بازی

5 بهترین فرمانده قرمز/سبز/سفید/آبی در MTG

در میان تمام فرماندهان احتمالی موجود در Magic: The Gathering، فرماندهان چهار رنگ از همه کاره ترین ترکیبات رنگی هستند. فرماندهان منحصربه‌فرد آن‌ها اغلب این عرشه‌های نسبتاً کمیاب را با یک موجود مجرد بسیار تأثیرگذار یا یک جفت شریک منحصربه‌فرد برجسته می‌کنند.


مطالب مرتبط: Magic: The Gathering – بهترین فرماندهان چهار رنگ غیر سبز، رتبه بندی شده

اتحاد کارت‌های سفید، آبی، قرمز و سبز، کارت‌های کنترل و همچنین پتانسیل آسیب‌های عظیم را در کنار هم قرار می‌دهد. اگر به دنبال این هستید که یک عرشه در آغوش گرفتن گروهی منحصر به فرد را به بازی بعدی خود بیاورید یا شاید برخی از استراتژی های زمینی بسیار قدرتمند را به کار ببرید، این فرماندهان غیرسیاه بهترین راه هستند.

گیمر ویدیوی روز

برای ادامه با محتوا، پیمایش کنید

5 آکیری، لاین اسلینگر و تراسیوس، قهرمان تریتون

جفت نامحتمل آکیری، لاین-اسلینگر و نیروگاه cEDH تراسیو، تریتون هیرو برای اولین بار برای فرماندهان چهار رنگ است. علیرغم اینکه این دو شریک هم افزایی زیادی ندارند، همه در صدد آوردن بهترین ترکیب رنگ خود هستند.

Akiri، Line-Slinger یک فرمانده کم هزینه است که هر چه مصنوعات بیشتری را کنترل کنید، قدرت را به دست می آورد. آکیری اهمیتی نمی‌دهد که شما چه نوع مصنوعاتی را کنترل می‌کنید، بنابراین استراتژی‌هایی که شامل تولید هزاران توکن Treasure می‌شوند، به‌ویژه با کارت‌هایی مانند Dockside Extortionist و Professional Face-Breaker به خوبی کار می‌کنند.

Thrasios، Triton Hero می‌تواند تمام توکن‌های Treasure شما را از طریق توانایی‌اش فیلتر کند، که برای چهار مانا، می‌توانید یکی را بنویسید و سپس کارت بالای عرشه خود را نشان دهید. اگر یک سرزمین است، مستقیماً وارد بازی می شود. در غیر این صورت، شما آن کارت را می کشید. برخی از دوبلرهای رمزی مانند Anointed Procession یا Mondrak، Glory Dominus را وارد کنید، و چند مانا آسان خواهید داشت تا هر تعداد کارت را که دوست دارید بفرستید.

4 المار، اولونوالد خبرچین و هارگیلد، مهربانی رانچانتر

تصویر کارت المار، اولونوالد خبرچین و هارگیلد، Kindly Runechanter در Magic: The Gathering، با آثار الیز راکس و دیوید ساندرد-1

این دو فرمانده هر دو از Stranger Things Secret Lair Drop می آیند و با توانایی دوستان خود برای همیشه، می توانند شریک شوند تا به یک همکاری فرمانده قدرتمند چهار رنگ تبدیل شوند. به راحتی، این دو فرمانده به خوبی با هم همکاری می کنند، توکن های Clue ایجاد می کنند و سپس مانا برای کشیدن کارت تولید می کنند.

Elmar، Ulvenwald Informant، نسخه Universes Within Max، The Daredevil، به شما برای طلسم های متعدد در یک نوبت با دست برداشتن از یک موجود و سپس تحقیق، پاداش می دهد. با Elmar، Harglide، Kindly Runechanter، که Universes Within در مقابل داستین، Gadget Genius قرار می گیرد، شریک شوید، و می توانید با ضربه زدن روی آن دو مانای بی رنگ اضافه کنید که فقط می تواند صرف طلسم های مصنوع و توانایی ها برای به کار انداختن آن سرنخ ها شود.

مطالب مرتبط: Magic: The Gathering – بهترین فرماندهان چهار رنگ نه سفید، رتبه بندی شده

کلید این عرشه کارت های دیگری هستند که می توانند سرنخ های شما را به کارت های دیگر تبدیل کنند. با بازی Lonis، Cryptozoologist می توانید به شما اجازه دهد سرنخ های خود را قربانی کنید تا شروع به سرقت جادوها از کتابخانه حریف خود کنید. در همین حال، اگر آکادمی سازنده را در نظر بگیرید، هر سرنخ با یک نشانه گنج و غذا نیز وارد می شود.

3 بروس تارل، بوریش هردر و تراسیوس، تریتون هیرو

تصویر Bruse Tarl، Boorish Herder و Thrasios، کارت قهرمان تریتون در Magic: The Gathering، با هنری از آنتونی پالمبو و جوسو هرنایز

Thrasios، Triton Hero بازگشته است، اما این بار آنها با Bruse Tarl، Boorish Herder هستند تا روز حریف شما را به هم بریزند. متأسفانه برای بروس فقیر، گله‌دار گاو بیشتر برای دسترسی به مانا قرمز و سفید آنجاست.

یک رویکرد رایج برای این دو این است که در واقع فقط از Bruse Tarl به عنوان خوراک توپ برای جلوه های غلاف به موجودات بهتر استفاده کنید. به طور خاص، شما می خواهید Bruse Tarl را با یک Muse Seedborn مبادله کنید تا به سرعت بخشیدن به تولید مانا کمک کند تا توانایی Thrasios را تا حد امکان فعال کنید.

برای کمی قدرت بیشتر و چالشی منحصر به فرد برای ساختمان عرشه خود، می توانید Zirda، Dawnwaker را به عنوان یک همراه به عرشه خود اضافه کنید. این نیاز به هر موجودی در عرشه شما دارد که یک توانایی فعال داشته باشد، اما در عوض، هزینه توانایی های فعال شده شما را تا دو مانا عمومی کاهش می دهد. با Zirda، می‌توانید توانایی Thrasios را به جای چهار مانا، فقط با دو مانا فعال کنید.

2 کینایوس و تیرو از ملتیس

تصویر کارت Kynaios و Tiro of Meletis در Magic: The Gathering با هنر ویلیام مورای

به عنوان فرمانده نهایی آغوش گروهی، Kynaios و Tiro از Meletis به همه بازیکنان بازی شما قبل از کمک به شما کمک می کند تا هیئت مدیره را به دست بگیرید، کمی تقویت می کند. فقط برای یک عدد از هر مانا (البته به جز سیاه)، Kynaios و Tiro از Meletis به شما امکان می‌دهد در مرحله پایانی خود یک کارت بکشید. سپس، همه بازیکنان می توانند یک زمین از دست خود را وارد بازی کنند. اگر حریف نتواند، به جای آن یک کارت می کشد.

شما می‌خواهید که بسته معمولی کارت‌های آغوش گروهی‌تان مانند Rites of Flourishing به همه بازیکنان کارت‌های بیشتری بدهد و در هر نوبت به زمین اضافه شود، در حالی که Propaganda و Ghostly Prison تنها دو نمونه از افسون‌ها هستند که شما را از تخته شتاب‌دار حریف در امان نگه می‌دارند. حالت.

مطالب مرتبط: Magic: The Gathering – بهترین فرماندهان چهار رنگ غیر قرمز، رتبه بندی شده

حریفان شما را در طول بازی اولیه دوست خواهند داشت، اما اگر به این دلیل بازی های زیادی را برنده نشدید، تعجب نکنید. از آنجایی که این سبک از عرشه بسیار اختصاص داده شده به بالا بردن همه افراد است، شما اغلب خود را در معرض حملات یا ترکیبات آنها خواهید دید. یک راه مطمئن برای هدف قرار دادن خود و همچنین تضمین پیروزی در صورتی که حریفان نتوانند به موقع شما را متوقف کنند، روش Approach of the Second Sun است که اگر در یک بازی دو بار آن را از دست خود بیندازید، به طور خودکار بازی را برای شما برنده می شود. .

1 Omnath، مکان خلقت

تصویر کارت Omnath، Locus of Creation در Magic: The Gathering، با هنر کریس ران

در مورد غول چهار رنگ Omnath، Locus of Creation، چیزهای زیادی در جریان است. Omnath با یکی از قدرتمندترین قابلیت‌های زمین‌فال در Magic، سه سقوط زمین اول شما را به طیف گسترده‌ای از پاداش‌ها تبدیل می‌کند.

زمین اولی که بازی می‌کنید به شما چهار زندگی می‌دهد، دومی مانا قرمز، سبز، سفید و آبی اضافه می‌کند، در حالی که زمین سوم حریفان و مسافران هواپیما را برای چهار آسیب می‌سوزاند. شما می‌توانید در هر نوبت با بیرون آمدن Omnath ارزش زیادی به دست آورید، اما از بازیکنانی که نمی‌خواهند شما خیلی جلوتر بروید، کمی هدف را در پشت شما قرار می‌دهد.

بعدی: Magic: The Gathering – The Valuable Cards From March Of The Machine: The Aftermath

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا