بازی

ظهور – لیست ردیف شکارچی

Solo Leveling: برخیز دارای طیف گسترده ای از شکارچیان است که به عنوان پشتیبان سانگ جین وو عمل می کنند. در حالی که Jinwoo قهرمان داستان است، می توانید به عنوان این شکارچیان در حالت های دیگر بازی بازی کنید. همه این شکارچیان مهارت کمکی خاصی را ارائه می دهند که Jinwoo می تواند در نبرد با دشمنان سرسخت از آن استفاده کند. هر شکارچی دارای ویژگی ها و توانایی های متمایزی است که می تواند به شما در برابر باس های بزرگ کمک کند.

گیمر ویدیوی روز

برای ادامه با محتوا، پیمایش کنید

مربوط

Solo Leveling: Arise – Shadow Tier List

ارتش سایه های خود را بالا ببرید.

به محض اینکه شروع به استفاده از Essence Stones برای احضار شکارچیان کردید، باید بهترین ها را در بازی جمع آوری کنید تا برنده شوید. در حالی که اکثر شکارچی ها به صورت تصادفی به دست می آیند، در اواسط بازی، می توانید طیف مناسبی از شکارچیان SR و SSR را برای اضافه کردن به مهمانی خود داشته باشید.

9 هوانگ دونگ سو

پانچر براولی

قدرت و نرخ حمله هوانگ دونگسو در Solo Leveling

هوانگ دونگ سو یک شکارچی از نوع جنگنده است که از حملات مبتنی بر باد استفاده می کند. او یک شکارچی عالی برای استفاده در صورتی است که سبک بازی تهاجمی تر و مبارزه نزدیک تر را انتخاب کنید. شکارچی قادر است دشمنان را خیره کند و زمین بزند و همچنین می تواند از شما در برابر حملات دریافتی محافظت می کند.

هوانگ همچنین این توانایی را دارد که سپر هر رئیسی را سوراخ کند و به حملات شما اجازه دهد تا از بین بروند، که او را به یک شکارچی پشتیبانی خوب تبدیل می کند. همچنین می‌توانید هنگام پاک کردن دروازه‌ها از او استفاده کنید، زیرا مهارت نهایی او، Merciless، می‌تواند حدود 3732 درصد از میزان دفاع شما آسیب ببیند و به سرعت دشمنان را از بین ببرد.

8 لیم ته گیو

تواناترین فروشنده خسارت محدوده

حمله و دفاع پایه لیم ته گیو در Solo Leveling

لیم تائه گیو علیرغم کند بودن، قادر به انجام حملات با آسیب زیاد است. مهارت‌های او در برابر دشمنان کمتر و رئیس‌های اصلی بهتر عمل می‌کند. علاوه بر این، اگر از او به روش درست استفاده کنید، می توانید ترکیب حریف را در نبرد شکسته و یک مزیت بزرگ به شما بدهد.

جفت کردن لیم تائه گیو با شکارچیان جادوگر مانند آلیشیا بلانچ می تواند بهترین توانایی های او را به نمایش بگذارد.

مهارت نهایی او، Typhoon Fire، می تواند حدود 1003 درصد از میزان حمله شما را آسیب برساند. حتی حملات اولیه او مانند Volley Fire و Dark Shot نیز می تواند آسیب زیادی به تک دشمنان وارد کند. مطمئن شوید که از سلاح مخصوص او یعنی Intercept استفاده کنید اگر موفق شدید آن را بکشید تا آسیب او را بیشتر کنید.

7 باک یونهو

خسارت غیرقابل توقف معامله جانور

قدرت Baek Yoonho و آمار در Solo Leveling

Baek Yoonho یا همان Silver Mane یکی از بهترین تانک هایی است که می توانید در Solo Leveling Arise استفاده کنید. او قادر است به اندازه کافی آسیب وارد کند تا دشمنان پیشرفته را نابود کند. از آنجایی که نرخ حمله او در حال حاضر بسیار بالا است، باید با استفاده از مصنوعات مربوطه، روی افزایش دفاع او تمرکز کنید. برای این کار می توانید از Berserker یا the استفاده کنید اتصال قدرت آتش.

با قدرت بی‌نظیر او می‌توانید تنها با استفاده از حملات اولیه، دشمنان را بشکنید. استفاده از Choi Jong In و Min Byung Gyu در کنار Silver Mane توصیه می شود. به عنوان یک پشتیبانی، او می تواند دفاع از دشمن مورد نظر شما را کاهش دهد و در عین حال حدود 400 درصد از دفاع شما را آسیب برساند.

6 اما لوران

بهترین تانک و جنگنده حماسی

رابط شخصیت Emma Laurent در Solo Leveling: Arise.

علیرغم اینکه یک تانک است، او می تواند آسیب زیادی وارد کند و او را به یک بازیکن همه جانبه خوب برای استفاده در مهمانی شما تبدیل می کند. حتی مهارت‌های اولیه او می‌تواند دشمنان را بشکند، و غیرفعال‌های او یک سپر قدرتمند در اختیار کاربر قرار می‌دهند. او همچنین قادر به افزایش خروجی آسیب متحدان است. با این حال، مهم است که او را با شکارچیانی مانند Min Byung Gyu، Baek Yoonho و Seo Jiwoo جفت کنید، که می توانند توانایی های او را بیشتر تقویت کنند.

مربوط

تسطیح انفرادی: ظهور – چگونه طلا تولید کنیم

در اینجا بهترین نکات برای کمک به شما در پرورش تن طلا در Solo Leveling: Arise آورده شده است.

Emma Laurent همچنین می تواند به عنوان پشتیبان مورد استفاده قرار گیرد زیرا مهارت Burn-Up او می تواند حدود 555 درصد به Max HP آسیب برساند. برای افزایش آسیب بیشتر، مطمئن شوید که از سلاح انحصاری Night Thoughts Hunter استفاده کنید.

5 آلیشیا بلانچ

جادوگر قدرتمند یخ

تسطیح انفرادی آلیشیا بلانچ جادوگر اسلحه طوفان برفی

آلیشیا بلانچ یک شکارچی قدرتمند SSR است که قادر است دشمنان خود را منجمد کند. جادوگر از حملات عنصری آب استفاده می کند و حتی مهارت های اولیه او برای پیروزی در برابر باس های اصلی به شما کمک می کند. مهارت Frost Arrow او می تواند به سمت دشمنان یخ های مرگبار شلیک کند و حدود 1500 درصد از میزان حمله آلیشیا آسیب وارد کند.

علاوه بر این، می‌توانید از مهارت طوفان زمستانی او نیز استفاده کنید، که نه تنها می‌تواند به دشمنان حمله کند و آسیب زیادی به آب وارد کند، بلکه 30 درصد احتمال دارد که آنها را منجمد کند. بهترین مهارت نهایی آلیشیا بلانچ، صفر مطلق است که می تواند 4650 درصد از میزان حمله او آسیب ببیند و همچنین دشمنانش را منجمد کند. اطمینان حاصل کنید که از سلاح هایی مانند Witch of the Snowstorm یا کمان فولادی برای افزایش نرخ ضربه بحرانی استفاده می کنید.

4 چوی جونگ این

شکارچی عنصری آتش باید داشته باشد

توانایی های چوی جونگ این و سلاح اصلی در Solo Leveling Arise

بدون شک چوی جونگ این یکی از قوی ترین فروشنده های آسیب آتش سوزی در Solo Leveling Aise است. به عنوان یک شکارچی، او می تواند قدرت دفاعی دشمنان خود را کاهش دهد و آنها را در برابر حملات آسیب پذیر کند. با مهارت های او می توانید به راحتی باس های آخر بازی را شکست دهید و دروازه های سخت را پاک کنید. حتی اگر او نمی تواند آسیب جدی وارد کند، مهارت های او دشمنان را می سوزاند و دفاع آنها را کاهش دهد او را به یک عضو حزب خوب برای استفاده تبدیل می کند.

مهارت نهایی او در پایان روز می تواند 3555 درصد آسیب به حمله او وارد کند. اما لورنت، سئو جیوو و مین بیونگ گیو از اعضای خوب مهمانی برای استفاده با چوی جونگ این هستند. مطمئن شوید که از مصنوع مجموعه One-Hit Kill برای بهبود آسیب مهارت نهایی و خنک شدن و اسلحه انحصاری او یعنی تبادل معادل برای دریافت قدرت اضافی استفاده کنید.

3 سئو جیوو

سپر شکن قدرتمند

توانایی های Seo Jiwoo در Solo Leveling به وجود می آید

این شکارچی قدرتمند SSR برای شکستن دشمنان و عمل به عنوان یک تانک در برابر آسیب های وارده بهترین است. به عنوان یک تکیه گاه، او قادر است اثر سپر را بر روی متحدان خود اعمال کند که می تواند حدود 25 ثانیه طول بکشد. او همچنین حدود 863 درصد از Max HP شما را آسیب می رساند. با استفاده از مهارت نهایی Seo Jiwoo، می توانید دشمنان را در هوا بفرستید و همچنین حدود 2226 درصد از Max HP او را آسیب وارد کنید.

توانایی او در شکستن Shields و اعمال Break او را به یکی از بهترین شکارچیانی که در بازی استفاده می کند تبدیل می کند. به دلیل قدرت بالای خود، او می تواند به راحتی در نبردها بدون هیچ درمانگر دوام بیاورد. از سلاح انحصاری شکارچی او شجاعت بی نظیر برای افزایش قدرت، نرخ ضربه حساس و دقت استفاده کنید. چوی جونگ این را به مهمانی با او اضافه کنید تا آسیب مضاعف به دشمنان و کارفرمایان وارد شود.

2 مین بیونگ گیو

بهترین شفا دهنده برای تیم شما

سلاح ویژه مین بیونگ گیو در Solo Leveling Arise

یکی از بهترین شفا دهنده ها در Solo Leveling Arises است و همچنین می تواند آسیب های زیادی را وارد کند. در پایان بازی، مهم است که همیشه یک واحد درمانگر مانند Min Byung Gyu در مهمانی خود داشته باشید تا در برابر دشمنان زنده بمانید. علاوه بر حالت داستانی، شما به مهارت های او در پاکسازی دروازه ها و همچنین در حالت هایی مانند Battlefield of Time نیاز دارید.

از آرتیفکت Holy Set برای افزایش سرعت حمله HP و متحدان خود استفاده کنید. او تا حد زیادی با واحدهای DPS مانند چوی جونگ این و سئو جیوو همکاری می کند. مطمئن شوید که اسلحه امضا شده او، Eternal Slumber را به دست آورید، که می تواند خروجی آسیب اعضای تیم شما را چهار درصد افزایش دهد.

1 چا هاه این

قویترین شکارچی SSR

آمار قدرت حمله و آسیب Cha Hae In در Solo Leveling Arise

Cha Hae In به راحتی یکی از بهترین شخصیت های Solo Leveling Arise در برابر باس های آخر بازی در نظر گرفته می شود. اگر به درستی استفاده شود، او می تواند آسیب جدی تری وارد کند و به راحتی برخی از سخت ترین هیولاهای بازی را شکست دهد. اگر بنر او در دسترس است، قطعاً باید دوباره برای او استفاده کنید زیرا حضور او در تیم شما یک پیروزی تضمین شده است.

مهارت های او می تواند اثرات غیرقابل جبرانی را اعمال کند که می تواند دشمنان شما را از بازیابی HP باز دارد و آنها را بسیار مستعد حملات می کند. مطمئن شوید که از سلاح انحصاری شکارچی او، شمشیر نور استفاده کنید، که می تواند او را افزایش دهد قدرت و دقت مین بیونگ گیو و باک یونهو بهترین کار این است که در تیم با او برای جبران خسارت زیاد استفاده کنند.

بعد

سطح بندی انفرادی: ظهور – 8 نکته رزمی

نمی دانید چگونه در Solo Leveling: Arise مبارزه کنید؟ در اینجا همه چیزهایی است که برای تبدیل شدن به یک متخصص رزمی باید بدانید!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا