بازی

شخصیت‌های Stardew Valley در The Sims 4 بازسازی شدند

خوراکی های کلیدی

  • Moder Sims 4 Seyvia نمادین ترین شخصیت های Stardew Valley را به بازی می آورد.
  • آنها نه تنها طرح هر شخصیت را بازسازی کرده‌اند، بلکه شامل محتوای سفارشی، مشاغل، دوست‌داشتن و دوست نداشتن و موارد دیگر نیز می‌شوند.



سیویا، مدر Sims 4، همه مردان مورد علاقه طرفداران Stardew Valley را به بازی Maxis در چیزی که آنها «Batchelors Simdum» می نامند، آورده است. با طرح‌های سی‌سی، مشاغل، موارد پسندیده و دوست نداشتن کامل، و این بسته فوق‌العاده به حس مستقل ConcernedApe وفادار است.

آنها سباستین، سم، هاروی، الکس، شین و الیوت را با جزئیات پیچیده پس از رسیدن به 1000 دنبال کننده در تامبلر که مدت هاست درخواست این کراس اوور غیر رسمی را داشتند، بازسازی کرده اند.

همان طرفداران نتایج را دوست دارند. “آههه خیلی کار خوبی کردی!!!” یک نظر دهنده نوشت دیگری گفت: این کمال است. “خلاقیت شما بسیار الهام بخش است!” نظر سوم را می خواند



اگر نمی‌خواهید با محتوای سفارشی و مودینگ سر و کله بزنید، می‌توانید این سیم‌ها را در گالری رسمی نیز بیابید، اما Seyvia توضیح می‌دهد که باید «هر گونه مؤلفه گمشده‌ای را جایگزین کنید» و آنها «کمی دور به نظر می‌رسند». صرف نظر از این، اگر می‌خواهید شخصیت‌های Stardew Valley را به سادگی بکشید و به خانه‌تان رها کنید، این گزینه وجود دارد.

آنها همچنین برخی از زنان نمادین Stardew Valley را به سیمز 4 آورده اند، مانند هیلی، امیلی و ابیگیل، بنابراین شما می توانید کل محله سیمز خود را به یک شهر اصیل دره Stardew تبدیل کنید، همراه با یک مزرعه بزرگ برای آویزان کردن. با همه پرش های خود (بخوانید: شین).

می‌توانید کارهای آنها را در صفحه Tumblr که در توییت بالا پیوند داده شده است پیدا کنید.



نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا