بازی

مجموعه Lego Sonic Super Shadow vs. Biolizard رونمایی شد که در ژانویه 2025 منتشر می شود

خوراکی های کلیدی

  • Sonic Central امروز دو مجموعه جدید Sonic Lego را معرفی کرد که هر دو در تاریخ 1 ژانویه 2025 منتشر خواهند شد.
  • برجسته ترین مجموعه Super Shadow در مقابل Biolizard بود که همانطور که از نام آن پیداست، اولین Minifigure Super Shadow را به نمایش می گذارد.
  • مجموعه کوچکتر Campfire Clash که شامل Sonic Minifigure و ربات‌های GUN می‌شود، به آن می‌پیوندد.



Sonic Central امروز اکنون در کتاب‌هایی است که در طی آن بهترین نگاه خود را به Sonic Rumble به همراه یک پنجره انتشار، نگاهی به پشت صحنه Sonic 3 (فیلم 2024، نه بازی 1994) و یک تریلر جدید داشتیم. برای Sonic x Shadow Generations قبل از عرضه تقریباً یک ماه دیگر. با این حال، یکی از بهترین افشاگری ها، اولین نگاه به آن بود دو مجموعه جدید سونیک لگو که در سال 2025 منتشر می شود.

فاش کردن مجموعه‌های جدید از طریق اسکیت‌ها در این مرحله به یک عنصر اصلی برای تیم سونیک تبدیل شده است، زیرا میزبانان Central برای به‌روزرسانی مجموعه‌های جدید، Sonic's Minifigure را نامیده‌اند. لگو سونیک کوچولو در حال کباب کردن یک ختمی آجری اسباب‌بازی بود که از آن به بعد تایید شد. مجموعه کمپ فایر کلش سونیک (با تشکر، متعصبان آجری). این مجموعه 177 قطعه ای شامل یک مینی فیگور سونیک، لانچر و یک شکارچی اسلحه و سوسک برای نبرد آبی Blur است و فقط 19.99 دلار قیمت دارد.


در نهایت، Shadow's Minifigure در فراخوان بزرگتر از دو رونمایی سونیک لگو وصله شد. به هر حال امسال سال سایه است و معلوم شد عشقی که سگا برای Shadow نشان داده است تا سال 2025 ادامه خواهد داشت. نسخه لگو جوجه تیغی در حال پرورش بعداً در مجموعه Super Shadow در مقابل Biolizard. این مجموعه شامل اولین نمایش Minifigure برای مجموعه Lego Sonic خواهد بود، زیرا این کلیپ نشان می دهد که Shadow تبدیل به Super Shadow می شود تا به او کمک کند تا بر دشمن بزرگ غلبه کند.


دو مجموعه جدید لگو سونیک در ژانویه 2025 عرضه می شوند

یکی از آنها اولین بازی لگو از Super Shadow است


این مجموعه همچنین شامل یک مینی فیگور Super Sonic خواهد بود که برای دومین بار ظاهر خواهد شد. این مجموعه برای همه طرفداران سونیک دوستدار لگو، به ویژه آنهایی که تمایل به دوران ماجراجویی این سری دارند، ضروری است. Biolizrad یک باس فایت برگرفته از Sonic Adventure 2 است که در Sonic x Shadow Generations بازخواهد گشت. نسخه لگو آن نقاط ضعفی برای شما خواهد داشت که مینی فیگورها را در استفاده از لانچر موجود در مجموعه هدف قرار دهید تا Sonic و Shadow بتوانند با دقت Biolizard را از بین ببرند، درست مانند بازی‌ها.

هر دو مجموعه امروز فاش شد از اول ژانویه 2025 برای خرید از فروشگاه لگو در دسترس خواهد بود. در Sonic Central امروز گنجانده نشد، اما شایعه شده است که مجموعه سومی نیز در آن روز منتشر خواهد شد که اولین مینی فیگور Metal Sonic را نشان می دهد. عجیب است که امروز فاش نشد اگر واقعی باشد و در همان روزی که دو مجموعه دیگر منتشر شود. احتمالاً نشان‌دهنده این است که Metal Sonic نقشی در Sonic 3 خواهد داشت و سگا نمی‌خواهد با فاش کردن اینکه او یک هفته پس از نمایش فیلم در سینماها در یک مجموعه لگو حضور دارد، دست خود را نشان دهد.


امیدواریم مواردی را که توصیه و بحث می کنیم مورد پسند شما قرار گیرد! TheGamer دارای شراکت های وابسته و حمایت شده است، بنابراین ما بخشی از درآمد حاصل از برخی از خریدهای شما را دریافت می کنیم. این روی قیمتی که می‌پردازید تأثیری نمی‌گذارد و به ما کمک می‌کند بهترین توصیه‌های محصول را ارائه دهیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا