بازی

10 بهترین بازی الهام گرفته از کی پاپ

کی‌پاپ طوفان جهان را به خود اختصاص داده است و شما به سختی می‌توانید مکانی را پیدا کنید که با موج هالیو برخورد نکرده باشد. با ظهور ژانر موزیکال و گروه‌های بت کره‌ای، طبیعتاً دنیای بازی‌ها نیز از این روند پیروی کردند.


مطالب مرتبط: K-Pop Idols Who Are Gamers

چه یک گروه مورد علاقه داشته باشید و چه به طور کلی عاشق کی پاپ باشید، ممکن است به دنبال بازی هایی باشید که مستقیماً از آن دنیا الهام گرفته شده باشند. خوشبختانه، هزاران عنوان لذت‌بخش وجود دارد که می‌توانید به راحتی ساعت‌ها در آن غرق شوید و آهنگ‌ها در ذهنتان گیر کند.

این لیست به ترتیب خاصی رتبه بندی نشده است، بنابراین شما می توانید بسته به نوع گیم پلی که ترجیح می دهید از هر یک از این بازی ها لذت ببرید!

جشنواره رقص کی پاپ

این بازی یک بازی قدیمی است که همه چیز را آغاز می کند زیرا در ابتدا در سال 2013 برای Nintendo Wii منتشر شد. اگر هنوز Wii در اطراف خانه دارید، می توانید جشنواره رقص کی پاپ را بازی کنید.

این اساساً یک بازی ریتم رقص است که تقریباً شبیه به Just Dance است، اما منحصراً به K-Pop اختصاص دارد. در آن زمان آنقدر جذاب بود که نسخه اصلی فقط برای کره بود. می‌توانید با فهرست پخشی که شامل آهنگ‌های کلاسیک کی‌پاپ از دوره‌های مختلف است، برقصید، مانند Psy’s Gangnam Style، Wonder Girls’ Nobody، یا IU’s You and I.

بیایید در جاده گل ملاقات کنیم

قهرمان داستان به تلفن اتاقش نگاه می کند تا چت گروهی با دیگر مخاطبان را بررسی کند

در حالی که بیشتر بازی‌های مبتنی بر بت‌ها به شما کمک می‌کنند گروه‌ها و هنرمندان جدیدی را مدیریت کنید، این رمان تصویری مستقل در Itch.io شما را به عنوان یک کارآموز در این سفر می‌برد. چند انتخاب در طول بازی وجود دارد، از آنچه که قصد دارید در طول تست خود برای شرکت سرگرمی IM خیالی انجام دهید، شروع می شود.

همانطور که با شخصیت‌های جدید آشنا می‌شوید و چالش‌ها را پشت سر می‌گذارید، مسیر خود را در صنعت کی‌پاپ پیش می‌برید. این برداشتی جذاب از داستان یک کارآموز است، اگرچه گاهی اوقات جنبه های مختلف جهان را عاشقانه می کند. این بازی همچنان به‌عنوان یک اثر در دست اجرا به‌طور فعال به‌روزرسانی می‌شود، اما در حال حاضر محتوای زیادی برای لذت بردن در زمان توقف وجود دارد.

جزیره BTS: در SEOM

سوگا، جی هوپ، وی، جونگ کوک، جین و جیمین همگی عبارات وحشتناکی دارند که RM کنترل قایق را در مقدمه جزیره BTS از دست می دهد.

با توجه به میزان تولید محتوای BTS، سخت است که آنها را چند بار در این لیست قرار ندهید. جزیره BTS از ژانر ریتم فاصله می گیرد و بازیکنان را با جزیره ای آرامش بخش آشنا می کند که در آن می توانید اعضای BTS را در یک ماجراجویی آرام کرده و راهنمایی کنید.

هنر و موسیقی (تولید شده توسط Suga خود گروه) بسیار جذاب است و فقط به این تصور می افزاید که این بازی برای جلسات دنج کاناپه طراحی شده است. بخش اعظم گیم پلی فقط شامل حل پازل های مسابقه 3 می شود تا ستاره ها را برای ماموریت ها بدست آورید، اما عناصر سرگرم کننده دیگری نیز وجود دارند که شما را تشویق می کنند جزیره را کشف کنید و با شخصیت ها تعامل کنید.

ستاره های مدفون

هیسونگ سئو با ناراحتی روی صحنه می ایستد در حالی که رتبه پایینی دارد، نظرات نفرت انگیز و حمایتی در اطراف او ظاهر می شود.

Buried Stars به ​​طور مشخص با سایر بازی‌های دارای تم کی پاپ متفاوت است، زیرا یک رمان بصری اسرارآمیز با عناصر تعاملی فراوان است که تعیین می‌کند به چه پایانی می‌رسید. اتفاقی که در جریان یک نمایش زنده استماع اشتباه رخ داده است، شما باید قبل از بدتر شدن اوضاع، بفهمید چه کسی پشت این رویدادهای مرموز و خشونت آمیز است.

مطالب مرتبط: بهترین رمان های تصویری معمایی

حتی به عنوان یک رمان بصری، این بازی دارای برخی از زیباترین عناصر هنری و گرافیکی در میان معاصران خود است. اگر چیزی تیره‌تر می‌خواهید، یک تغییر سرعت جالب است و یک بازیگر جذاب با صداپیشگی کامل را در خود دارد.

Girl Group Inc: Love Kpop Idol

Idol Bom یک آلبوم ایجاد می کند. منو نوع آلبوم، ژانر، مفهوم، تبلیغ، تمرکز، تهیه کننده، نویسنده و گزینه های رقص را نشان می دهد

اگر به دنبال یک سیم کارت جامع مدیریت آژانس K-Pop هستید، این بازی است که شما را درگیر خواهد کرد. این بازی که اغلب به Love Idol خلاصه می شود، باعث می شود شرکتی را تصاحب کنید که در حال حاضر به ورشکستگی نزدیک شده است. شما فقط با یک کارآموز شروع می کنید، اما می توانید از همان جا شروع به کار کنید.

چندین جنبه برای مدیریت در اینجا وجود دارد، زیرا شما نه تنها به بت های خود نیاز دارید تا شاد و به خوبی آموزش ببینند، بلکه باید هزینه ها، مدیریت، محبوبیت کارکنان، ساختارهای آژانس، تولید، پیشاهنگی و سهام را نیز در نظر بگیرید. تک تک جزئیات اینجا باید بررسی شود، حتی به میزان تبلیغاتی که به هنرمندان خود می دهید، چقدر اعضا به عنوان یک گروه سازگار هستند و موارد دیگر.

بت پاپ استار

میلو یک کنسرت انفرادی کوچک اجرا می کند تا دل طرفداران را به دست آورد

Idol Popstars بسیار بخشنده است اگر در Sims مدیریتی تازه کار هستید، و از یک سبک هنری بسیار زیبا استفاده می کند که برای چشم خیلی خشن نیست. این برای بازیکنانی است که می‌خواهند برخی از مینی‌بازی‌ها با مکانیک‌های مدیریت معمولی که به شیوه‌ای کمتر ترسناک معرفی شده‌اند ترکیب شوند.

اهداف ساده هستند، زیرا شما باید خواسته ها و نیازهای بت های خود را کنترل کنید تا مطمئن شوید که آنها توانایی فیزیکی و ذهنی برای بیرون رفتن و انجام کار را دارند. از آنجا، فقط باید مطمئن شوید که به اندازه کافی پول در می آورید و طرفداران کافی برای ادامه شرکت به دست می آورید. حق امتیاز جمع آوری کنید، مسکن بت خود را گسترش دهید و سود ببرید! تبلیغات وجود دارد، اما اگر می‌خواهید گیم‌پلی را تقویت کنید، هرگز مزاحم نیستند و کاملا اختیاری هستند.

سری سوپراستار

کارت‌های بت درون بازی که کای، سهون، چانگمین، تهیونگ، لیتوک، فوی، یری، جانی و چنله را نشان می‌دهند.

از زمان پیدایش صفحه نمایش های لمسی، بازی های ریتم شگفت انگیز زیادی برای موبایل وجود داشته است. Dalcomsoft تصمیم گرفت روی آن سرمایه گذاری کند و دنیای بازی های ریتم خود را با همه نوع هنرمندان بسازد. سری SuperStar ورودی های زیادی دارد، بنابراین شما می توانید بسته به ستاره K-Pop یا شرکت سرگرمی مورد علاقه خود انتخاب کنید که کدام بازی را دانلود کنید.

این مجموعه با SuperStar SMTOWN شروع شد که اگر آهنگ هایی از Luna، Exo، Lay و غیره را دوست دارید، همچنان می توانید آن را پخش کنید. به جای محدود شدن به خطوط انتخابی، نت‌های خاص می‌توانند از شما بخواهند که الگوهای متقاطع را دنبال کنید و تجربه گیم‌پلی متنوع‌تری را ایجاد کنید. اگرچه خریدهای درون بازی در دسترس هستند، اما برای بازی کردن ضروری نیستند.

تهیه کننده K-Pop Idol

ایگیونگ آواز خود را با سازهای اطرافش تمرین می کند. صفحه منوی تهیه‌کننده Idol گروهی کامل را نشان می‌دهد که روی صحنه اجرا می‌کنند در حالی که طرفداران چوب‌های نورانی خود را می‌گذارند

همانطور که از نام آن پیداست، شما مسئول تولید محتوا هستید تا دنیای کی پاپ را طوفانی کنید. می توانید برای شروع یک گروه پسر یا دختر بسازید، و بازی بلافاصله شما را در تعیین نقش هایی برای کارآموزان خود قرار می دهد. شما همچنین باید در نظر بگیرید که آنها چه مدت تمرین کرده اند، زیرا این روی پتانسیل آنها برای اولین بازی تاثیر می گذارد.

مطالب مرتبط: بهترین بازی های شبیه سازی موبایل

هر کارآموزی نقاط قوت و آرزوهای خود را دارد که برای ایجاد بهترین مفهوم باید با آنها بازی کنید. حتی می توانید جزئیات کوچکی مانند نام صحنه و سبک لباس آنها را تغییر دهید. در نهایت، می توانید گروه های بیشتری ایجاد کنید. برای هر گروه، شما تصمیم می گیرید که در چه تعداد فعالیت و رویداد شرکت کنند و همچنین چه زمانی استراحت کنند. فراتر از آن، شما همچنین مسئولیت ساختمان، کارکنان، هزینه های نیروی کار و وام و سود و سود شرکت خود را بر عهده می گیرید.

ریتم کندو

نت‌ها در طول یک رگه 27 نت‌ای برای Life Goes On توسط BTS، با کارت جونگ کوک در حال پخش است.

با توجه به اینکه Hybe چیزهای مختلفی را امتحان می کند، جای تعجب نیست که تصمیم گرفت بازی ریتم خود را منحصراً با هنرمندان زیر مجموعه خود بسازد. نه تنها با ارائه گیم پلی ریتم پایه، بلکه با معرفی نوشته های خاطرات و پوسته های پروفایل، همه چیز را تغییر داد. با این حال، ارزش واقعی هنوز هم فقط توانایی اجرای یک بازی ریتم با موسیقی BTS، TXT، Enhypen و Seventeen است.

شما می توانید در چهار حالت مختلف بازی – Chapter Stage، Studio، Live Stage و Cheer Mode بازی کنید. مراحل فصل نسخه اصلی است که در آن آهنگ هایی با دشواری های مختلف اجرا می کنید، در حالی که حالت های دیگر شامل چند نفره و چالش های اضافی است.

ماهنامه بت

لی یونگ در نیمه نهایی تیراندازی با کمان در مقابل Taemin در روز Idol Field یک تیر پرتاب می کند. سه بت با پوشیدن لوازم جانبی شایان ستایش در یک جلسه طرفداران شرکت می کنند و با یک میزبان جدید طرفداران امضا می کنند

Monthly Idol مسلماً یکی از بهترین بازی‌های آژانس بت است که می‌توانید پیدا کنید، و همچنین بیشترین دانلود را در فروشگاه‌های اپل و گوگل پلی دارد. شما پنج سال فرصت دارید تا آژانس سرگرمی کوچک خود را به یک آژانس مشهور جهانی تبدیل کنید، در حالی که گروه تازه کار خود را به یک شهرت بین المللی تبدیل می کنید.

برخلاف سیم‌های دیگر، شما بلافاصله چند کارآموز دیگر دریافت می‌کنید و در واقع مقداری پول برای پیشبرد کارها دارید. البته، با شروع کار به سرعت این را خرج خواهید کرد. همچنین متأسفانه باید تعدادی از کارآموزان را در حین حرکت بیرون کنید.

این بازی به طرز فریبنده ای پیچیده است، به خصوص که شما به طور کامل حضور بت های خود را در شبکه های اجتماعی، چوب های نور و کلوپ های طرفداران ایجاد می کنید. شما همچنین می‌توانید گروه‌های مختلط را با پسران و دختران بسازید، بنابراین آزادی زیادی با نوع مفاهیمی که می‌خواهید شروع کنید وجود دارد.

بعدی: KDramas که لایق RPG خود هستند

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا