بازی

کجا می توان فوتونیوم را در Xenoblade Chronicles 3: Future Redeemed پیدا کرد

پس از رویدادهای ابتدای فصل چهارم، باید چند ماموریت را برای ادامه داستان انجام دهید Xenoblade Chronicles 3: Future Redeemed. یکی از این نیازها جستجوی Ether Lift Research است که به شما اجازه می دهد به یک منطقه جدید دسترسی داشته باشید، آن را کاوش کنید و فوتونیوم کافی را جمع آوری کنید.


مطالب مرتبط: Xenoblade Chronicles 3: Future Redeemed – راهنمای جستجوی جورجیه Ask

با این حال، عبور از غار مهر و موم شده می تواند چالش برانگیز باشد و ممکن است مواد کافی برای ساخت اسلاید اتر برای رسیدن به آن نداشته باشید. در حالی که می تواند یک تلاش دشوار باشد، با استفاده از نکات ارائه شده برای ادامه داستان، می توانید از این تلاش عبور کنید.


چگونه می توان تلاش را شروع کرد و به غار مهر و موم شده رسید

پس از پیشرفت در بازی، تلاش بر روی نقشه شما ظاهر می شود. شما باید با رفتن به کارگاه ریکو از ریکو دیدن کنید در کلنی 9

گیمر ویدیوی روزبرای ادامه با محتوا، پیمایش کنید

یک کات سین پخش می شود که به شما اطلاع می دهد که باید با سفر به غار مهر و موم شده، آیتم هایی را جمع آوری کنید. با این حال، شما باید یک اسلاید اتر برای رسیدن به آن ایجاد کنید، به این معنی که قبل از رفتن باید موارد صحیح را داشته باشید.

سفر سریع به کمپ پیشگامان در قفسه شفق قطبی برای رسیدن به اسلاید اتر. سپس به جنوب می‌روید و اسلاید اتر را قبل از خود پیدا می‌کنید. برای ایجاد اسلاید اتر، باید جمع آوری کنید دو نویز بایت، یک قطعه سیاه و یک سیلندر اتر.

برای Noise Bite، آنها را به عنوان یک سنگ معدن در اطراف قفسه Aurora خواهید یافت. سفر سریع به آسانسور، نقطه عطف بالا فرود در قفسه شفق قطبی به اطراف این منطقه برای پیکاپ های سنگ معدن نگاه کنید، برخی از آنها را خواهید یافت.

برای Black Shard، آنها در سراسر جهان ظاهر می شوند، اگرچه معمولاً آنها را در گوشه های مختلف می بینید. اگر برای یافتن برخی به کمک نیاز دارید، در امتداد لبه مناطق مختلف بدوید و به دنبال ظروف روی زمین بگردید، به سمت آنها بروید و یک Black Shard جمع کنید.

اگر آسان می خواهید، به ادامه مطلب بروید بنای یادبود اولکار در ویرانی راگموس. به غرب سفر کنید و سیاه شارد را روی یک صخره ببینید.

همین امر در مورد سیلندر اتر نیز صدق می کند: به سادگی به یکی از کانال های اتر در سراسر جهان بروید، با آن تعامل کنید و اتر کافی برای اسلاید اتر دریافت کنید. می توانید یکی را پیدا کنید در شرق محل استراحت کمپ میدان نبرد در جنگل های ورمیلیون

هنگامی که همه چیز را به دست آوردید، می توانید اسلاید اتر را برای رسیدن به غار مهر و موم شده فعال کنید. شما یک کات سین را تماشا می کنید، وارد غار می شوید و باید فوتونیوم را جمع آوری کنید. حتی اگر به 9 عدد از آنها نیاز دارید، در هر مرحله سه عدد دریافت خواهید کرد، بنابراین باید برای تکمیل این تلاش به سه مکان برسید.

مطالب مرتبط: Xenoblade Chronicles 3: Future Redeemed – Chain Attack Guide

آماده شدن برای غار مهر و موم شده

الف، نیکول، شولک، رکس و گلیمر در غار مهر و موم شده و کشف تونل های ذوب زالمور در Xenoblade Chronicles 3: Future Redeemed.

قبل از ورود به این غار باید حزب خود را حداقل تا سطح 35 ارتقا دهید، تا بتوانید راحت با دشمنان مبارزه کنید. شما با چندین گروه از دشمنان روبرو خواهید شد که باید آنها را شکست دهید تا فوتونیوم را جمع آوری کنید، بنابراین داشتن این محدوده به شما این امکان را می دهد که اگر استراتژیک باقی بمانید، از دشمنان مراقبت کنید.

همچنین باید با استفاده از چند لوازم جانبی توصیه شده و مهارت های یونیتی برای کمک به شما در منطقه آماده شوید. از آنجایی که با انبوهی از دشمنان مقابله خواهید کرد، می خواهید از تنظیمات متفاوتی نسبت به زمانی که با یک رئیس می جنگید استفاده کنید.

شخصیت ها

تجهیزات جانبی

سنگهای قیمتی

متیو

بازو و یاقوت کبود پر جنب و جوش

گریس دقیق

آ

بانیت چوکر و گردنبند عبادی

تخصص نجات غریق

نیکول

محافظ پوسته و پر رنگارنگ

محافظ فولادی

با روشنایی ضعیف تابیدن

گردنبند شل کامئو و محبت

تخصص نجات جان

شولک

Lazure Vambraces و Misanga

باد دم

رکس

گردنبند و روسری طلا

خونخواهی را پراکنده کنید

این تنظیمات به تیم شما کمک می کند با در نظر گرفتن چندین دشمن، آسیب خود را به حداکثر برسانید.

مثلاً یاقوت کبود متیو به او کمک می کند هر چه با دشمنان بیشتری بجنگید آسیب بیشتری وارد کنید. از سوی دیگر، لوازم جانبی A به او کمک می کند در حالی که هم تیمی های خود را دوباره زنده می کند، از آسیب جلوگیری کند.

نیکول آگرو را حفظ خواهد کرد، در حالی که گلیمر بهبود کامل او را تقویت می کند. Shulk همچنین می تواند Aggro را حفظ کند و در عین حال چابکی خود را افزایش دهدو رکس به لطف گردنبند و جواهرش، آگرو کمتری خواهد داشت.

در مورد Unity Pairings، باید تلاش کنید متیو و شولک، آ و نیکول، و گلیمر و رکس. این تنظیمات به لطف Shulk و Matthew به شما امکان دسترسی به Unity Combos را می دهد.

همچنین، افزایش فرار به شما کمک می کند آسیب کمتری را متحمل شوید، در حالی که افزایش نرخ بحرانی و آسیب بحرانی به تیم شما کمک می کند آسیب بیشتری وارد کند. علاوه بر این، شما در صورت نیاز، ترکیب‌های Unity تک هدفی با ترکیب AoE Unity دارید.

اولین نقطه فوتونیم

کلاژی از A، Matthew، Nikol، Glimmer و Shulk که در مقابل Photonium با موقعیت نقشه در Xenoblade Chronicles 3: Future Redeemed ایستاده اند.

وقتی وارد غار مهر و موم شدید، خواهید شد سفر به جنوب غربی. در اتاق اول با شکاف، از سمت غرب رفته و از روی یک پل چوبی ادامه دهید.

سپس در امتداد دیوار شرقی به سمت چپ رفته و از نقطه کوه نوردی نزدیک بالا بروید. به سمت شرق ادامه دهید تا به یک نردبان برسید، سپس از آن پایین بروید و فوتونیوم را در غرب خواهید یافت.

مطالب مرتبط: Xenoblade Chronicles 3: Future Redeemed – راهنمای جستجوی منابع رها شده

دومین نقطه فوتونیم

کلاژی از A و Glimmer در حال نزدیک شدن به مقداری فوتونیوم با مکان نقشه در Xenoblade Chronicles 3: Future Redeemed.

دوباره از نردبان بالا بروید و به جنوب سفر کنید. با دنبال کردن این مسیر، شما در نهایت به نقطه عطف محراب دکلسا برسید. شما یک قلمرو دشمن خواهید داشت که می توانید با آن بجنگید، اگرچه لازم نیست.

یا دشمنان را نابود کنید یا از کنار آنها به سمت غرب فرار کنید. برو از روی پل. وقتی وارد اتاق بعدی شدید، به شمال بروید و خواهید توانست وارد اتاقی با شکاف مه شوید و فوتونیم در گوشه.

همانطور که با Fog Rift مبارزه می کنید، موجودات Fog را احضار می کند تا به شما حمله کنند. حتی اگر فکر می کنید باید روی شکاف مه تمرکز کنید، اگر در اطراف آن دشمنان داشته باشید کمترین آسیب را می بینید.

علاوه بر آن، شکاف مه و موجودات در برابر اثرات وضعیت مقاومت می کنند، بنابراین با خیال راحت از Unity Combos خود استفاده کنید، زیرا نمی توانید آنها را برای راه اندازی ذخیره کنید.

تو باید Chain Attack خود را ذخیره کنید و از آن در Fog Rift استفاده کنید زمانی که موجی از دشمنان را از بین ببرید. اگر قبل از اینکه Fog Rift بتواند موجودات بیشتری را احضار کند از Chain Attack استفاده کنید، آسیب را به حداکثر خواهید رساند.

اگر Chain Attack آماده ندارید، به Fog Rift حمله کنید تا زمانی که دوباره موجودات را احضار کند.

وقتی مبارزه را تمام کردید، می توانید فوتونیوم نزدیک را بگیرید.

سومین نقطه فوتونیم

کلاژ A و Shulk در مقابل Photonoium با مکان نقشه در Xenoblade Chronicles 3: Future Redeemed.

با رفتن به جنوب از فوتونیوم قبلی اتاق را ترک کنید و به سمت جنوب ادامه دهید تا به نقطه صعود بعدی برسید.

از آن بالا رفته و مسیر را به سمت جنوب شرقی ادامه دهید.

در اینجا یک سوراخ در زمین وجود دارد، بنابراین مراقب آن باشید و به سمت جنوب شرقی ادامه دهید.

سپس به سمت شرق اتاق بعدی سفر خواهید کرد از دیوار به سمت شمال بالا بروید. به سمت شمال ادامه دهید و با فوتونیوم وارد اتاق خواهید شد.

خواهید داشت ایگلون ها و جاعل داناری در راه شما دعوا را شروع کن و بلافاصله به سراغ ایگلون ها بروید سمت راست شما، زیرا می توانید به سرعت آنها را بیرون بیاورید.

هنگامی که توجه خود را به Fograptor معطوف کنید، متوجه خواهید شد که آن را در برابر اثرات وضعیت مقاومت می کند. در حالی که می توانید Break را به آن وارد کنید، نمی توانید آن را تضمین کنید، مانند اینکه می توانید در برابر هیولاهای استاندارد.

به همین دلیل، باید به هیولای منحصر به فرد و مهارت های سرنگونی و راه اندازی خود را حفظ کنید برای استفاده از آنها در لحظه مناسب

جدای از آن، باید استراتژی های استاندارد را دنبال کنید: با استفاده از Unity Combos خود در نزدیکی پایان لانچ دشمن، حمله زنجیره ای خود را تا نیمه تمام شدن دشمن متوقف کنیدو در صورت نیاز کاراکترها را عوض کنید. اگر به آن ادامه دهید، در نهایت این هیولای منحصر به فرد را از بین خواهید برد.

شما باید به فوتونیوم بدوید و آن را جمع کنید. شما به طور خودکار تلاش را تکمیل خواهید کرد، بنابراین می توانید تلاش Ouroboros Power را تمام کنید یا به داستان ادامه دهید.

بعدی: Xenoblade Chronicles 3: Future Redeemed – The Deelict Ether Furnace Quest Guide

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا