بازی

Kingdom Hearts اکنون دارای بند ساعت اپل و قاب گوشی در Square Enix است

نکات برجسته

  • اسکوئر انیکس بند اپل واچ و قاب گوشی Kingdom Hearts را می فروشد.
  • پنج طرح برای هر مورد موجود است که چهار مورد از آنها مطابقت دارند.
  • قیمت هر کالا 4950 ین (32 دلار) است و در حال حاضر به طور انحصاری در فروشگاه ژاپنی Square Enix موجود است.


گیمر ویدیوی روز

برای ادامه با محتوا، پیمایش کنید

با وجود اینکه هنوز نمی دانیم Kingdom Hearts 4 چه زمانی در اینجا خواهد آمد – و این احتمال وجود دارد که تا سال 2026 در اینجا نباشد – دنیای بازی های ویدیویی یک بار دیگر گرفتار تب Kingdom Hearts شده است. ورود طولانی مدت آن به Steam ارتباط زیادی با آن دارد. فرقی نمی‌کند بعد از خرید این مجموعه در Steam دوباره بازی کنید یا آن را برای اولین بار تجربه می‌کنید، Square Enix مشتاق است از تبلیغات جدید Kingdom Hearts از طریق برخی کالاهای رسمی جدید استفاده کند.

Square این هفته بندهای اپل واچ و قاب گوشی را با مجوز رسمی اضافه کرد (ممنون، Churroz)، همه آنها اکنون برای پیش‌سفارش در دسترس هستند و اواخر امسال در 28 سپتامبر 2024 منتشر می‌شوند. نه، زمانی برای پخش Kingdom Hearts شما نیست استیم، اما قبل از اولین بازی Kingdom Hearts 4. در هر مجموعه پنج طرح برای انتخاب وجود دارد که اگر بخواهید یک یا چند طرح از هر کدام را انتخاب کنید، اکثر آنها مطابقت دارند.


مربوط

Kingdom Hearts 3 و شاهکار Integrum شامل یک Keyblade انحصاری در Steam خواهند بود

Kingdom Hearts 3 و Integrum Bundle به شما Dead of Night Keyblade را می‌دهند.

Sora، Riku، و Kairi همگی دارای بند ساعت و مجموعه‌های پوشش محافظ گوشی هستند که طرح‌های آن‌ها بر اساس ظاهر آنها در Kingdom Hearts 3 است. همچنین یک طرح مونوگرام ظریف‌تر برای بند و قاب در دسترس است. تنها طرح‌هایی که در هر دو محصول وجود ندارد، بند ساعت Roxas، بر اساس ظاهر شخصیت در Kingdom Hearts 2، و مورد مورد علاقه من در هر دو مجموعه، قاب محافظ هدفون Treasure Box است که به شکلی طراحی شده است. درست حدس زدید، جعبه گنج Kingdom Hearts.


اکنون Kingdom Hearts را در اپل واچ قابل پخش کنید

بند ساعت kingdom hearts اپل
از طریق Square Enix


حداقل در حال حاضر تنها اخطار این است که همه اقلام منحصراً در فروشگاه ژاپنی Square Enix فهرست شده اند. این بدان معنا نیست که آنها راه خود را به نسخه ایالات متحده فروشگاه و همچنین سایرین پیدا نخواهند کرد. در حال حاضر، اگر آنها را می خواهید، باید آنها را از ژاپن سفارش دهید، و همه آنها 4950 ین (32 دلار) هستند. برای کالاهای دارای مجوز رسمی Kingdom Herts خیلی بد نیست، اگرچه اگر بیش از یک مورد یا مجموعه بخواهید، شروع به جمع شدن می کند.

کاورهای قاب گوشی Kingdom hearts
از طریق Square Enix

اگر می‌خواهید بدون هزینه کردن، چیزی با مضمون Kingdom Hearts داشته باشید، از نظر فنی در حال حاضر امکان‌پذیر است. Square در حال اجرای یک قرعه کشی است که در طی آن هفت Steam Decks همراه با شاهکار Integrum Kingdom Hearts را اهدا می کند، و Deck جایزه اول توسط Tetsuya Nomura امضا شده است. حتی اگر هیچ هزینه ای برای شما ندارد، با بیش از سه میلیون ورودی در قرعه کشی و شمارش، شانس برنده شدن در یکی از آن دک ها در حال حاضر بسیار کم است.


بعد

بازی Nintendo Pastel Switch Joy-Con دوباره در آمازون به فروش می رسد

احتمالا آخرین طرح Switch Joy-Con که تا به حال دریافت کرده ایم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا