برنامه نویسی

SQLynx – بهترین ویرایشگر SQL مبتنی بر وب برای توسعه دهندگان و تحلیلگران داده

Summarize this content to 400 words in Persian Lang
کلاینت های سنتی SQL مانند DBeaver، DataGrip، Navicat یک رابط رابط کاربری گرافیکی ارائه می کنند. SQLynx همچنین یک ویرایشگر SQL مبتنی بر وب ارائه می دهد. با پذیرش SQLynx DBA دیگر نیازی به توزیع اعتبار پایگاه داده بین افراد نیست. DBA ها اعتبار پایگاه داده را در SQLynx یک بار پیکربندی می کنند، سپس به افراد به صورت مشروط به پایگاه داده دسترسی می دهند.SQLynx یک محیط توسعه یکپارچه SQL (IDE) مبتنی بر وب است که برای توسعه دهندگان و تحلیلگران داده طراحی شده است. این پایگاه داده های متعدد، از جمله Mysql، PostgreSQL، Oracle را پشتیبانی می کند و دارای یک ویرایشگر کد هوشمند با برجسته سازی نحو، تکمیل کد، و قابلیت های refactoring است. رابط وب مدرن SQLynx سازگاری بین پلتفرم (MacOS، Windows، Linux) را تضمین می‌کند و کاربرپسند و پیکربندی آن را آسان می‌کند. این ابزار قدرتمند ویرایش SQL را ساده می کند و بهره وری را برای کاربرانی که وظایف پیچیده پایگاه داده را مدیریت می کنند، افزایش می دهد.برای اطلاعات بیشتر، به https://www.sqlynx.com/en/#/home/probation/SQLynx مراجعه کنید

کلاینت های سنتی SQL مانند DBeaver، DataGrip، Navicat یک رابط رابط کاربری گرافیکی ارائه می کنند. SQLynx همچنین یک ویرایشگر SQL مبتنی بر وب ارائه می دهد.
با پذیرش SQLynx DBA دیگر نیازی به توزیع اعتبار پایگاه داده بین افراد نیست. DBA ها اعتبار پایگاه داده را در SQLynx یک بار پیکربندی می کنند، سپس به افراد به صورت مشروط به پایگاه داده دسترسی می دهند.
SQLynx یک محیط توسعه یکپارچه SQL (IDE) مبتنی بر وب است که برای توسعه دهندگان و تحلیلگران داده طراحی شده است.
این پایگاه داده های متعدد، از جمله Mysql، PostgreSQL، Oracle را پشتیبانی می کند و دارای یک ویرایشگر کد هوشمند با برجسته سازی نحو، تکمیل کد، و قابلیت های refactoring است.
رابط وب مدرن SQLynx سازگاری بین پلتفرم (MacOS، Windows، Linux) را تضمین می‌کند و کاربرپسند و پیکربندی آن را آسان می‌کند. این ابزار قدرتمند ویرایش SQL را ساده می کند و بهره وری را برای کاربرانی که وظایف پیچیده پایگاه داده را مدیریت می کنند، افزایش می دهد.
برای اطلاعات بیشتر، به https://www.sqlynx.com/en/#/home/probation/SQLynx مراجعه کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا