شبکه های اجتماعی

جنگ هوش مصنوعی مایکروسافت، گوگل؛ اولین پیش نمایش اندروید 14; توییتر آبی در هند و دیگر اخبار فناوری برتر هفته

گوگل رقیب ChatGPT خود، Brad را معرفی کرده است، در حالی که مایکروسافت ChatGPT را در موتور جستجوی خود، Bing و مرورگر Edge ادغام کرده است. پس از ماه‌ها انتظار، گوگل اولین پیش‌نمایش توییتر آبی را منتشر کرد که وارد هند شد. وان پلاس محصولات زیادی را عرضه می کند. در حالی که Realme نسخه ویژه گوشی هوشمند کوکاکولا را آورد. اخراج کارگران در صنعت فناوری ادامه دارد. این و اخبار برتر فناوری هفته.

112

گوگل رقیب ChatGPT خود Bard را معرفی کرد

گوگل به تازگی اعلام کرده که در حال کار بر روی یک رقیب ChatGPT است – چت ربات هوش مصنوعی که در اواخر سال گذشته جهان را غرق کرد. به زودی پس از اینکه ChatGPT به یک احساس تبدیل شد، برخی از سوالات مبهم مطرح شد که آیا این «پایان Google» است یا خیر. اگرچه این دو پلتفرم بسیار متفاوت هستند. با این حال، ChatGPT یک تهدید برای گوگل است، چقدر قوی قابل بحث است. اما بله، چت ربات هوش مصنوعی «ناراحتی» را در راهروهای گوگل ایجاد کرد و در اینجا بارد، رقیب گوگل برای ChatGPT آمده است. درباره Google’s Bard بیشتر بخوانید.

مایکروسافت ChatGPT را با Bing و Edge ادغام می کند

212

مایکروسافت ChatGPT را با Bing و Edge ادغام می کند

مایکروسافت نسخه جدیدی از موتور جستجوی خود Bing را معرفی کرده است که با نسخه ارتقا یافته همان فناوری هوش مصنوعی که ChatGPT را تقویت می کند، طراحی شده است. این شرکت این محصول را در کنار ویژگی های جدید تقویت شده با هوش مصنوعی برای مرورگر Edge خود عرضه می کند. ساتیا نادلا، مدیر عامل مایکروسافت در رویدادی که این محصولات را معرفی کرد، گفت: «این روز جدیدی در جستجو است. Bing جدید “برای پیش نمایش محدود دسکتاپ” زنده است. همچنین یک لیست انتظار برای ثبت نام برای دسترسی کامل در آینده وجود دارد. این همه چیزی است که باید بدانید. درباره Bing و Edge جدید بیشتر بخوانید.

پیش نمایش توسعه دهندگان اندروید 14 منتشر شد

312

پیش نمایش توسعه دهندگان اندروید 14 منتشر شد

گوگل اولین پیش نمایش توسعه دهندگان اندروید 14 را برای گوشی های هوشمند پیکسل معرفی کرد. در حالی که این شرکت جزئیات تغییرات سمت کاربر را فهرست نمی کند، اما به پشتیبانی بهتر از تاشوها، تبلت ها و سایر دستگاه های صفحه بزرگ اشاره می کند. درباره اندروید 14 بیشتر بخوانید.

توییتر آبی در هند راه اندازی شد

412

توییتر آبی در هند راه اندازی شد

پس از گمانه زنی های فراوان در مورد اینکه کاربران در هند چقدر باید برای Twitter Blue بپردازند، پلت فرم رسانه های اجتماعی هزینه خدمات اشتراک خود را فاش کرد. Twitter Blue مجموعه ای از ویژگی ها را برای مشترکین به همراه دارد. بخوانید تا بفهمید توییتر آبی در هند چقدر هزینه دارد.

OnePlus 11 11R Buds Pro 2 و بیشتر در هند عرضه شد

512

ریلمی گوشی هوشمند محدود نسخه کوکاکولا را معرفی کرد

612

ریلمی گوشی هوشمند محدود نسخه کوکاکولا را معرفی کرد

Realme 10 Pro Coca-Cola نسخه اینجاست. Realme این نسخه محدود از گوشی هوشمند Realme 10 Pro را در هند عرضه کرده است. Realme 10 Pro Coca-Cola نسخه با طراحی خاص و سفارشی‌سازی‌های رابط کاربری مبتنی بر نوشیدنی گازدار محبوب ارائه می‌شود. جعبه خرده فروشی گوشی هوشمند نیز دارای تم کوکاکولا است. درباره گوشی هوشمند کوکاکولا نسخه ویژه Realme بیشتر بخوانید.

GitHub 10 شغل را اخراج می کند

712

GitHub 10 درصد مشاغل را کاهش می دهد

این شرکت متعلق به مایکروسافت اعلام کرده است که 10 درصد از نیروی کار خود را تا پایان سال مالی جاری اخراج می کند. در حال حاضر، GitHub حدود 3000 کارمند دارد. همراه با اخراج، این شرکت همچنین اعلام کرده است که دفاتر خود را تعطیل می کند و به طور کامل از فرهنگ خانه به کار می رود. در مورد اخراج در GitHub بیشتر بخوانید.

توییتر محدودیت توییت را به 4000 کاراکتر افزایش داد

812

توییتر محدودیت توییت را به 4000 کاراکتر افزایش داد

برای بیان خود به بیش از 280 کاراکتر نیاز دارید؟ تنها کاری که باید انجام دهید این است که در Twitter Blue مشترک شوید. پلتفرم «میکروبلاگینگ» توییت‌هایی با فرم طولانی را معرفی می‌کند که بخشی از اصلاحات اساسی رابط کاربری «بسیار بزرگ‌تر» ماسک است. اکنون، کاربران توییتر، فقط کسانی که مشترک آبی هستند، می توانند 4000 کاراکتر در یک توییت بنویسند. بیشتر بخوانید تا بدانید چه چیز دیگری دریافت می کنید.

سرکوب به اشتراک گذاری رمز عبور نتفلیکس آغاز می شود

912

سرکوب به اشتراک گذاری رمز عبور نتفلیکس آغاز می شود

طرح نتفلیکس برای پایان دادن به اشتراک گذاری رمز عبور که مدت ها در انتظارش بود اکنون به مرحله اجرا گذاشته شده است. در میان کاهش پرداخت مشتریان، نتفلیکس می‌خواهد از کانادا، نیوزلند، پرتغال و اسپانیا شروع به پرداخت هزینه‌های اشتراک رایگان کند. بخوانید چگونه نتفلیکس قصد دارد به اشتراک گذاری رمز عبور پایان دهد.

سونی NW-A306 Walkman را در هند راه اندازی کرد

1012

سونی NW-A306 Walkman را در هند راه اندازی کرد

سونی واکمن NW-A306 را پس از عرضه واکمن پیشرفته NW-ZX707 در هند راه اندازی کرد. واکمن NW-A306 دارای طراحی شیک و جمع و جور است که به افراد امکان می دهد موسیقی را در حال حرکت دانلود و پخش کنند. درباره واکمن جدید سونی بیشتر بخوانید.

Reddit هک را تایید کرد

1112

Reddit هک را تایید کرد

Reddit یک حمله سایبری اخیر را که منجر به سرقت اطلاعات حساس شرکت شده است، تایید کرده است. این شرکت در یک هشدار امنیتی از این نقض به عنوان “حمله فیشینگ پیچیده و بسیار هدفمند” یاد کرد. درباره حمله سایبری در Reddit بیشتر بخوانید.

زوم 1300 کارمند را اخراج کرد

1212

زوم 1300 کارمند را اخراج کرد

زوم جدیدترین شرکتی است که اعلام کرده است که کار خود را کاهش داده است. اریک یوان، مدیر عامل زوم، اعلام کرد که این شرکت 1300 کارمند را اخراج می کند که به معنای حدود 15 درصد از کارکنان آن است. هر سازمان در سراسر Zoom تحت تأثیر کاهش شغل قرار خواهد گرفت. بیشتر بخوانید تا بدانید چرا زوم مشاغل را کاهش می دهد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا