ارز دیجیتال

پیش بینی قیمت بیت کوین و اتریوم: بیت کوین و اتریوم بیش از 20 درصد در هفت روز افزایش می یابند: آیا رالی ادامه دارد؟

بیت کوین، بزرگترین ارز رمزنگاری شده جهان، به روند صعودی خود ادامه می دهد و پیشنهادهای بیشتری را در حدود 28 هزار دلار جذب کرد، زیرا کل ارزش بازار ارزهای دیجیتال از 1.17 تریلیون دلار فراتر رفت که نشان دهنده حرکت مثبت در بازار ارزهای دیجیتال و کمک به افزایش بیت کوین است.

این روند همزمان با برخی از بانک‌های بزرگ ایالات متحده است که با چالش‌هایی مواجه شده‌اند، که بحث‌ها را در مورد اهمیت ارز دیجیتال تجدید کرده است.

به همین ترتیب، اتریوم روند صعودی خود را حفظ کرده و بسیار بالاتر از سطح 1800 دلار معامله می شود. ارزهای دیجیتال دیگر مانند Dogecoin (DOGE)، Ripple (XRP)، Litecoin (LTC) و Solana (SOL) نیز سود قابل توجهی داشته اند.

شایان ذکر است که بیت کوین، محبوب ترین ارز دیجیتال جهان، در هفته گذشته 37 درصد افزایش یافته است.

این نشان می دهد که ارزش بیت کوین در سال 2023 به میزان 194 میلیارد دلار یا 66 درصد افزایش خواهد یافت.

اما افزایش ترس از یک بحران بانکی در سراسر جهان، سرمایه گذاران را بر آن داشت تا به دنبال اشکال جایگزین ارز مانند بیت کوین برای حفظ دارایی های خود باشند.

بازار ارزهای دیجیتال در بحبوحه بحران بانکی ایالات متحده به 1.17 تریلیون دلار رسید

بازار جهانی ارزهای دیجیتال در حال افزایش است و از مرز 1.17 تریلیون دلار عبور کرده است. بحران جاری بخش بانکی در ایالات متحده یکی از دلایل اصلی روند صعودی ارز دیجیتال در نظر گرفته می شود، زیرا اهمیت دارایی های دیجیتال را برجسته می کند.

افراد بیشتری برای نیازهای سرمایه گذاری خود به ارزهای دیجیتال روی می آورند.

صنعت رو به رشد کریپتوکارنسی جهانی در حال جذب سرمایه گذارانی است که به دنبال فرصت های سرمایه گذاری جایگزین هستند.

بحران‌های اخیر در بخش بانکداری ارزش دارایی‌های دیجیتال را برجسته کرده است و بیت‌کوین پیشرو است و آن را به یک چشم‌انداز سرمایه‌گذاری خلاقانه و هیجان‌انگیز تبدیل کرده است که انتظار می‌رود افراد بیشتری را جذب کند.

مدیر عامل سابق Coinbase پیش بینی کرد که بحران بانکی ایالات متحده ممکن است بیت کوین را ظرف 90 روز به 1 میلیون دلار برساند.

همانطور که به طور گسترده شناخته شده است، بانک های ایالات متحده با چالش هایی روبرو بوده اند که منجر به کاهش ارزش آنها شده است. این پس از تعطیلی اخیر Silvergate و توقیف Signature Bank و Silicon Valley توسط مقامات صورت گرفت. در اروپا، Credit Suisse توسط UBS Group به مبلغ 2 میلیارد دلار خریداری شد تا به سوئیس در حفظ ثبات مالی کمک کند.

همانطور که بحران مالی ارزش دارایی های دیجیتال را برجسته می کند، افراد بیشتری به ارزهای دیجیتال روی می آورند. بحران جاری بخش مالی در ایالات متحده نیز به عنوان محرک اصلی روند صعودی ارزهای دیجیتال تلقی می شود و آن را جذاب تر از سایر ارزها می کند.

Balaji Srinivasan CTO سابق Coinbase معتقد است که اگر یک بحران بانکی جهانی رخ دهد، قیمت بیت کوین می تواند در کمتر از 90 روز به 1 میلیون دلار برسد. او پیش‌بینی می‌کند که یک سناریوی فوق‌العاده تورمی در ایالات متحده ناشی از یک بحران بانکی باشد که باعث می‌شود ارزش بیت‌کوین در روزهای آینده سر به فلک بکشد.

Srinivasan حتی 2 میلیون دلار روی پیش بینی خود از آینده اقتصاد ایالات متحده و تأثیر بالقوه آن بر ارزش بیت کوین شرط بندی کرده است. بی‌ثباتی مالی مداوم باعث افزایش تقاضا برای بیت‌کوین و سایر ارزهای دیجیتال به عنوان یک سرمایه‌گذاری امن شده است که منجر به افزایش قیمت بیت‌کوین شده است.

قیمت بیت کوین

روز دوشنبه، جفت بیت کوین/دلار آمریکا به افزایش خود ادامه داد و از سطح مقاومت 27750 دلار عبور کرد. اگر این روند صعودی ادامه یابد، به طور بالقوه می تواند به 30700 دلار یا حتی بالاتر برسد.

1679297555 178 پیش بینی قیمت بیت کوین و اتریوم بیت کوین و
نمودار قیمت بیت کوین – منبع: Tradingview

با این حال، اگر سطوح پشتیبانی 26700 دلار یا 25200 دلار شکست بخورند، سطح حمایت بعدی بیت کوین در 23150 دلار است. علیرغم کاهش احتمالی، روند کلی به دلیل شکل گیری شمع های صعودی قوی باقی می ماند.

اکنون بیت کوین بخرید

قیمت اتریوم

در روز دوشنبه، جفت ETH/USD یک سوگیری صعودی نشان می دهد، اما حرکت صعودی آن به اندازه بیت کوین قوی نیست. اتریوم در حال حاضر در تلاش برای عبور از سطح 1800 دلار است. اگر جفت ETH/USD بتواند از این سطح عبور کند، احتمالاً با مقاومت فوری در مرز 1900 دلار مواجه خواهد شد.

1679297556 34 پیش بینی قیمت بیت کوین و اتریوم بیت کوین و
نمودار قیمت اتریوم – منبع: Tradingview2m

در سمت پایین، جفت ETH/USD احتمالاً در سطح 1700 دلار یا 1620 دلار پشتیبانی فوری به دست خواهد آورد.

اکنون ETH بخرید

15 ارز دیجیتال برتر در سال 2023

لیست انتخاب شده تیم گفتگوی صنعت Cryptonews از 15 آلتکوین برتر برای تماشا در سال 2023 را بررسی کنید. این لیست اغلب با پروژه های جدید ICO و آلتکوین ها به روز می شود، بنابراین برای اطلاع از آخرین به روز رسانی ها، حتماً اغلب از آن بازدید کنید.

سلب مسئولیت: بخش Industry Talk دارای بینش های بازیگران صنعت کریپتو است و بخشی از محتوای سرمقاله Cryptonews.com نیست.

بهترین قیمت را برای خرید/فروش ارز دیجیتال بیابید

ردیاب قیمت ارزهای دیجیتال – منبع: Cryptonews

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا