هفته ذخیره می کند، می توانید تا 3 ماه استوری اینستاگرام را با Later تجزیه و تحلیل کنید! ????

با تجزیه و تحلیل استوری‌های اینستاگرام Later’s، می‌توانید استوری‌ها را بر اساس برداشت‌ها، دسترسی، میزان تکمیل، میانگین بازدیدها به ازای هر کاربر و تعداد پاسخ‌هایی که هر استوری دریافت کرده است، ردیابی و رتبه‌بندی کنید.

توجه: به‌عنوان شریک اینستاگرام، Later از API اینستاگرام برای همه تجزیه و تحلیل‌های اینستاگرام استفاده می‌کند، که شامل داده‌هایی برای بالا کشیدن انگشت، کلیک‌های نمایه، یا ضربه زدن به استیکر در استوری‌ها نمی‌شود.

و مانند تجزیه و تحلیل پست های اینستاگرام خود، می توانید استوری های فردی خود را نیز تقویت کنید تا در مورد عملکرد هر یک از آنها در طول زمان بیشتر بدانید. در اینجا می‌توانید درباره هر معیار استوری اینستاگرام که باید بدانید، اطلاعات بیشتری کسب کنید.

با اینستاگرام آنالیتیکس نرخ تعامل خود را افزایش دهید

نرخ تعامل اینستاگرام شما یکی از بهترین معیارهای اینستاگرام برای ردیابی است اگر می خواهید بفهمید محتوای شما چقدر با مخاطبان شما طنین انداز شده است.

تجزیه و تحلیل جدید اینستاگرام بعدا به طور خودکار نرخ تعامل شما را محاسبه می کند برای شما، بنابراین می توانید ماشین حساب را نادیده بگیرید!

در زیر تب Post Performance، می توانید رتبه بندی پست های اینستاگرام بر اساس نرخ تعامل برای اینکه به راحتی ببینید چه محتوایی کار می کند (و چه چیزی نیست)، و می توانید یک عکس فوری از جذاب ترین محتوای خود را با بهترین عملکرد پست ها در برگه نمای کلی.

یکی از بهترین راه‌ها برای افزایش تعامل اینستاگرام، بهینه‌سازی زمان ارسال پست برای زمانی که فالوورهای شما آنلاین هستند، است.

ویژگی بعداً بهترین زمان برای پست کردن به طور خودکار 7 زمان ارسال پست شما را محاسبه می کند که بیشترین میزان تعامل را دارند و این زمان ها را در تقویم محتوای شما نمایش می دهند.

همچنین می‌توانید از داده‌های موقعیت مکانی در Instagram Analytics برای تعیین دقیق موقعیت خود استفاده کنید مناطق زمانی برتر با نگاهی به محبوب ترین شهرهای خود، و حتی می توانید ببینید زمانی که فالوورهای شما بیشتر فعال هستند در اینستاگرام

با تجزیه و تحلیل مخاطبان اینستاگرام فالوورهای مناسب را جذب کنید

اگر می خواهید فالوورهای بیشتری در اینستاگرام داشته باشید، باید بدانید که چگونه محتوای خود را بهینه کنید تا با مخاطبان هدف شما همخوانی داشته باشد.

با تجزیه و تحلیل اینستاگرام Later’s، می توانید کلید پیگیری بینش در مورد فالوورهای شما، از جمله سن، جنسیت، مکان و بیشتر.

این نوع معیارها برای تنظیم دقیق استراتژی محتوای شما عالی هستند! به عنوان مثال، اگر متوجه شدید که اکثریت مخاطبان اینستاگرام شما را زنان 20 ساله تشکیل می‌دهند که در ایالات متحده زندگی می‌کنند، می‌توانید محتوای خود را طوری بهینه کنید که به طور خاص با آن جمعیت‌شناسی همخوانی داشته باشد.

با تجزیه و تحلیل مخاطبان اینستاگرام Later’s، شما همچنین می توانید ردیابی کنید که مخاطبان شما چه زمانی در اینستاگرام فعال هستند و سپس از آن داده ها برای بهینه سازی زمان ارسال خود استفاده کنید.

با انتشار محتوای خود در زمانی که مخاطبان شما بیشترین فعالیت را در برنامه دارند، به احتمال زیاد تعداد زیادی لایک، نظر و بازدید از پست ها و استوری های خود جمع آوری می کنید.

با Linkin.bio Analytics، ترافیک اینستاگرام را هدایت و ردیابی کنید

با ردیابی دقیقا متوجه شوید چه میزان ترافیک از اینستاگرام دریافت می کنید کلیک های وب سایت و نرخ کلیک در Later’s Instagram Analytics.

می‌توانید کلیک‌های وب‌سایت را از بیو اینستاگرام خود در طول زمان ردیابی کنید، و اگر یکی از کسب‌وکارهای متعددی هستید که از Linkin.bio برای جذب ترافیک از اینستاگرام استفاده می‌کنند، همچنین می‌توانید ببینید ترافیک از Linkin.bio و شما میانگین نرخ کلیک.

یکی دیگر از مزایای استفاده از Later’s Linkin.bio برای هدایت ترافیک از اینستاگرام این است که می توانید مشاهده کنید هر پست اینستاگرام چقدر ترافیک ایجاد می کند.

ما تجزیه و تحلیل ترافیک Linkin.bio را در تجزیه و تحلیل عملکرد کلی پست خود ادغام کرده ایم و به شما امکان می دهد ردیابی کلیک ها در یک نگاه، داده های دقیق را دریافت کنید در طول زمان کلیک می کند، و حتی پست های اینستاگرام خود را بر اساس میزان ترافیک رتبه بندی کنید آنها راندند.

چگونه با Instagram Analytics شروع کنیم:

در اینجا چند چیز وجود دارد که باید در مورد دسترسی به تجزیه و تحلیل جدید اینستاگرام Later’s بدانید:

  • شما باید یک پروفایل تجاری اینستاگرام برای دریافت داده های تجزیه و تحلیل، در اینجا نحوه راه اندازی آن را بیاموزید.

  • Instagram Analytics برای همه در دسترس است برنامه های پرداخت شده بعد، از 9 دلار در ماه شروع می شود

از زمانی که به یک طرح پولی ارتقا داده اید، به داده های 3 ماهه اینستاگرام دسترسی خواهید داشت. بنابراین اگر اخیراً این تغییر را انجام داده‌اید، تنها تجزیه و تحلیل اینستاگرام ۷ روز گذشته را مشاهده خواهید کرد. اگر در زمینه تجزیه و تحلیل به کمک نیاز دارید، می توانید راهنمای راهنمای ما را در اینجا بررسی کنید یا ویدیوی زیر را تماشا کنید:

ما بسیار هیجان‌زده هستیم که این به‌روزرسانی بزرگ تجزیه و تحلیل را در Later ارائه دهیم، و در حال حاضر روی ویژگی‌های تجزیه و تحلیل بیشتری کار می‌کنیم تا به شما کمک کنیم تجارت خود را با اینستاگرام توسعه دهید!

بعد پلت فرم شماره 1 بازاریابی اینستاگرام است که به شما کمک می کند پست ها را برنامه ریزی کنید، فید خود را برنامه ریزی کنید، محتوای خود را بهینه کنید و موارد دیگر! به صورت رایگان شروع کنید، یا به یک طرح پولی ارتقا دهید برای تجزیه و تحلیل:

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا