برنامه نویسی

SpaceType Continuum – انجمن DEV

Summarize this content to 400 words in Persian Lang
این یک ارسال برای چالش بازی وب، ساخت بازی: نسخه بیگانه است

یخ شکن

هی، انجمن DEV! این اولین پست من در این انجمن است. من مدت زیادی است که از DEV چیزهای جدید می خوانم و یاد می گیرم، اما چالش بازی وب واقعاً مرا هیجان زده کرده است که در این فرآیند سعی کنم چیزهای جدید یاد بگیرم.

توضیح

SpaceType پیوستگی یک بازی الهام گرفته از Typer Shark است که تایپ کردن را با اکشن تیراندازی ترکیب می کند. شما با تایپ متن در کنار هر فضاپیمای بیگانه، دشمنان را از بین می برید. شما زره محدودی دارید، بنابراین سعی کنید تا جایی که ممکن است دشمنان را شکست دهید بدون اینکه اجازه دهید آنها از شما عبور کنند.

نسخه ی نمایشی

می توانید بازی را در اینجا امتحان کنیدکد منبع در اینجا موجود است

سفر

این مینی‌بازی چهارمین تکرار من از آنچه می‌توانم به‌طور واقع‌بینانه در محدودیت‌های زمان ارسال بسازم است. من در ابتدا به ساخت یک بازی چانه زنی الهام گرفته از Recettear-Potionomics با چند جناح، نسخه ساده تری از کاوش مینی نقشه به سبک Catan یا یک مینی بازی رمزگشایی زبان فکر کردم. با این حال، در حالی که تنها یک روز باقی مانده است (از 28 سپتامبر)، تصمیم گرفتم روی پروژه قابل مدیریت تری تمرکز کنم که معتقد بودم می توانم آن را تکمیل کنم.

SpaceType Continuum تلاش لحظه آخری من برای ایجاد یک ارسال مینی بازی است. من از Phaser.js با افزونه BBCode برای رنگ متن جزئی استفاده می کنم و تقریباً همین است. من قصد داشتم یک رابط کاربری گرافیکی ساده ایجاد کنم که دارای یک آواتار/شخصیت و گفتگو بین مراحل بازی باشد. من همچنین چندین مرحله را پیاده‌سازی کردم که هر مرحله شامل یک یا چند موج و اسپریت‌های مختلف برای دشواری‌های مختلف کلمه بود.

امیدوارم شما هم به همان اندازه که من از ساختنش لذت بردم لذت برده باشید! من در واقع Phaser را از ابتدا برای این چالش یاد گرفتم، بنابراین لطفاً هر گونه نقصی را ببخشید و در صورت وجود بهبودی که می توانم انجام دهم، به من اطلاع دهید.

این یک ارسال برای چالش بازی وب، ساخت بازی: نسخه بیگانه است

یخ شکن

هی، انجمن DEV! این اولین پست من در این انجمن است. من مدت زیادی است که از DEV چیزهای جدید می خوانم و یاد می گیرم، اما چالش بازی وب واقعاً مرا هیجان زده کرده است که در این فرآیند سعی کنم چیزهای جدید یاد بگیرم.

توضیح

SpaceType پیوستگی یک بازی الهام گرفته از Typer Shark است که تایپ کردن را با اکشن تیراندازی ترکیب می کند. شما با تایپ متن در کنار هر فضاپیمای بیگانه، دشمنان را از بین می برید. شما زره محدودی دارید، بنابراین سعی کنید تا جایی که ممکن است دشمنان را شکست دهید بدون اینکه اجازه دهید آنها از شما عبور کنند.

نسخه ی نمایشی

می توانید بازی را در اینجا امتحان کنید
کد منبع در اینجا موجود است

سفر

این مینی‌بازی چهارمین تکرار من از آنچه می‌توانم به‌طور واقع‌بینانه در محدودیت‌های زمان ارسال بسازم است. من در ابتدا به ساخت یک بازی چانه زنی الهام گرفته از Recettear-Potionomics با چند جناح، نسخه ساده تری از کاوش مینی نقشه به سبک Catan یا یک مینی بازی رمزگشایی زبان فکر کردم. با این حال، در حالی که تنها یک روز باقی مانده است (از 28 سپتامبر)، تصمیم گرفتم روی پروژه قابل مدیریت تری تمرکز کنم که معتقد بودم می توانم آن را تکمیل کنم.

SpaceType Continuum تلاش لحظه آخری من برای ایجاد یک ارسال مینی بازی است. من از Phaser.js با افزونه BBCode برای رنگ متن جزئی استفاده می کنم و تقریباً همین است. من قصد داشتم یک رابط کاربری گرافیکی ساده ایجاد کنم که دارای یک آواتار/شخصیت و گفتگو بین مراحل بازی باشد. من همچنین چندین مرحله را پیاده‌سازی کردم که هر مرحله شامل یک یا چند موج و اسپریت‌های مختلف برای دشواری‌های مختلف کلمه بود.

امیدوارم شما هم به همان اندازه که من از ساختنش لذت بردم لذت برده باشید! من در واقع Phaser را از ابتدا برای این چالش یاد گرفتم، بنابراین لطفاً هر گونه نقصی را ببخشید و در صورت وجود بهبودی که می توانم انجام دهم، به من اطلاع دهید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا