شبکه های اجتماعی

ARM در حال توسعه تراشه داخلی برای رقابت با غول های صنعت: گزارش

طبق گزارش‌ها، سازنده تراشه ARM در حال توسعه تراشه‌های خود با هدف نمایش قابلیت‌های طراحی‌های خود و جذب مشتریان جدید است.

به گزارش فایننشال تایمز، به نقل از منابع، سازنده تراشه با شرکای تولیدی برای توسعه تراشه جدید همکاری خواهد کرد، زیرا این پیشرفته‌ترین تلاش برای ساخت تراشه است که شرکت تاکنون انجام داده است.

ARM به طور سنتی طرح های اولیه خود را به جای دخالت مستقیم در توسعه و تولید نیمه هادی ها به تولیدکنندگان تراشه می فروخت.

در این گزارش آمده است که برای توسعه این تراشه ها، این شرکت یک تیم جدید “مهندسی راه حل ها” تشکیل داده است که توسعه این تراشه های اولیه را برای دستگاه های تلفن همراه، لپ تاپ ها و سایر لوازم الکترونیکی هدایت می کند.

تیم مهندسی راه حل ها توسط سابق رهبری خواهد شد کوالکام اجرایی و اسنپدراگون طراح کورک کچچیان.

علاوه بر این، این گزارش می‌گوید که تیم تلاش‌های موجود ARM را برای بهبود عملکرد طراحی و امنیت و همچنین گسترش دسترسی توسعه‌دهندگان به محصولات خود گسترش خواهد داد.

امکان توسعه تراشه ARM نگرانی هایی را در صنعت نیمه هادی ایجاد کرده است، به طوری که برخی می ترسند در صورت موفقیت این تراشه، ARM ممکن است آن را بفروشد و در نتیجه تبدیل به رقیب برخی از بزرگترین مشتریان خود شود. مدیاتک و کوالکام

به گفته افراد آشنا با این موضوع، ARM در حال حاضر بر روی ایجاد یک نمونه اولیه تمرکز کرده و گفته است که هیچ برنامه‌ای برای فروش یا مجوز این محصول وجود ندارد.

این شرکت قبلاً چند تراشه آزمایشی را با شرکای خود ساخته است سامسونگ و شرکت تولید نیمه هادی تایوان، تا حد زیادی به عنوان وسیله ای برای آشنایی با محصولات جدید برای توسعه دهندگان نرم افزار.

فیس بوکتوییترلینکدین


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا