بازی

طرفداران رزیدنت اویل فکر می کنند که لئون کندی موهای خود را رنگ می کند

طرفداران Resident Evil 4 فکر می کنند که قفل های بلوند نمادین لئون کندی ممکن است در واقع رنگ آمیزی شده باشد، زیرا بررسی دقیق با استفاده از حالت عکس نشان می دهد که او ریشه های قهوه ای دارد.


شاید Leon بازسازی Resident Evil 4 به اندازه بازی اصلی خنده دار نباشد، اما حتی زمانی که او کمی جدی تر است، همچنان یکی از بهترین (و محبوب ترین) قهرمانان سری است. این بیشتر به خاطر انرژی چشمک زن اوست، با شوخی‌های لنگش، بال‌های پشتی عالی و قفل‌های بلوند زیبا. به نظر می رسد او ممکن است یکی از آن چیزها را جعل کرده باشد.

مطالب مرتبط: بازسازی Resident Evil 4 لذت مدیریت پرونده Attache را از دست می دهد

در زیر ردیت Resident Evil، Redditor gpmegaman یک کشف تکان دهنده انجام داد – ظاهراً نماینده مورد علاقه همه یک بلوند طبیعی نیست. طبق این پست، نسخه بازسازی شده لئون دارای ریشه های قهوه ای است، به این معنی که احتمالا موهای او را بلوند کثیف می کند و یک سبزه طبیعی است. می دانم، من هم نمی توانم همین طور به او نگاه کنم.

گیمر ویدیوی روزبرای ادامه با محتوا، پیمایش کنید

شاید انتظار داشته باشید طرفداران رزیدنت اویل شگفت زده شوند، اما یکی از نظرات برتر در پست اشاره می کند که مدل موی لئون احتمالاً آنطور که هست مقررات دولتی نیست، حتی با نادیده گرفتن رنگ آن. نظر دیگری اشاره می کند که “آدم می تواند اره برقی را با چاقو رد کند، احتمالاً به او اجازه می دهند هر لعنتی می خواهد بپوشد”. به اندازه کافی منصفانه

با این حال، همه آنقدر متقاعد نیستند که لئون کندی موهای خود را در بازسازی رنگ می کند. چندین Redditor اشاره می کنند که موهای او ممکن است با افزایش سن تغییر رنگ دهند، در حالی که برخی دیگر می گویند که موهای او ممکن است فقط در حال سفید شدن با آفتاب باشد. شخصاً، به همان اندازه که این تئوری ها منطقی هستند، اکنون سر و کله من همیشه این است که لئون کندی دوقلو باید قبل از رفتن به مأموریت موهایش را بلوند کند.

اگرچه ما احتمالاً هرگز متوجه نخواهیم شد که آیا لئون واقعاً موهای خود را رنگ می کند یا خیر، جالب است که نمونه دیگری از ناهماهنگی موی کندی داشته باشیم. در نسخه اصلی Resident Evil 2، لئون در FMV ها زنجبیل به نظر می رسید، در حالی که به نظر می رسید در هر جای دیگر موهایش قهوه ای است. از آن زمان به بعد، نشان داده شد که او موهای بلوندی دارد که هر چه بزرگتر می شد به تدریج تیره تر می شد.

بعدی: مصاحبه Forza Horizon 5 – چگونه ماجراجویی رالی در اطراف هلیکوپتر ساخته شد

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا