بازی

Pokemon BDSP Player با تیمی از نوزادان بازی را شکست می دهد

بازی‌های پوکمون تنظیمات سختی ندارند، چیزی که تقریباً تا زمانی که بازی‌های پوکمون مورد بحث بوده، محل بحث بوده است. با این حال، تنظیمات سختی ساخته شده از طرفداران وجود دارد که بازیکنان می توانند در صورت انتخاب خود، آنها را به خود تحمیل کنند. چه تکمیل یک nuzlocke یا تبدیل شدن به یک تالار مشاهیر پوکمون با استفاده از چیزی جز نوزادان.


SouthWheel دستاوردهای خود را در زیرمجموعه Pokemon Brilliant Diamond & Shining Pearl به اشتراک گذاشت. مربی تمام راه را از طریق بازسازی انجام داد و با استفاده از یک تیم شش نفره بچه پوکمون، Elite Four خود را شکست داد. همانطور که در پاسخ به پست آنها مشخص شد، این کار آسانی نبود و احتمالاً مسیر پر از ناامیدی و مواقعی بود که SouthWheel مجبور بود جوری بچرخد که گویی زندگی آنها به آن بستگی دارد.

مطالب مرتبط: چگونه در Pokemon BDSP تیم خود را برای نبرد آماده کنید

SouthWheel آنچه را که هر یک از ما که بازی‌های پوکمون را بازی کرده‌ایم، تصور می‌کردیم، روشن می‌کند که هر شش به عنوان علوفه در زمان‌های مختلف مورد استفاده قرار می‌گرفتند تا دیگران بتوانند احیا و شفا یابند. هیچ‌کدام از آنها به سطح 100 نرسیدند، زیرا مربی در شروع نبرد با Elite Four Piplup تایید کرد که بیشترین سطح را در 81 داشته است، Riolu با 63 پایین‌ترین سطح بوده است و چهار عضو دیگر آنها تیم کودک جایی در دهه 70 سقوط کرد.

حالا بحث جنجال مانند من، برخی از شما ممکن است به تیم شش نفره SouthWheel نگاه کنید و با صدای بلند بگویید: “بله این قابل توجه است، اما این تیمی از بچه پوکمون نیست.” به شما می گویم بله، به نوعی، اما Ponytas خود را نگه دارید. در حالی که Riolu با تعریف کلاسیک Pokemon کودک مطابقت دارد، سایر اعضای تیم SouthWheel از نظر فنی نیز این کار را انجام می دهند. Piplup و گروه مانند Pichu و Cleffa پوکمون های معمولی شما نیستند، اما همه آنها پایین ترین شکل در یک زنجیره خانواده هستند و می توانند حداقل یک بار تکامل یابند. به علاوه، همه آنها را می توان از طریق پرورش به دست آورد.

حتی اگر هنوز از تیم نوزادان SouthWheel شک دارید، چیزی که همه ما می توانیم در مورد آن توافق داشته باشیم این است که موفقیت آنها یک موفقیت چشمگیر است. مطمئناً این چیزی نیست که من حوصله انجام آن را داشته باشم. من با یک تیم کاملاً آموزش‌دیده و تکامل‌یافته که برای یک بازی کامل آماده می‌کردم، یک مشکل به‌اندازه کافی بزرگ دارم که چهار نفر مختلف الیت فور جهان پوکمون را از بین ببرم. چیزی جز یک تیم از نوزادان به من ندهید و من احتمالاً تا شروع بازی های بعدی تلاش خواهم کرد و شکست خواهم خورد، و آنها حتی هنوز اعلام نشده اند.

در مورد آن، هیچ بازی جدیدی وجود ندارد، حداقل نه در سری اصلی، که در سال 2023 عرضه می شود. DLC فقط Scarlet & Violet که به نظر می رسد بسیار حجیم است و در دو قسمت تقسیم می شود. امیدواریم که بازسازی دیگری در خط لوله وجود داشته باشد که به همان روش BDSP ساخته شده است، اگرچه اگر کسی از Pokemon در حال گوش دادن باشد، یک نسخه جدید Let’s Go از Gold & Silver رای من را می گیرد.

بعدی: مطمئناً 70 دلار بودن بازی‌ها، من را از خرید آنها باز می‌دارد

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا