شبکه های اجتماعی

Reliance قصد دارد خرده فروشی چینی Shein را دو سال پس از ممنوعیت این برنامه در هند به هند بازگرداند.

تکیه طبق گزارش ها، خرده فروشی قرار است غول مد چینی را بازگرداند شین به هند طبق گزارشی در Economic Times (ET)، Reliance Retail، شین، یکی از بزرگترین خرده فروشان مد جهان را از طریق یک مشارکت استراتژیک به هند خواهد آورد. با این کار، شین بیش از دو سال پس از ممنوعیت اپلیکیشنش توسط دولت هند، دوباره به هند باز خواهد گشت.

در این گزارش آمده است که خرده‌فروش پیشرو کشور محصولات شین را از طریق فروشگاه‌های آفلاین تحت مالکیت و اداره Reliance و همچنین از طریق اپلیکیشن آن به فروش خواهد رساند. شین که با برندهای مد سریع مانند H&M و Zara رقابت می کند، سال مالی گذشته را با درآمد 23 میلیارد دلاری به پایان رساند.

شما در اپلیکیشن شین در هند
دولت هند در سال 2020 شرکت شین را از فروش محصولات خود در هند از طریق اپلیکیشن خود منع کرده بود. ممنوعیت Shein بخشی از یک سرکوب گسترده تر برنامه های چینی بود. یکی دیگر از برنامه های خرده فروشی محبوب چینی AliExpress نیز ممنوع شد. اپلیکیشن شین به این دلیل که «مضر برای امنیت ملی است» مسدود شد. در حالی که وب‌سایت Shein India در نتایج جستجوی Google ظاهر می‌شود، این وب‌سایت در کشور باز نمی‌شود (مشابه همه وب‌سایت‌های ممنوعه چینی).

در سال 2021 از طریق آمازون در هند دوباره وارد شد
برند شین در سال 2021 از طریق بازار آمازون هند وارد هند آرام شد. شین برای اولین بار در طول فروش Prime Day این شرکت به عنوان فروشنده در وب سایت آمازون هند معرفی شد. شین هنوز به عنوان یکی از فروشندگان در آمازون هند وجود دارد.

پس از ورود آن در ژوئیه 2021، وزارت الکترونیک و فناوری اطلاعات (MeitY) به دادگاه عالی دهلی (HC) در اکتبر 2021 گفت که فروش محصولات شین در سایر پلت فرم ها یا وب سایت ها تحت بخش 69A تحت پوشش قرار نمی گیرد و یک دستور عمومی برای ممانعت از فروش آنها نمی تواند توسط کمیته ای که طبق ماده قانونی تشکیل شده است تصویب شود. این وزارتخانه گفت دسترسی عمومی و عملکرد اپلیکیشن شین در سال 2020 در هند مسدود شد، اما فروش محصولات این شرکت بر روی پلت فرم شخص ثالث در این کشور جنبه متفاوتی دارد.

فیس بوکتوییترلینکدین



پایان مقاله

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا