بازی

بهترین حالت های مزدور در سری Resident Evil

کمپین‌های معمولی که در هر بازی Resident Evil ارائه می‌شوند در حال حاضر بسیار سرگرم‌کننده هستند. تا آنجا که بازی‌های ترسناک باورنکردنی وجود دارد، این سری بهترین و قابل پخش‌ترین داستان‌هایی را ارائه می‌کند که هر کسی می‌تواند تجربه کند. با توجه به اینکه بازی‌ها در حال حاضر بسیار خوب هستند، این یک شوک است که تیم پشت بازی‌ها توانستند یک حالت جانبی سرگرم کننده ارائه دهند که به همان اندازه قابل پخش است.


مطالب مرتبط: Resident Evil: The Largest Monsters In The Franchise

حالت‌های بازی Mercenaries از این سری به لطف ترکیبی از گیم‌پلی مدرن با اکشن آرکید قدیمی، تبدیل به یکی از محبوب‌ترین حالت‌های مورد علاقه طرفداران شده است و یک تجربه اختیاری باورنکردنی را ایجاد می‌کند. این یک حالت عالی برای کمک به دوستان سطح مبتدی شما است که در مورد بازی مورد علاقه شما بدون نیاز به تعهد به یک داستان کامل اطلاعات کسب کنند. حتی بهتر از آن، تعداد زیادی بازی مختلف با حالتی وجود دارد که می توانید آن را امتحان کنید.

گیمر ویدیوی روز

برای ادامه با محتوا، پیمایش کنید

6 Resident Evil 3

حالت‌های Mercenaries با این حرکت عالی از طریق شهر نمادین راکون شروع شد، اما آن‌طور که طرفداران اکنون آن را می‌شناسند، شروع نشد. در ابتدا، The Mercenaries – Operation: Mad Jackal یک حالت جانبی هیجان انگیز بود که می توانستید با شکست دادن کمپین اصلی بازی اصلی، قفل آن را باز کنید. بهترین بخش این بود که حالت به شما امکان می‌دهد کنترل همه مزدوران بازی اصلی را که در حین بازی به عنوان جیل به آن‌ها برخورد کرده‌اید، در دست بگیرید.

می‌توانید شخصیتی را انتخاب کنید تا در بخش‌هایی از شهر راکون، دویدن‌های زمان‌بندی‌شده را انجام دهد تا از انفجار بمب جلوگیری شود، در حالی که زامبی‌هایی را که می‌توانید بیرون بیاورید و افرادی را که می‌یابید نجات دهید. حالت مبتنی بر زمان یک حالت ساده است، اما همه باید حداقل یک بار آن را امتحان کنند، به خصوص برای تجربه استرس و وحشت اضافی که هنگام برخورد با Nemesis در این حالت احساس می شود. این ممکن است تازه شروع حالت باشد، اما هنوز هم در مقایسه با نسخه‌های مدرن، بازی فوق‌العاده‌ای است.

5 Resident Evil 8

یک تفنگ ساچمه ای به سمت یک لایکان نشانه رفته است

اینکه آیا این حالت Mercenaries را دوست دارید یا نه، به میزان لذت شما از دیدگاه اول شخص بازی های Resident Evil بستگی دارد. خارج از تغییر پرسپکتیو، حالت عمدتاً مانند خارج از چند تغییر جزئی عمل می کند. تاکید بسیار بیشتری بر عبور از مراحل در این حالت نسبت به سایرین وجود دارد. با این گفته، شما هنوز آن اقدام مبتنی بر زمان را دریافت می کنید.

مطالب مرتبط: Resident Evil: The Best East Eggs In The Series

شما می توانید از میان تعداد انگشت شماری از شخصیت ها و مراحل بازی را انتخاب کنید و از میان وحشی ترین دشمنانی که در داستان اصلی بازی با آنها روبرو خواهید شد، عبور می کنید. برخلاف برخی از حالت‌های بازی دیگر، Resident Evil Village به شما این شانس را می‌دهد که توانایی‌های خاصی را فعال کنید که می‌تواند به اجرای مختلف شما در مراحل بازی اضافه کند. برخی افراد ورودی های اول شخص در این سری را کند خوانده اند، اما این حالت ثابت می کند که هر دو بازی می توانند به همان سرعت ورودی های قبلی باشند.

4 بازی Resident Evil 4

هانک شخصیت انتخاب شده برای Mercenaries است

برای مدت طولانی، Resident Evil 4 استاندارد طلایی مطلق برای حالت های Mercenaries بود. هنگامی که برای اولین بار بازی را شکست می دهید، به این حالت دسترسی پیدا می کنید، چیزی که فقط برای افزایش زمان بازی مفید است که افراد می توانند در این عنوان اکشن افسانه ای قرار دهند. شما نه تنها فرصت بازی در نقش لئون و آدا را پیدا کردید، بلکه باید هانک، جک کراسر و البته آلبرت وسکر را نیز امتحان کنید.

هر شخصیت با بارگذاری‌های منحصربه‌فرد خود همراه است تا با کسب بالاترین امتیاز ممکن در سطوح مختلف و سخت، امتحان کنید. این حالت به طور خاص بهترین تجربه کور است، زیرا می تواند بیش از چند شگفتی منحصر به فرد را به سمت شما بیاورد، و به نوعی می تواند حالت جانبی را به یک لذت تکان دهنده تبدیل کند. یک چیز فوق‌العاده دیگر در مورد این حالت این است که اصلاً لازم نیست نگران محافظت از اشلی باشید، چیزی که به شما امکان می‌دهد روی طولانی‌تر کردن زمان خود برای از بین بردن انبوهی از Plagas تمرکز کنید.

3 Resident Evil: The Mercenaries 3D

جیل با حمله وسکر به یک فرقه شلیک می کند

مردم به قدری حالت Mercenaries را دوست داشتند که تیم پشتیبان Resident Evil تصمیم گرفت که زمان آن رسیده است که این حالت به صورت انفرادی منتشر شود. در حالی که هیچ کاری انجام نداد که آن را از بسیاری از حالت‌های دیگر در طول تاریخ این سری متمایز کند، اما این بازی اولین باری بود که به لطف انتشار آن در حال حرکت، می‌توانید چنین حالت کاملاً کاملی داشته باشید. نینتندو 3DS

مطالب مرتبط: بهترین سلاح های سری Resident Evil، رتبه بندی شده

این بازی به شما اجازه می‌دهد تا کنترل بسیاری از شخصیت‌های مورد علاقه طرفداران این سری را در دست بگیرید، اما به نظر می‌رسید که هر دو به طرفداران خواسته‌هایشان را بدهند و در عین حال یک نسخه نمایشی برای بازی Resident Evil: Revelations که در آن زمان عرضه می‌شد، ارائه کرد. طرفدارانی که عاشق ربکا چمبرز و کلر ردفیلد هستند احتمالاً این مطلب را انتخاب کرده‌اند، زیرا یکی از موارد نادری بود که می‌توانستید به عنوان شخصیت بازی کنید. همانطور که همه در مورد طرفداران رزیدنت اویل می دانند، شما هرگز نمی توانید از شخصیت های مورد علاقه خود سیر شوید.

2 رزیدنت اویل 5

صفحه شروع Mercenaries United

وقتی صحبت از محتوای محض در حالت مزدور به میان می آید، Resident Evil 5 مایل ها برنده می شود. در حالی که چندین نسخه به روز شده از این حالت در طول سال ها وجود داشته است، نسخه قطعی و اکنون در دسترس ترین نسخه، حالت Mercenaries United خواهد بود که نوعی Super Smash Bros. Ultimate برای سری Resident Evil است. واقعاً احساس می کردم که همه آنجا هستند (حتی اگر همه آنها نبودند).

این حالت همان عملکرد مبتنی بر زمان را داشت که قبلاً بارها توضیح داده شده بود، اما این بار احساس می‌کرد که این عمل حتی بیشتر از این هم شماره‌گیری شده است. تعداد زیادی کاراکتر برای بازی کردن وجود دارد، برخی شگفت‌انگیز و برخی نسخه‌های منحصربه‌فرد از همان شخصیت‌ها، همه به منظور تجربه بارگذاری‌های منحصربه‌فرد در حالی که در حالت انفجار هستید. بهترین قسمت؟ این حالت را می توان با یک شریک بازی کرد و برای اولین بار یک لایه کاملاً جدید از پیچیدگی را به حالت اضافه کرد.

1 بازی Resident Evil 6

صفحه انتخاب آدا برای مزدوران

در حالی که حالت مزدور رزیدنت اویل 6 همه شخصیت‌های مورد علاقه طرفداران را نشان نمی‌دهد (هیچ بری برتون همیشه یک جنایت نیست)، دارای شخصیت‌های عالی و حتی مکانیک‌های بهتری است. ممکن است مردم در مورد داستان این بازی و تاکید بیش از حد روی اکشن صحبت نکنند، اما جنبه گیم پلی Mercenaries جایی است که واقعاً می درخشد. این شخصیت‌ها سریع‌ترین و قوی‌ترین شخصیت‌هایی هستند که تا به حال بوده‌اند و احتمالاً خواهند بود.

شما می توانید با شخصیت های مورد علاقه خود در کمپین اصلی (یا علاوه بر این از Left 4 Dead 2 بسته به نسخه) راه خود را از میان انبوهی از دشمنان عبور دهید، چیزی که به این معنی است که به تمام آن حرکات رزمی شیرین نیز دسترسی دارید. زمانی که می‌توانید به زامبی‌ها قبل از ضربه زدن به زامبی‌ها با یک ضربه چرخان بزرگ، در حالی که در نقش لئون کندی بازی می‌کنید، میلیون‌ها بار بهتر می‌شوند. این کاملاً باورنکردنی است، اما این نوع عملی است که حالت همیشه به آن نیاز داشته است. اکشن با سرعت بالا در این ورودی کاملاً به نظر می رسد، بنابراین اگر از این مورد صرف نظر کرده اید، ممکن است بخواهید فقط برای این حالت به آن بازگردید.

بعدی: اسرار حل نشده در Resident Evil

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا