بازی

بهترین سلاح برای هر شخصیت در بازسازی FF7

بازسازی فاینال فانتزی 7 یک سیستم نبرد اصلاح‌شده و سریع را معرفی کرد که از تکنیک‌های هک و اسلش و نبرد کلاسیک به سبک نوبتی که مترادف با سری است، استفاده می‌کند. این سیستم هیبریدی جدید برای اولین بار در فاینال فانتزی 15 ظاهر شد، اما اسکوئر انیکس لبه های خشن را بیشتر صاف کرده و سیستم مبارزه را به طور کامل ارتقا داده است. به غیر از تکمیل توانایی جابجایی بین زمان واقعی و نوبتی، کلید موفقیت نهایی استفاده از سلاح های مناسب برای هر شخصیت است.


مطالب مرتبط: بازسازی فاینال فانتزی 7: نحوه باز کردن حالت سخت

هر سلاح ساخت مخصوص به خود را دارد که از طریق امتیازات مهارت خرج کردن (SP) باز می شود و هر توانایی فقط مختص آن سلاح است نه خود شخصیت. ویژگی‌های سلاح می‌تواند از ایجاد جادو یا قدرت حمله، افزایش امتیاز سلامت، کاهش اثرات وضعیت یا افزایش آسیب عنصری متغیر باشد. هنگام تصمیم گیری برای تجهیز کدام سلاح باید موارد زیادی را در نظر گرفت. با این کار، در اینجا بهترین انتخاب سلاح برای هر شخصیت در Final Fantasy 7 Remake وجود دارد.

به روز شده در 6 مه 2023: برای کمک به شما در یافتن بهترین سلاح برای هر شخصیت در FF7، ما این راهنما را برای خوانایی به روز کرده ایم.


بهترین سلاح برای ابر – هاردج

هاردج

حمله کنید

57

شعبده بازي

19

توانایی

پایان بی نهایت

محل

خرید از فروشگاه سلاح در وال مارکت در فصل 9.

ابر ایجاد می کند یک جنگنده خوب و آسیب سنگین که تنها هدفش در حزب آوردن درد است. هاردج شمشیر کامل است برای تبدیل Cloud به فروشنده خسارت سنگین.

آی تی فقط با سه اسلات مواد برای شروع همراه است، اما از آنجایی که Cloud با این ساختنی متمرکز جادو نخواهد بود، می توان آن را نادیده گرفت.

پایان بی نهایت قوی ترین توانایی Cloud است، اگرچه نیاز دارد دو گیج کامل ATB.

وقتی فعال شد، Cloud یک ضربه بزرگ بالای سر ایجاد می کند که خسارت قابل توجهی را وارد می کند و همچنین گیج تلو تلو خوردن دشمن را به شدت افزایش می دهد.

شما می توانید مهارت خود را افزایش دهید ضربه زدن به یک دشمن سرگردان تا توانایی سلاح های دیگر خود را باز کند.

وقتی هاردج به حداکثر می رسد، می تواند به یک امتیاز دست یابد قدرت حمله 113، اگرچه هیچ پاداش دفاعی اضافه ای ندارد.

اگر یک گزینه جایگزین برای Cloud می‌خواهید، شما نمی توانید با شمشیر باستر قابل اعتماد او اشتباه کنید.

در اواخر بازی، به شدت متعادل می شود 75 حمله و قدرت جادویی و 11 دفاع فیزیکی و جادویی. سلاح شروع ابر نیز HP خود را 600 افزایش می دهد در مقایسه با هاردج

بهترین سلاح برای تیفا – دستکش های پر

تیفا در هوا بلند می شود

دستکش پردار

حمله کنید

50

شعبده بازي

33

توانایی

دوش ستارگان

محل

در طول فصل 10 در یک سینه بنفش یافت شد.

سبک مبارزه تن به تن تیفا او را مجبور می کند با دشمنانش از نزدیک و شخصی برخورد کند. در نتیجه، رزمی‌کار به رفلکس‌های گربه‌مانند خود تکیه می‌کند و ضربات سریعی را وارد می‌کند.

در حالی که تیفا تعداد زیادی دستکش با کیفیت برای استفاده دارد، اما همین است دستکش پردار که برجسته هستند.

قابلیت روی این دستکش ها نامیده می شود دوش ستارگان. هنگام استفاده، تیفا ضربات زیادی را به دشمن خود وارد می کند. دستکش های پر تیفا می توانند نسبتاً متعادل باشند، اما قدرت بدنی او بر توانایی های جادویی او بیشتر خواهد بود.

اگر می‌خواهید مشت محکم‌تری بخرید، او را مجهز کنید بند انگشتی فلزی. این دستکش های عالی می توانند حداکثر قدرت حمله ویرانگر 134.

بهترین سلاح برای بارت – بیگ برتا

تیراندازی برت از فاصله دور

برتا بزرگ

حمله کنید

45

شعبده بازي

30

توانایی

حداکثر خشم

محل

خرید از فروشگاه سلاح در بخش 7 زاغه در فصل 13.

بازوی تفنگ Barret به رهبر Avalanche اجازه می دهد تا از راه دور بر روی دشمن آتش ببارد. بیگ برتا بالاترین قدرت حمله را ارائه می دهد در میان زرادخانه خود و توانایی سنگینی به نام حداکثر خشم.

با مصرف تمام ATB، Barret تعداد زیادی گلوله پرتاب می کند.

ادامه به حداکثر رساندن برتای بزرگ باعث افزایش آن می شود قدرت حمله به 73، در حالی که آسیب جادویی مناسب را نیز حفظ می کند. توانایی بارت در ایجاد ویرانی از هر فاصله ای او را در یک مزیت فوق العاده قرار می دهد.

بهترین سلاح برای Aerith – Mythril Rod

aerith با استفاده از پرتو قضاوت

میتریل راد

حمله کنید

24

شعبده بازي

102

توانایی

پرتو داوری

محل

در قبرستان قطار پیدا شد.

آمار جادویی Aerith از پشت بام است، که او را نه تنها برای درمان، بلکه برای آسیب های عنصری نیز مفید می کند.

نمی توان به اندازه کافی تاکید کرد که او فقط “جادوگر سفید” حزب نیست. اگر به درستی استفاده شود می تواند آسیب زیادی وارد کند. را Mythril Rod واقعاً به تشدید حملات جادویی او کمک می کند و MP خود را افزایش می دهد به طوری که او می تواند طلسم های بیشتری را نسبت به دیگران انجام دهد.

اگرچه Aerith در شفابخشی جادو تخصص دارد، توانایی اشعه قضاوت او باعث درد می شود. دو متر ATB کامل هزینه دارد و Aerith یک انفجار انرژی ایجاد می کند. چندین بار به دشمنش ضربه زد.

در بالای نیروی قدرتمندش، Ray of Judgment همچنین گیج تلو تلو خوردن آنها را افزایش می دهد.

بهترین سلاح برای یوفی – Shuriken 4 نقطه ای

مبارزه یوفی با شوریکن 4 امتیازی

4-نقطه شوریکن

حمله کنید

46

شعبده بازي

46

توانایی

نینجا عنصری

محل

اسلحه شروع یوفی

از آنجایی که INTERmission بسیار کوچکتر از همتای اصلی خود است، تنها سه انتخاب مختلف سلاح برای Yuffie وجود دارد: 4-نقطه شوریکن، بومرنگ، و درو فولادی.

استیل ریپر دارای بالاترین حداکثر قدرت حمله (71)، اما یوفی سلامتی 250 کاهش می یابد استفاده از Steel Reaper به جای Shuriken 4 نقطه ای.

اگرچه Steel Reaper امتیاز حمله بالاتری دارد، اما تنها هفت امتیاز دارد. فدای هفت امتیاز برای 250 اسب بخار اضافی چیزی فراتر از یک معامله عادلانه است.

بهترین سلاح برای Sonon – کارکنان مقاوم

آنها با سیاهی نمی جنگند

کارکنان مقاوم

حمله کنید

71

شعبده بازي

39

توانایی

روحیه مبارز

محل

در قبرستان قطار سکتور 7 پیدا شد.

برخلاف بازی اصلی که می‌توانید بین شخصیت‌ها سوئیچ کنید، فقط Yuffie در INTERmission قابل بازی است. اما، شما هنوز هم می توانید توانایی ها را انتخاب کنید و مانند بقیه افراد در Final Fantasy 7 Remake به Sonon فرمان دهید.

برای به حداکثر رساندن اثربخشی Sonon، کارکنان Indurate را تجهیز کنید. این سلاح دارای قدرت حمله قابل توجهی با توانایی متمرکز کردن آسیب زیاد بر روی یک دشمن است.

بعدی: بازسازی Final Fantasy 7: Heads or Tails؟ تلنگر سکه چه چیزی را تغییر می دهد

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا