بازی

کارگردان فاینال فانتزی 14، نائوکی یوشیدا، همکاری بازسازی فاینال فانتزی 7 را می خواهد

Yoshi-P چشمش به Cloud و گروه است.


Final Fantasy 14 با یک کراس اوور خوب غریبه نیست. همراه با سری های دیگری مانند Dragon Quest و Nier، همچنین دوست دارد گهگاهی با دیگر بازی های Final Fantasy متقاطع شود و قهرمانان سری مانند Lightning (FF13) و Noctis (FF15) را به دنیای Final Fantasy 14 بیاورد. پانل در PAX East اوایل امروز، و به نظر می رسد که کراس اوورها به راه خود ادامه می دهند.


در حالی که یوشیدا عناوین کمی را که هنوز هم دوست دارد Final Fantasy 14 با آن‌ها متقاطع شود، سر و صدا کرد، می‌توان گفت که جالب‌ترین و هیجان‌انگیزترین بازی او، Final Fantasy 7 Remake بود. Cloud و باند هنوز در Final Fantasy 14 ظاهر نشده‌اند، علیرغم اینکه از نمادین‌ترین شخصیت‌های سریال هستند، و یوشیدا ظاهراً می‌خواهد این اتفاق در مقطعی رخ دهد.

گیمر ویدیوی روزبرای ادامه با محتوا، پیمایش کنید

مطالب مرتبط: Final Fantasy 14 کانون توجه جامعه: Eorzea Rescue

البته، در حال حاضر وارد کردن این شخصیت‌ها به Final Fantasy 14 کمی دشوار خواهد بود – همان‌طور که اسکوئر انیکس در حال حاضر در حال توسعه Final Fantasy 7: Rebirth است – و یوشیدا این را هنگام درخواست خود تصدیق می‌کند. با این حال، او در را برای یک همکاری در آینده باز می گذارد، زیرا او می خواهد این گزینه را زمانی که “تمام پیشرفت ها تمام شد و اوضاع آرام شد” بررسی کند.

در مورد عناوین دیگری که می گوید مایل است با آنها کراس اوور کند، او نیز فاینال فانتزی 16 را نشان می دهد، البته به روش واقعی یوشیدا. او اظهار داشت که دوست دارد فاینال فانتزی 14 و فاینال فانتزی 16 نوعی همکاری داشته باشند، اما باید ابتدا از تهیه کننده برای عنوان اجازه بخواهد. برای کسانی که نمی‌دانند، یوشیدا خود تهیه‌کننده Final Fantasy 16 نیز هست، بنابراین او در اینجا کمی حیله‌گر است. همانطور که گفته شد، خوب است بدانید که ممکن است در آینده ای نه چندان دور، همکاری های بسیار هیجان انگیزی برای Final Fantasy 14 وجود داشته باشد.

بعدی: رزیدنت اویل 4 جدید چگونه بازسازی ها را باید انجام داد

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا