بازی

چگونه شیر و کوکی ها را برای بابانوئل در Stardew Valley بگذاریم

شما به عنوان یک کشاورز در شهر پلیکان در یک زندگی جذاب زندگی می کنید Stardew Valley. در این دره، می‌توانید از کشاورزی، ماهیگیری، معدن‌کاری و معاشرت با روستاییان مختلف لذت ببرید. شما تغییراتی را در فصول تجربه خواهید کرد، الگوهای روزانه خود را شکسته و اینها جشنواره ها، رویدادها و رازهای مختلفی را با خود به همراه خواهند داشت.


گیمر ویدیوی روز

برای ادامه با محتوا، پیمایش کنید

مربوط

Stardew Valley: Feast Of The Winter Star Guide

ما در TheGamer نیز راهنمای هدیه ای داریم، اگر کسی را پیدا کردید که معمولاً برای Secret Santa خود با او صحبت نمی کنید!

فصلی که اهالی دره آن را تجربه می کنند زمستان است که شهر را با پتویی از برف پوشانده است. همراه با سرمای سرد، مجموعه ای از جشن ها، از جمله جشن ستاره زمستانی که در آن مردم شهر به یکدیگر هدایایی می دهند، برگزار می شود. با این حال، این جشن راز دیگری را در خود دارد و یافتن آن به شما امکان بازدید از بابانوئل را می دهد.


چگونه از بابانوئل هدیه بگیریم

گاهی اوقات می توان بابانوئل را در حال پرواز بر فراز دره دید، اگر به اندازه کافی خوش شانس باشید که در منویی که هنگام خواب ظاهر می شود با او روبرو شوید.

رازی معرفی شده در 1.6 به روز رسانیبا این حال، بابانوئل در مزرعه شما خواهد رفت. شما فقط نیاز دارید یک میان وعده فریبنده برای پیرمرد شاد فراهم کنید.

برای اینکه از بابانوئل بازدید داشته باشید، باید برخی را کنار بگذار stardew valley milk شیر یا الف stardew valley cookie کوکی . هر اندازه و کیفیتی از شیر درست می شود. برای انجام این، شما به یک میز نیاز دارید – یک میز ناهار خوری یا یک میز انتهایی کار خواهد کرد.


در شب های منتهی به جشن ستاره زمستان، شیر یا شیرینی خود را روی میز بگذارید. تو می توانی هر دو را روی میز قرار دهید همچنین، برای یک سورپرایز اضافی.

شما فقط می توانید یک مورد را روی یک میز قرار دهید.
اگر قصد دارید شیر و کلوچه را کنار بگذارید، دو میز داشته باشید
برای بابانوئل

روزهای بعد، میان وعده ای را که حذف کرده اید بررسی کنید برای بابانوئل شما آن را پیدا خواهید کرد او ممکن است یک جعبه رمز و راز به شما هدیه داده باشد (که حاوی چیزهای تصادفی است) در ازای هر رفتاری که برای او گذاشتید.

بابانوئل فقط به شما می دهد
حداکثر دو جعبه رمز و راز در هر سال
. او به شما می دهد
یکی برای یک فنجان شیر و یکی برای یک بشقاب کلوچه
.

بعد

Stardew Valley: در زمستان چه باید کرد

زمستان در Stardew Valley می تواند کمی غیر متمرکز به نظر برسد زیرا شما نمی توانید چیزی خارج از گلخانه رشد دهید. در اینجا کاری است که باید به جای آن انجام دهید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا