شبکه های اجتماعی

چگونه در اینستاگرام به یک اینفلوئنسر تبدیل شویم: 5 نکته از Blogilates

این یک شغل رویایی برای بسیاری از افراد است، اما اگر می‌خواهید در اینستاگرام به یک اینفلوئنسر تبدیل شوید، باید این کار را انجام دهید. خبر خوب این است که هر کسی که داستانی جذاب و معتبر برای گفتن داشته باشد، می‌تواند در رسانه‌های اجتماعی دنبال‌کننده‌ای شبیه فرقه بسازد!

برای کمک به شما در رسیدن به وضعیت اینفلوئنسر، از Cassey Ho، بنیانگذار @blogilates و یکی از محبوب‌ترین تأثیرگذاران سلامت و تناسب اندام در جهان، خواستیم تا 5 نکته برتر خود را در مورد نحوه تبدیل شدن به یک تأثیرگذار در رسانه‌های اجتماعی به اشتراک بگذارد. در اینجا نحوه رشد حساب خود و کسب درآمد از اینستاگرام آورده شده است:

در اینستاگرام به یک اینفلوئنسر تبدیل شوید نکته شماره 1: جایگاهی را انتخاب کنید و برای چیزی بزرگ بایستید

به عنوان یک اینفلوئنسر اینستاگرام، برند شما شخصیت شماست. هر چه بتوانید واقعی تر و معتبرتر باشید، در نتیجه موفق تر خواهید شد. این در هنگام انتخاب جایگاه رسانه های اجتماعی شما نیز صادق است. به چه چیزی بیشترین علاقه رو داری؟ چه داستانی را بیشتر می خواهید به اشتراک بگذارید؟ چه دلیلی واقعاً با شما طنین انداز می شود؟

برای Cassey Ho، او همیشه به تناسب اندام و ترویج تصویر مثبت بدن علاقه داشت. این دو موضوع عمیقاً با او طنین انداز می شوند و در یک جایگاه قرار می گیرند. در نتیجه، میلیون‌ها طرفدار او بیشتر از نکات تمرینی او را دنبال می‌کنند! او داستان‌های شخصی تکان‌دهنده‌ای را در مورد مبارزاتش با یک اختلال خوردن به اشتراک می‌گذارد و به مردم این امکان را می‌دهد تا طرز فکرشان را درباره تناسب اندام و بدنشان تغییر دهند. کیسی همچنین صدای قوی برای توانمندسازی و کارآفرینی زنان است.

«اصالت چیزی است که برند من را زنده نگه می دارد. من طرفدارانم را دوستانم می بینم و هرگز نمی خواهم به آنها دروغ بگویم، آنها را فریب دهم یا از آنها استفاده کنم. من محتوای معنی‌داری ایجاد می‌کنم که به اشتراک‌گذاری آن افتخار می‌کنم.» Cassey می‌گوید.

در اینستاگرام یک تأثیرگذار شوید نکته شماره 2: زیبایی شناسی ثابتی را برای برند خود ایجاد کنید

زیبایی شناسی در عصر اینستاگرام بسیار مهم است، به خصوص زمانی که صحبت از مدیریت رسانه های اجتماعی برای تجارت می شود. و اگر محصولات فیزیکی را در اینستاگرام می فروشید، باید از زیبایی شناسی برند خلاقانه و ثابت استفاده کنید. این چیزی است که Blogilates در آن پیشرفت می کند! فقط نگاهی به برند پوشاک فعال Cassey، Popflex Active بیندازید، جایی که زیبایی شناسی برند پر جنب و جوش هسته اصلی استراتژی آنها برای فروش پوشاک است.

«زیبایی برای صفحه اکتیو لباس ما، @popflex_active واقعا مهم است. ما چیدمان‌های زیبایی را منتشر می‌کنیم که برای تکمیل آن‌ها چند سال طول کشیده است، و ما هنوز سخت تلاش می‌کنیم تا در تقارن و عکاسی آنها بهتر و بهتر شویم.» ما همچنین عاشق ارسال مجدد عکس‌های مشتری هستیم که قدرت و لطف را به نمایش می‌گذارند. رنگ‌هایی که پست می‌کنیم معمولاً منعکس‌کننده چیزی است که در حال حاضر طراحی می‌کنیم.»

ایجاد زیبایی شناسی برند کمک می کند تا تمرکز خود را حتی بیشتر در یک طاقچه محدود کنید. عکاسی، رنگ‌ها و آنچه که توسط شما و برندتان مشخص می‌شود، همگی به نشانه‌ها تبدیل می‌شوند، بنابراین تصاویری را انتخاب کنید که با برند شما همسو باشند!

با صرف زمان برای برنامه ریزی و مدیریت محتوای اینستاگرام، می توانید در معرض دید خود قرار بگیرید و فالوورهای خود را افزایش دهید. یکی از بهترین راه‌ها برای انجام کارآمد این کار، Later’s Visual Instagram Planner است که برنامه‌ریزی و طراحی فید اینستاگرام عالی را بسیار آسان می‌کند! هنگامی که برای یک حساب کاربری رایگان Later ثبت نام کردید، می‌توانید به راحتی عکس‌های خود را روی برنامه‌ریز بصری ما بکشید و رها کنید، آنها را دوباره مرتب کنید تا ببینید در فید شما چگونه به نظر می‌رسند، و برای زمان‌بندی آن‌ها را ذخیره کنید!

در اینستاگرام یک اینفلوئنسر شوید نکته شماره 3: همیشه در حال تکامل باشید و به روی پلتفرم های جدید باز باشید

چشم انداز رسانه های اجتماعی به طور مداوم در حال تغییر است. اگر می خواهید یک تأثیرگذار شوید، باید تغییرات را بپذیرید و همیشه مایل به آزمایش ویژگی های جدید یا پلتفرم های جدید باشید.

Blogilates به عنوان یک کانال یوتیوب برای تناسب اندام شروع به کار کرد، اما Cassey در اینجا متوقف نشد. او فرصت رشد را در سایر پلتفرم‌ها دید، برای رسیدن به آن مخاطبان وقت گذاشت و اکنون ۱.۴ میلیون دنبال کننده در اینستاگرام دارد. همانطور که رسانه های اجتماعی تکامل یافتند، برند Cassey نیز تکامل یافت. او به طرز ماهرانه‌ای در لبه چیزهای جدید و پرطرفدار باقی مانده است و زیبایی‌شناسی و داستان برند خود را متناسب با هر پلتفرم تطبیق داده است.

درس؟ در مورد مسائل اجتماعی آگاه باشید. “من همیشه در حال خواندن مقالات در رسانه های اجتماعی هستم.” کیسی می گوید. من همچنین یوتیوب‌برها و اینستاگرامرهای مورد علاقه‌ام را دنبال می‌کنم تا ببینم در حال انجام چه کاری هستند.»

این بسیار مهم است که برای الهام گرفتن به جامعه خود نگاه کنید. همانطور که Cassey می‌گوید، «از اینفلوئنسرهای دیگر الهام بگیرید، اما مستقیماً از کارهایی که انجام می‌دهند کپی نکنید. شما باید خودتان باشید و باید اجازه دهید طعم منحصر به فرد خودتان بدرخشد.»

در اینستاگرام یک اینفلوئنسر شوید نکته شماره 4: آن را آفلاین کنید

رسانه های اجتماعی قرار است اجتماعی باشند، بنابراین باید زمانی را به ملاقات با اعضای جامعه و همتایان تاثیرگذار خود در زندگی واقعی اختصاص دهید. این روابط حضوری می توانند در فضای آنلاین به زیبایی شکوفا شوند. هر چه زمان بیشتری را بتوانید در واقع برای اتصال آفلاین صرف کنید، بیشتر متصل و درگیر خواهید شد.

فقط به پادهای اینستاگرام نپیوندید، با افراد جامعه آنلاین خود دوستی واقعی ایجاد و پرورش دهید و در رویدادهایی شرکت کنید که می توانید با افراد جدید ملاقات کنید.

من در جامعه فعال می مانم و دوستی های واقعی ایجاد می کنم. ما تمرینات گروهی کوچک و شب های بازی را با دوستان انجام می دهیم تا در ارتباط باشیم!» کیسی می گوید.

در اینستاگرام #5 اینفلوئنسر شوید: با برنامه های بهره وری در زمان خود صرفه جویی کنید

اجازه دهید برنامه ها دوست شما باشند! اگر می خواهید یک تأثیرگذار شوید، اپلیکیشن ها بهترین ابزار شما هستند. آن‌ها می‌توانند به شما کمک کنند عکس‌های بهتری بگیرید، فید خود را قبل از پست برنامه‌ریزی کنید، محتوای تولید شده توسط کاربر را جمع‌آوری کنید، و عکس‌های خود را ویرایش کنید تا زیبایی‌شناسی ثابتی در حال حرکت داشته باشید.

در اینجا لیستی از موارد مورد علاقه فعلی Cassey آمده است:

یکی از بهترین راه‌ها برای افزایش تعامل در اینستاگرام این است که با قابلیت Later’s Best Time to Post در زمانی که مخاطبان شما بیشترین فعالیت را دارند پست کنید. فهمیدن اینکه چه زمانی باید پست های اینستاگرام خود را برای حداکثر تعامل برنامه ریزی کنید، بسیار آسان می کند.

اگر در یکی از طرح‌های تجاری Later هستید، بهترین زمان‌های شما در تقویم محتوای هفتگی شما برجسته می‌شود و به شما این امکان را می‌دهد که پست‌های اینستاگرام را برای زمانی که مخاطبان شما فعال‌تر هستند، برنامه‌ریزی کنید.

ویژگی بهترین زمان برای ارسال در برنامه‌های تجاری One Later’s موجود است، اکنون ارتقا دهید تا بهترین زمان‌ها را برای ارسال پست، برنامه‌ریزی پست‌های نامحدود و موارد دیگر ببینید! شروع از 16 دلار در ماه.

ممکن است این یک رویا به نظر برسد، اما نمونه های بی شماری از افراد شگفت انگیزی وجود دارد که هر روز سخت تلاش می کنند تا یک اینفلوئنسر شوند! اشتیاق خود را پیدا کنید، جایگاه خود را بسازید و برای یادگیری و تطبیق رویکرد خود باز باشید. هر روز در رسانه های اجتماعی فرصتی است تا چیز جدیدی را امتحان کنید و ارتباط عمیق تری با جامعه خود ایجاد کنید. برو رویا را زندگی کن!

آیا آماده اید تا استراتژی رسانه های اجتماعی خود را پیاده کنید؟ بعد برنامه ریزی، مدیریت و برنامه ریزی پست های اینستاگرام را برای شما آسان می کند!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا