ارز دیجیتال

بازارهای آلتکوین در میان تسلط بیت کوین و اتریوم، سرمایه گذاران نهادی را جذب می کنند

دیوید دوونگ. منبع: اسکرین شات ویدیویی، اسکات ملکر / یوتیوب

دیوید دوونگ، رئیس تحقیقات نهادی در صرافی بزرگ کریپتو، گفت: در حالی که بیت کوین (BTC) و اتریوم (ETH) همچنان برترین کوین ها هستند، آلت کوین ها همچنان مورد توجه سرمایه گذاران نهادی هستند. کوین بیس.

دوونگ در 2 مارس، به عنوان بخشی از یک پانل مصاحبه که بنیانگذار پلت فرم معاملاتی گزینه های رمزنگاری را نیز به نمایش گذاشته بود، در بحثی با اسکات ملکر، تحلیلگر محبوب رمزارز شرکت کرد. مو دن گانسبرگ و بنیانگذار مشاور سرمایه گذاری سرمایه مورگان کریک مارک یوسکو

دوونگ با بحث در مورد عملکرد بازار کریپتو در سال گذشته خاطرنشان کرد که آنچه در حال حاضر از نظر جریانات در صرافی مشتریان نهادی Coinbase می بیند این است که:

55 درصد از این هنوز بر روی بیت کوین و اتریوم است، اما این بدان معناست که باقیمانده هنوز روی آلتکوین است – بنابراین هنوز توجه زیادی به آنچه در بقیه اکوسیستم خارج از بیت کوین و اتریوم اتفاق می افتد، می شود.

او اضافه کرد که آنچه در حال حاضر در بازار شاهد آن هستیم بسیار بیشتر بر کلان متمرکز است و استدلال می کند که مردم متوجه نمی شوند که این “فقط فصلی یک دوره ضعیف تر برای دارایی های ریسک زیادی است” زیرا همه چیز اکنون در یک دوره درونی قرار دارد. بین ایالتی که از یک طرف “مردم پرداخت پاداش خود را دارند و پول را در 401(k) خود می گذارند”، که حساب های بازنشستگی شخصی در ایالات متحده است، و از طرف دیگر، زمان “درست قبل از ما” است. چک های زیادی برای فصل مالیاتی قطع می شود.”

بنابراین، دوونگ گفت:

ما در چنین دوره ضعیفی قرار داریم، اما سعی می کنیم در مورد آنچه که در آن اتفاق می افتد نتیجه گیری کنیم. [Federal Reserve] یا اینکه با چیزهای دیگر چه اتفاقی می‌افتد، همبستگی، که اتفاقاً بین ارزهای دیجیتال و سایر دارایی‌های ریسک کاهش می‌یابد.”

او نتیجه گرفت که «اگر چیزی باشد»، شرایط کلان برای دارایی‌های ریسکی از جمله کریپتو در حال حاضر خنثی است. با این حال، او هشدار داد که در سه ماهه دوم سال جاری، زمانی که اقتصاد به طور بالقوه ضعیف‌تر شود، «ما به مسائل سقف بدهی واقعی و واقعی خواهیم پرداخت».

ملکر همچنین اظهار داشت که ما “مینی روایات” مرتبط با آلت کوین ها را دیده ایم، اما به نظر می رسد این حباب ها “بسیار کوچکتر و سریعتر از روایت های آلت کوینی که در گذشته می دیدیم” هستند و افزود:

به نظر می رسد “این همان چرخه قدیمی ماشین لباسشویی افراد بومی رمزارز است که فقط به روایت های آلت کوین وارد و خارج می شوند بدون اینکه پول جدیدی وارد شود.”

به نظر می رسد که در مقایسه با آنچه در گذشته دیده شده بود، بسیار چرخه ای به نظر می رسد، دوونگ موافقت کرد، و افزود که به نظر می رسد “خیلی سریع در حال حرکت هستیم. [into it] و سپس خیلی سریع از آن خارج می شود.”

در مورد اینکه چگونه پول جدید وارد فضا می شود، یوسکو استدلال کرد که، در میان چیزهای دیگر، مردم متوجه می شوند که دارایی های واقعی با کیفیت نهادی را دارند که همبستگی ندارند، و گفت که “بیت کوین بی همبستگی ترین دارایی است که من تا به حال در آن دیده ام. حرفه من.”

بهار آمد و تابستان در راه است

به گفته یوسکو مورگان کریک کپیتال، اکنون واقعاً بهار کریپتو است – اما “بهار تابستان نیست.” بهار با هوای ناپایدار می آید: “باد و متلاطم” است، اگرچه او اعتراف کرد که آمدن “طوفان سام” را ندیده است، با اشاره به سقوط FTX صرافی و بنیانگذار آن سام بنکمن-فرید.

با این حال، او پیشنهاد کرد که تابستان در راه است، به خصوص با نزدیک شدن به نصف شدن بیت کوین و همچنین فورک اتریوم شانگهای.

گانسبرگ گفت که با نگاهی به منحنی آتی بیت کوین، قیمت های بالاتری در افق وجود دارد.

“در واقع یک بازدهی در حال تحویل وجود دارد، چیزی که ما برای مدتی ندیدیم. و این برای من، و من از سال 2015 در کریپتو هستم، همیشه بوده است – از زمانی که آنها شروع به معاملات آتی کردند، که شاید هم همینطور بود. مانند 2017-2018 – برای من همیشه یک شاخص خوب برای افزایش قیمت در آینده بوده است.”

گانسبرگ گفت وقتی قیمت‌ها بالا می‌رود، جمعیت می‌آیند و آن را حتی بالاتر می‌برند، که «بسیار قدرتمند است». […] بازخورد به خودی خود حلقه می‌زند، اما سپس قیمت را پایین‌تر می‌آورد، و این همان چیزی است که به نظر من این نوع نوسانات طولانی‌مدت را که در کریپتو می‌بینید، نشان می‌دهد.

ملکر نتیجه گرفت که، مگر اینکه یک رویداد بزرگ قو سیاه وجود داشته باشد،

“ما در واقع شانس خوبی داریم که آن را پایین بیاوریم. من همچنین فکر می‌کنم که از پهلو ریز می‌کنیم و برای مدت طولانی واقعا آزاردهنده خواهد بود.”

می توانید مصاحبه کامل را اینجا ببینید:

____

بیشتر بدانید:

– کارشناسان رمزارز پیش بینی می کنند که این آلت کوین های جدید به دلیل موارد استفاده قوی، پمپ قیمت را ببینند.
– تحلیلگران رمزارز می گویند که این آلت کوین ها پتانسیل بالایی دارند – در اینجا دلیل آن است

– در حالی که قیمت NEO منفجر می شود، این 3 آلت کوین می 10 برابر امسال می شود
– در حالی که قیمت Aptos منفجر می شود، این Cryptos ممکن است در سال 2023 10 برابر شود

– آلت کوین ها چیست و چه تفاوتی با بیت کوین دارند؟
– نحوه خرید آلت کوین

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا