شبکه های اجتماعی

نکات اینستاگرام برای خلاقان: بهینه سازی نمونه کارها در اینستاگرام

به دنبال نکات و ترفندهای اینستاگرام برای خلاقان هستید؟

اگر عکاس، وبلاگ نویس، طراح یا کسب و کار خلاقی هستید که به دنبال جلب توجه بیشتر مشتریان هستید، اینستاگرام مکانی عالی برای نمایش نمونه کارها و ایجاد کسب و کار آنلاین شماست!

تبدیل اینستاگرام به پورتفولیوی آنلاین یکی از بهترین راه‌ها برای جذب مشتریان جدید، به نمایش گذاشتن کارهایتان و شناخته شدن به خاطر هنرتان است.

ویدیوی رایگان ما را با شاتر استاکمدیر بازاریابی محتوا Sr. الین ریستد برای یادگیری نحوه بهینه سازی حساب اینستاگرام خود به عنوان یک خلاق:

نکات اینستاگرام برای خلاقان شماره 1: از بیو اینستاگرام خود به عنوان نامه پوششی برای نمونه کارهای اینستاگرام خود استفاده کنید

هنگامی که مشتری آینده در صفحه اینستاگرام شما قرار می گیرد، فقط چند ثانیه (یا جمله) فرصت دارید تا مشتریان خود را جذب کنید. ایجاد نسخه بیوگرافی اینستاگرام که اهداف، علایق و علایق شما را در چند جمله بیان می کند بسیار مهم است.

از خود بپرسید، چه چیزی را می خواهید یا نیاز دارید تا با مشتریان ارتباط برقرار کنید؟

در اینجا مثالی از کیم دانیلز، مشارکت کننده Shutterstock (@kimbroughdaniels) آورده شده است. کیم در بیوگرافی خود به وضوح کارهایی را که انجام می دهد در قالبی خلاقانه و ساده توصیف می کند.

او همچنین نام و مکان خود را به وضوح نشان می دهد و به مشتریان آینده اطلاعات دقیقی را که باید بدانند می دهد.

عکاسان و خلاقان در اینستاگرام معمولاً می‌پرسند: «می‌خواهم کارهای عکاسی‌ام را بیشتر تبلیغ کنم. آیا باید حساب دیگری راه اندازی کنم؟»

معمولاً لازم نیست یک حساب کاربری جدید راه اندازی کنید، اگرچه این امر به شدت به اهداف تجاری شما بستگی دارد. اگر به دنبال رشد کسب و کار و نفوذ خود در اینستاگرام هستید، در اینجا چند دستورالعمل وجود دارد که باید دنبال کنید:

  • نام: آیا نام شما به وضوح در بیو شما نمایش داده شده است؟ این مهم است تا مشتریان شما را به خاطر بسپارند و همچنین بتوانند شما را در لینکدین پیدا کنند).

  • محل: مشتریان آینده شما باید در مورد محل زندگی/شیوه زندگی شما بدانند؟ به عنوان مثال، برای بسیاری از عکاسان، موقعیت مکانی و توانایی سفر عامل بزرگی برای مشتریان است. افزودن مکان شما همچنین به استخدام‌کنندگان کمک می‌کند تا ارزیابی کنند که آیا شما کاندید مناسبی برای کنسرت جدید آنها هستید یا خیر.

  • لینک در بیو: مشتریان آینده کار شما را کجا خواهند یافت؟ مطمئن شوید که به وب‌سایت خود پیوند می‌دهید و پیوندها تا حد امکان به‌روزرسانی می‌شوند.

  • بیو: آنچه را که انجام می دهید در قالبی خلاقانه و ساده شرح دهید. اگر عضو فعال انجمنی هستید که با صنعت خود مرتبط است، اکنون می توانید به آن حساب در بیو اینستاگرام خود پیوند دهید.

برای مثال، در Shutterstock Contributors، ما برچسب‌هایی را از مشارکت‌کنندگانی دریافت می‌کنیم که در بیو خود به ما پیوند می‌دهند و به این ترتیب تبلیغ می‌کنیم که آنها عضوی فعال از جامعه مشارکت‌کنندگان ما هستند.

ما عاشق دریافت این اعلان‌ها هستیم و اعضای فعال را در رادار ما قرار می‌دهد (بنابراین می‌توانیم محتوای آنها را مجدداً منتشر کنیم) و به جامعه کمک می‌کند، همانطور که در این پست بیشتر بحث خواهیم کرد.

به طور کلی، بیوگرافی اینستاگرام شما باید (به زبان خلاقانه خودتان) با مشتریان ارتباط برقرار کند نیاز به دانستن برای درک شما و کسب و کارتان مختصر باشید، اگر دوست دارید ایموجی اضافه کنید و از همه مهمتر خلاق باشید!

نکته شماره 2 اینستاگرام: فید شما نمونه کارهای تصویری اینستاگرام شما است

سعی در جذب چه نوع مشتریانی دارید؟ اگر یک عکاس یا تولید کننده محتوا هستید، به احتمال زیاد در حال حاضر “برند” یا سبک خود را ایجاد کرده اید.

چه به تم ویرایش عکس پایبند باشید، چه حاشیه هایی به تصاویر خود اضافه کنید، یا فقط تصاویر عمودی را پست کنید، محتوای خود را برای نمایش بهترین کارهای خود تنظیم کنید.

اگر مشتری در صفحه اینستاگرام شما قرار می گیرد، مهم است که با ارتباط بصری سبک خود با او درگیر شوید.

اطمینان حاصل کنید که با این پیشنهادات به بازدیدکنندگان خود کمک می کنید تا جوهر خلاقیت شما را درک کنند. اگر می خواهید مشتری جذب کنید، از خود بپرسید:

  • «اگر بودم چه چیزی را می‌خواستم ببینم [insert dream client]؟”

  • در گزینش پورتفولیو، «آیا به مشتریان نشان می‌دهم که چه علایقم دارند و می‌توانم شخص خوبی برای کار با آن‌ها باشم (حرفه‌ای نسبت به دیگران و سایر برندهایی که با آن‌ها کار کرده‌ام)؟»

  • «چگونه در صنعت خود از دیگران متمایز شوم؟ منظورم این است که آنها باحال هستند، اما من این کار فوق العاده را متفاوت انجام می دهم…”

  • “آیا تصاویر من در یک خانه منسجم ویرایش شده اند؟”

  • “چه چیزی بیشتر از همه به من الهام می بخشد؟” اطمینان حاصل کنید که محتوای مورد علاقه خود را ارسال می کنید – اصالت و الهام شما مسری خواهد بود!

نمونه کارها را به گونه ای تنظیم کنید که کار شما را به طور کامل در بر گرفته و به تصویر بکشد. به یاد داشته باشید: خلاقیت شما بسیار ارزشمند است. آن را برای دیدن جهانیان نمایش دهید.

در مرحله بعد ممکن است از خود بپرسید “چه چیزی پست کنم؟” در اینجا چند ایده برای محتوایی وجود دارد که می توانید در فید اینستاگرام خود برای تعامل با مخاطبان خود نمایش دهید:

  • کار شما: عکاسی، تبلیغ اینفلوئنسر، هنر، طراحی، محصولات، موسیقی، فیلم و غیره.

  • یک روز در زندگی

  • نقاط عطف

  • اطلاعیه ها

  • الهام بخش

  • پشت صحنه

اگر به دنبال چند پیشنهاد محتوا هستید، در اینجا یک مثال عالی توسط دنی اونز، مشارکت کننده Shutterstock (@danny.owens) آورده شده است:

دنی پورتفولیوی اینستاگرام خود را از طریق ترکیبی از عکاسی و تجربیات روزانه خود (که هم بر روی دستگاه تلفن همراه و هم با دوربین خود گرفته شده است) مدیریت می کند. او همچنین پشت صحنه، نقاط عطف در حرفه حرفه ای خود، یا هر چیزی که ممکن است در آن روز الهام بخش او باشد، پست می کند.

آیا می خواهید در مورد رشد اکانت اینستاگرام خود اطلاعات بیشتری کسب کنید؟ برای کنفرانس آنلاین رایگان اینستاگرام ما ثبت نام کنید، سخنرانی های بعدی، برای ویدیوها و آموزش رایگان بیشتر از کارشناسان برجسته:

نکته 3 اینستاگرام: پروفایل خود را فعال و به روز نگه دارید

چیزی که در مورد اینستاگرام بارها و بارها می شنوید این است که “به طور منظم پست کنید” – اما این حتی برای خلاقان چه معنایی دارد؟

تعداد دفعاتی که پست می‌کنید مستقیماً با اهداف تجاری شما مرتبط است. در جامعه خلاق در Shutterstock Contributors، مشارکت‌کنندگان معمولاً 3 تا 5 بار در هفته پست می‌گذارند.

ایجاد محتوای جدید روزانه (و اجتناب از فرسودگی!) ممکن است سخت باشد، بنابراین در آن زمان است که مدیریت محتوای قدیمی و جدید مفید است. دیگر نیازی به بهانه ای برای ارسال تصاویر از آرشیو خود ندارید. هیچ قانونی در مورد اینکه چه چیزی باید ارسال کنید نیز وجود ندارد!

بهترین قانون سرانگشتی این است که فقط محتوای «بهترین» خود را پست کنید و فید خود را تنظیم کنید تا پورتفولیوی اینستاگرام شما منسجم و 100% به نظر برسد.

یکی از ساده‌ترین راه‌ها برای برنامه‌ریزی پست‌هایتان، Later’s Visual Planner است – به شما این امکان را می‌دهد که پیش‌نمایش پست‌های برنامه‌ریزی‌شده‌تان را در فید اینستاگرام خود مشاهده کنید و آنها را به ترتیبی که دوست دارید تنها با چند کلیک تغییر دهید!

برنامه‌ریزی پست‌هایتان از قبل نه تنها به شما کمک می‌کند زیبایی‌شناسی ثابتی داشته باشید، بلکه به شما کمک می‌کند تا به طور منظم پست کنید.

کاوش در Insights اینستاگرام خود راه عالی دیگری است که به شما کمک می کند مطمئن شوید که در سمت راست پست می گذارید زمان. با پیدا کردن اینکه چه زمانی مخاطبان شما بیشتر فعال هستند، می توانید میزان نمایش خود را افزایش دهید و مطمئن شوید که محتوای شما به چشمان بیشتری می رسد.

اگر می‌خواهید ریاضیات را نادیده بگیرید و فوراً بدانید بهترین زمان برای ارسال پست در اینستاگرام چه زمانی است، می‌توانید از یک پلتفرم بازاریابی اینستاگرام مانند Later استفاده کنید. ویژگی Later’s Best Time to Post به شما کمک می کند تا بهینه ترین روزها و زمان های ارسال را برای حداکثر تعامل شناسایی کنید:

وقتی نوبت به انتخاب محتوایی برای پست کردن در اینستاگرام می رسد، بیشتر بهتر نیست، بهتر بهتر است.

نکته 4 اینستاگرام شما فقط یک نمونه کار نیستید، شما منحصر به فرد هستید.

در حالی که ایجاد یک استراتژی اینستاگرام برای کسب و کار شما مهم است، مطمئن شوید که از طریق دیدگاه منحصر به فرد شما ارتباط برقرار می کند.

هیچ چیز الهام‌بخش‌تر از دیدن کسی نیست که تصویری پست می‌کند که به بینندگان اجازه می‌دهد بخشی از لحظاتی را که پست می‌کنند احساس کنند یا از کاری که به آن افتخار می‌کنند لذت ببرند. اگر مشتری شروع به دنبال کردن شما کند، علاقه مند می شود در مورد شما و کار شما بیاموزد.

همیشه از تصاویر و زیرنویس هایی استفاده کنید که سفر خلاقانه و حرفه ای الهام بخش شما را نشان می دهد. معتبر بودن در نحوه تبلیغ کارتان به شما کمک می کند تا انواع «مناسب» مشتریان مورد نظر خود را جذب کنید!

نکته شماره 5 اینستاگرام: از نمونه کار اینستاگرام خود برای ارتباط با جوامع در صنعت خود استفاده کنید

اکنون که پورتفولیوی اینستاگرام خود را تنظیم کرده اید و بسیار حرفه ای به نظر می رسد، از آن برای تعامل با مشتریان و سایر افراد در صنعت خود استفاده کنید. چند راه عالی برای رشد حساب خود و در معرض دید قرار گرفتن این است که:

  • استفاده از هشتگ های مارک فعال در کپشن های خود. سابق. #MyCustomView #ShutterstockContributors

  • با تگ کردن برندها در تصاویر خود و کامنت گذاشتن روی پست هایشان با برندها تعامل کنید.

  • آیا با یک مشتری بالقوه در لینکدین ارتباط برقرار کردید؟ حتما در اینستاگرام نیز با آنها تعامل داشته باشید!

از طریق مدیریت حسابی که مشارکت‌کنندگان خلاق را در Shutterstock تبلیغ می‌کند، ما دائماً به دنبال محتوای استثنایی برای ارسال مجدد از مشارکت‌کنندگان خود هستیم. چیزی که توجه ما را جلب می کند زمانی است که مشارکت کنندگان:

  • ما را در عکس هایشان تگ کنید.

  • از هشتگ های مارک ما استفاده کنید (من هشتگ های ما را دنبال می کنم و محتوا در فید من ظاهر می شود).

  • با حساب Shutterstock Contributors تعامل داشته باشید. این به ما این امکان را می دهد که ببینیم چه کسی مشتاق است با ما ارتباط برقرار کند. به طور معمول “هرکسی که بلندترین فریاد می زند مورد توجه قرار می گیرد”. از سلام کردن نترسید و مطمئن شوید که دیده می شوید!

با استفاده از این نکات اینستاگرام برای ارتباط با جامعه خود، می توانید مطمئن شوید که پست های شما توسط چشمان درست دیده می شوند و شانس خود را برای قرار گرفتن در معرض بیشتر افزایش دهید!

نکته 6 اینستاگرام: از استوری‌های اینستاگرام، IGTV و نکات برجسته اینستاگرام برای حفظ ارتباط استفاده کنید

استوری ها و هایلایت های اینستاگرام راهی عالی برای شماست تا مشارکت جامعه خود را بدون آسیب رساندن به زیبایی شناسی اینستاگرام خود به نمایش بگذارید. در اینجا چند راه عالی وجود دارد که می توانید از این ویژگی ها برای نشان دادن مشارکت خود استفاده کنید:

  • “پشت صحنه” را نشان دهید تا مخاطبان خود را در کار خود جذب کنید.

  • آنچه شما را هیجان زده می کند به اشتراک بگذارید. آن عکسبرداری را که به تازگی در یک داستان به تصویر کشیده اید، تبلیغ کنید!

  • از نکات برجسته اینستاگرام برای تبلیغ هر ویژگی که مشتریان آینده باید ببینند استفاده کنید. هایلایت ها برای همیشه در صفحه شما زنده هستند، بنابراین آنها را در دسته بندی های مربوطه انتخاب کنید.

  • در فضای ویدیویی؟ با IGTV خلاق باشید. می‌توانید کلیپ‌های عمودی را دوباره برش دهید/تغییر اندازه دهید تا به مخاطبی متفاوت از آنچه که قبلاً به آن عادت کرده‌اید دسترسی پیدا کنید.

هنگامی که یک مشتری بالقوه در صفحه شما قرار می گیرد، اکنون می دانیم که آنها تحت تاثیر مجموعه اینستاگرام شما قرار خواهند گرفت. با این حال برای حفظ آنها نامزد شده، می توانید از استوری های اینستاگرام، IGTV و هایلایت ها استفاده کنید تا کارهای باورنکردنی ای که روزانه انجام می دهید را به آنها یادآوری کنید.

با استفاده از این نکات و ترفندهای اینستاگرام، در راه ایجاد یک نمونه کار حرفه ای اینستاگرام خواهید بود تا به شما کمک کند مشتریان جدید جذب کنید و آنچه را که برای ارائه دارید به نمایش بگذارید!

به دنبال راه های جدیدی برای به اشتراک گذاری خلاقیت خود هستید؟ به Shutterstock بپیوندید شبکه جهانی مشارکت کنندگان و با انجام کاری که دوست دارید درآمد کسب کنید! چه یک آماتور یا حرفه ای، یک عکاس یا نوازنده باشید، خانه ای برای محتوای خود پیدا خواهید کرد.

آیا می خواهید در مورد اینکه چگونه می توانید از اینستاگرام برای رشد کسب و کار خود استفاده کنید بیشتر بدانید؟ ثبت نام برای سخنرانی های بعدی، کنفرانس آنلاین رایگان اینستاگرام!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا