شبکه های اجتماعی

پلتفرم هوش مصنوعی SwiftChat با گوگل ابزار خواندن مبتنی بر گفتار را معرفی می کند

مکالمه خانگی هوش مصنوعی سکو سوئیفت چت با گوگل معرفی کرده است همراه بخوانید، آ ابزار خواندن مبتنی بر گفتار، روی پلت فرم آنها.

ربات Read Along SwiftChat به یادگیرندگان اولیه 5 تا 11 ساله کمک می کند تا خواندن مستقل را با استفاده از صدای خود یاد بگیرند.

این ابزار به عنوان یک برنامه اندروید و به عنوان یک وب سایت در دسترس است.

همچنین بخوانید

پلتفرم هوش مصنوعی صوتی SoundHound 10 درصد از نیروی کار خود را اخراج می کند
انویدیا می گوید در حال همکاری با مایکروسافت برای ساخت کامپیوتر هوش مصنوعی ابری amp39massiveamp39 است

“با استفاده منظم از ربات Read Along در برنامه SwiftChat، کودکان می توانند مهارت های خواندن خود را بهبود بخشند. ماموریت SwiftChat این است که با ارائه راه حل های ساده و معنی دار در مقیاس بزرگ، شکاف بین فناوری و مردم را پر کند. ما می خواهیم دانش آموزان یاد بگیرند. دوست داشتن خواندن، و ما معتقدیم که این همکاری گامی فوق العاده در این مسیر است.” شیخار گوپتامدیر محصول SwiftChat در بیانیه ای گفت.

به گفته این شرکت، ابزار جدید در برنامه SwiftChat از بیش از 700 داستان مصور به زبان انگلیسی و هفت زبان هندی، یعنی هندی، گجراتی، مراتی، تامیلی، تلوگو، بنگالی و اردو پشتیبانی می‌کند.

علاوه بر این، این شرکت گفت که این ربات به زبان آموزان اجازه می دهد تا با تنظیم سطوح دشواری بر اساس توانایی خواندن، مهارت های خواندن خود را با سرعت خود بهبود بخشند.

ضمن ارائه بازخورد و کمک از دستیار خواندن درون برنامه ای Read Along، زبان آموزان را از طریق یک سفر خواندن شخصی راهنمایی می کند.

Read Along که برای اولین بار در هند با نام Bolo منتشر شد، از فناوری تشخیص گفتار گوگل برای کمک به توسعه مهارت های خواندن استفاده می کند.

فیس بوکتوییترلینکدین


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا