ارز دیجیتال

Elon Musk Crypto ($MUSK) بزرگترین سودآور امروز Uniswap است

بزرگ‌ترین افزایش دهنده ارز دیجیتال امروز در Uniswap، ایلان ماسک (MUSK) است، اما دارای برخی پرچم‌های قرمز است – طبق گفته DEXTools، توکن میم جدید دارای عملکرد لیست سیاه در قراردادهای هوشمند است.

در زمان نوشتن، MUSK $ تقریباً 30000٪ افزایش یافته است – درصد سود زیادی در عرض چند ساعت اغلب به دلیل نقدینگی کم است و نه حجم خرید و تقاضای واقعی.

توکن ایلان ماسک (MUSK) چیست؟

دارایی کریپتو ایلان ماسک در تاریخ 1 ژوئیه در Uniswap فهرست شده است، تقریباً 130 هزار دلار نقدینگی دارد و حجم 24 ساعته آن 70 هزار دلار است. ارزش بازار آن 1.2 میلیون دلار است، با 180 دارنده و امتیاز DEXT 86/99.

1688856327 163 Elon Musk Crypto MUSK بزرگترین سودآور امروز Uniswap است

rugpull های گذشته – مانند PepeHub در اوایل این هفته – یک عملکرد لیست سیاه داشتند که در آن آدرس های کیف پول خاصی قادر به معامله عادی نیستند.

به عنوان مثال، برخی از دارندگان ممکن است قادر به فروش نباشند، به طور بالقوه توضیح می‌دهند که چگونه قیمت $MUSK همچنان در حال افزایش است و چرا توکن $MUSK در بین برترین سودآوران ارز دیجیتال امروز قرار می‌گیرد.

سکه MUSK هنوز در CoinMarketCap فهرست نشده است، اگرچه سایر دارایی های غیر مرتبط Elon Musk (MUSK) – که ظاهراً کلاهبرداری نیز هستند.

توضیحات توکن در DEXTools برای سکه $MUSK به شرح زیر است:

“$MUSK – ریسک پذیری و تخیل کلیدهای موفقیت هستند از فرصت استفاده کنید یا پشیمان شوید!”

میم سکه های جدید ایلان ماسک با آنها تعامل داشته است

ایلان ماسک، طرفدار دیرینه بیت کوین، دوج کوین و به طور کلی ارزهای دیجیتال، به توکن $MUSK اشاره نکرده است.

یک سکه میم جدید که اخیراً در اینجا بررسی کرده ایم CryptoNews، که ایلان ماسک با آن درگیر شده است – حداقل در پاسخ به میم های آن در توییتر – است میم های وال استریت (WSM).

در حالی که مشخص نیست ایلان ماسک از توکن $WSM و راه اندازی آتی آن در Uniswap آگاه است یا خیر، او به این پاسخ پاسخ داده است. @wallstmemes حساب کاربری در توییتر سه بار.

الگوهای رفتاری کامل وال استریت ما را بخوانید بررسی پروژه در اینجا.

سلب مسئولیت: Crypto یک طبقه دارایی پرخطر است. این مقاله برای اهداف اطلاعاتی ارائه شده است و به منزله مشاوره سرمایه گذاری نیست. ممکن است تمام سرمایه خود را از دست بدهید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا