بازی

چگونه می توان فاز 1 آسانسور فضایی را به طور رضایت بخش کامل کرد

لینک های سریع

هدف اصلی شما در رضایت بخش تکمیل هر فاز از پروژه آسانسور فضایی، تحویل مواد با پیچیدگی روزافزون به آسانسور برای باز کردن ویژگی‌های جدید، ساختمان‌ها، منابع و موارد دیگر.



پنج مرحله از پروژه آسانسور فضایی وجود دارد که اولین مرحله پس از تکمیل فرآیند سوار شدن باز می شود. تکمیل یک فاز همچنین سطوح جدیدی را باز می‌کند، که هر کدام نقاط عطف متفاوتی برای تکمیل دارند و ماشین‌های لازم برای ساخت اقلام مورد نیاز برای ردیف بعدی را باز می‌کند. در زیر، نحوه تکمیل فاز 1، از جمله نحوه ساخت آبکاری هوشمند را بررسی خواهیم کرد.


نحوه تکمیل فاز 1 آسانسور فضایی

آبکاری هوشمند در آسانسور فضایی بارگذاری شد تا فاز 1 پروژه به صورت رضایت بخش تکمیل شود.

برای تکمیل فاز 1 آسانسور فضایی، باید تحویل بگیرید 50 آبکاری هوشمند. این موارد نمی توان دست ساز شد، و هزینه یک صفحه آهنی تقویت شده و یک روتور برای تولید.

برای تکمیل این فاز فقط به 50 آبکاری هوشمند نیاز دارید، اما به آن نیاز خواهید داشت خیلی بیشتر برای سطوح آسانسور فضایی آینده، بنابراین بهتر است حداقل یک کارخانه کوچک برای تولید این کالا راه اندازی کنید.


راه های مختلفی برای انجام این کار وجود دارد، اما ساده ترین آنها داشتن است یک سازنده یا اسمبلر برای هر مرحله برای ساخت محصول نهایی لازم است. خوشبختانه، هر جزء از آبکاری هوشمند از آهن گرفته می شود، فرآیند را نسبتاً ساده می کند. در اینجا تجزیه از سنگ آهن شروع می شود.

  • 1 ماینر روی الف معمولی یا خالص گره آهنی
  • 2 ساخت ذوب شمش آهن
  • 1 ساخت ساز صفحات آهنی
  • 2 سازندگان ساخت میله های آهنی
  • 2 سازندگان ساخت پیچ
  • 1 ساخت اسمبلر روتورها
  • 1 ساخت اسمبلر صفحات آهنی تقویت شده
  • 1 ساخت اسمبلر آبکاری هوشمند

شما هم مطمئن باش
قدرت کافی دارند
تا این ماشین ها کار کنند.


شما قطعا می توانید این را بیشتر از طریق بهینه سازی کنید اورکلاک و آندرکلاک (اگر تحقیقات لازم را در MAM باز کرده باشید)، یا توسط اضافه کردن ماشین آلات اضافی برای مقابله با مواد اضافی

راه دیگری برای تکمیل این مرحله راه اندازی است رله های کوچکتر که صفحات و روتورهای آهنی تقویت شده را تولید می کنند، سپس آنها را در یک ظرف ذخیره کنید. سپس، هنگامی که 50 عدد از هر کدام را دارید، آنها را در یک اسمبلر قرار دهید همه 50 آبکاری هوشمند را در یک حرکت بسازید، که سپس می توانید آن را به آسانسور فضایی تحویل دهید.

این شما را از بهینه سازی کل نجات می دهد خط تولید آبکاری آهن تا هوشمند، در عوض بر اجزای جداگانه آن تمرکز می کند. بعلاوه، شما به تن ها نیاز خواهید داشت صفحات آهنی تقویت شده و روتورها برای بسیاری از دستور العمل های مختلف، بنابراین همیشه ایده خوبی است که آنها را در طول زمان ذخیره کنید.

به خاطر داشته باشید که فاز 2 شما را ملزم به تحویل دارد
1000 آبکاری هوشمند
علاوه بر موارد دیگر، بنابراین شروع به کار در یک کارخانه اختصاصی Smart Plating قطعا ایده خوبی است.


در هر صورت، در نهایت به اندازه کافی آبکاری هوشمند تولید خواهید کرد تا فاز اول آسانسور فضایی را به پایان برسانید. هنگامی که آنها را تحویل دادید، با منوی Space Elevator تعامل داشته باشید و بسته را بارگیری و مهر و موم کنید، سپس مراقب ثمره کار خود باشید.

تکمیل فاز 1 قفل باز می شود طبقات 3 و 4، که نقاط عطف بسیار مفیدی مانند نیروی زغال سنگ، تولید فولاد، و نقشه ها، از جمله موارد دیگر. این همچنین به شما امکان می دهد فاز 2 پروژه را شروع کنید.

بعدی

8 بهترین بازی اتوماسیون کارخانه

بازی‌های اتوماسیون کارخانه به شما امکان می‌دهند یک کارخانه فوق‌العاده کارآمد ایجاد کنید که می‌تواند هر چیزی را تولید کند. در اینجا، شما می توانید برخی از بهترین ها را بررسی کنید!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا