بازی

نحوه تکمیل مرحله چهار موتورهای تخم مرغی در بازگشت کربی به سرزمین رویای لوکس

مرحله چهار موتور تخم مرغ در بازگشت کربی به سرزمین رویایی لوکس شما را به یک سرمایه‌گذاری زیر آب می‌برد، جایی که اغلب در جریان‌های قوی شنا می‌کنید که اگر مراقب نباشید، شما را با خود می‌برد. به همین دلیل، ممکن است لازم باشد چند بار مرحله را دوباره پخش کنید تا همه چیز موجود را جمع آوری کنید.


مطالب مرتبط: بازگشت کربی به سرزمین رویایی لوکس: بهترین توانایی های کپی

با این حال، همیشه مشخص نیست که کجا می‌توان همه اقلام و کلکسیون‌ها را پیدا کرد، به همین دلیل است که همه آنها را در اینجا در این راهنما توضیح داده‌ایم. همانطور که در اطراف لوله‌های Egg Engines می‌گردید، این کار را دنبال کنید و در کمترین زمان همه موارد را پیدا خواهید کرد.


بخش اول

به محض ورود به این مرحله، یک گذرگاه باریک را رها کرده و در آب فرود خواهید آمد. آب جریان قوی دارد از آن عبور کنید، بنابراین به سمت راست هدایت خواهید شد.

گیمر ویدیوی روز

اجازه دهید جریان آب شما را ببرد دور و بر. هر ستاره ای را که در راه می بینید جمع آوری کنید و مراقب دشمنان نوک تیز باشید که در قسمت پایین قرار دارند. وجود دارد یک ستاره قرمز برای جمع آوری نزدیک آخرین دشمن میخ دار نیز.

جریان شما را مستقیماً به درب ستاره می برد. برو داخل اینجا

بخش دوم

بازگشت کربی به سرزمین رویایی موتورهای تخم مرغ لوکس مرحله سوم بخش دوم-1

به سمت راست بروید و یک سطح را پایین بیاورید. در این بخش تاریک است، خیلی مراقب باش. لبه های زیر را رها کنید و فلش را به سمت راست دنبال کنید. در اینجا یک دشمن وجود دارد که می توانید قابلیت کپی آتش را از.

به سمت راست ادامه دهید و به هر دشمنی که می بینید حمله کنید. وقتی گزینه بالا یا پایین رفتن دارید، ابتدا پایین بروید تا یک ستاره بگیرید. سپس، به بالا بروید. پس به دشمن حمله کن ستاره ها و شمع بالای سرت را بگیر. اکنون می توانید بهتر ببینید.

شمع را درست بردارید. سه سطح را در اینجا رها کنید. یک دشمن خفته در سطح پایین وجود دارد، بنابراین به چپ بروید و آنجا را رها کنید بجای.

بازگشت کربی به سرزمین رویایی موتورهای تخم مرغ لوکس مرحله سوم دشمن خوابیده زیر کربی

همچنین می توانید دریافت کنید یک انگور در این مسیر. در پایین، به راست و بالا بروید تا در امتداد گذرگاه ادامه دهید.

در بالای دشمن، بلوک هایی وجود دارد که می توانید آنها را بشکنید. شمع را رها کنید تا به دشمن و بلوک ها حمله کنید. در طول مسیر مخفی بروید گرفتن یک ستاره قرمز و قابلیت کپی چکشی. به پایین برگردید و به سمت راست ادامه دهید.

دو تاقچه را پایین بیاورید، سپس مسیر را به سمت پایین ادامه دهید. شمع خود را رها کنید، سپس به سمت راست بروید و از قابلیت Hammer Copy خود برای شکستن بلوک ها استفاده کنید و کره انرژی را بگیرید.

بازگشت کربی به سرزمین رویایی موتورهای تخم مرغ لوکس مرحله سوم کربی اولین کره انرژی را به دست می آورد

برگردید تا دوباره شمع خود را بردارید و به سمت چپ ادامه دهید. به سطح زیر سقوط کنید برای جمع آوری یک بلیط تمبر و ستاره. در انتها به بالا بپرید و به سمت چپ ادامه دهید. از طاقچه ها پایین بروید.

شما یک در ستاره ای را در جلو خواهید دید، اما داخل نشو. حمله به دشمن حلزون در راه و در انتها بلوک ها را بشکنید.

اگر از اولین درب ستاره عبور کنید، شما یک مجموعه را از دست خواهید داد.

بازگشت کربی به سرزمین رویایی موتورهای تخم مرغ لوکس مرحله سه بلوک از درب ستاره گذشته

به پایین بپرید و از جریان آب دیگری عبور خواهید کرد، منتهی به درب ستاره ای دیگر. برو داخل اینجا

بخش سوم

بازگشت کربی به سرزمین رویا موتورهای تخم مرغ لوکس مرحله سوم بخش سوم-1

شما به بخش زیر آب دیگری خواهید رسید که کربی را به جلو می برد. از قابلیت Hammer Copy خود برای از بین بردن تمام بلوک ها و دشمنان استفاده کنید در مسیر شما مطمئن شوید که از قطب های چرخان و میخ دار درست جلوتر دوری می زنید.

درست فراتر از آنها، خواهید دید یک کره انرژی در مرکز دو ردیف دشمنان شقایق. برای برداشتن آن شنا کنید.

بازگشت کربی به سرزمین رویایی موتورهای تخم مرغ لوکس مرحله سوم کربی دومین کره انرژی را می گیرد

مجموعه بعدی بلوک ها را خرد کنید. وجود دارد سکوهای متحرک با سنبله در پایین اینجا. صبر کنید تا اول بلند شود، سپس به شکاف امن در وسط شنا کنید. قبل از شنا کردن دوباره صبر کنید تا بعدی بلند شود و همین کار را با بعدی انجام دهید.

به شنا کردن ادامه دهید و دو قابلیت کپی در بالای خود و یک بازیابی کامل HP خواهید دید. را انتخاب کنید بین توانایی کپی چتر و جنگنده قبل از عبور از در ستاره سمت راست.

بخش چهارم

بازگشت کربی به سرزمین رویایی موتورهای تخم مرغ لوکس مرحله سوم بخش چهارم

یک بار دیگر، به یک جریان آب خواهید رسید. یا به شنا در جریان آب ادامه دهید یا برای راه رفتن روی سکوی بالا بپرید. درست از کنار دشمنان ادامه دهید، و شروع خواهید کرد برخورد با تیغه کیبل

چگونه تیغ کیبل را شکست دهیم

بازگشت کربی به سرزمین رویا موتورهای تخم مرغی لوکس مرحله سوم Kibble Blade به سمت کربی نشانه می رود

مینی باس کیبل بلید به طور مرتب تیغه خود را به سمت شما پرتاب می کند. برای اجتناب از آن بپرید یا عقب بروید. در روش دیگر، از روی تیغه بپرید و به سمت آن بدوید قبل از برگشتن تیغه به آن ضربه بزنید.

همچنین خواهد شد با استفاده از تیغه روی کلاه خود، شما را شارژ کند. به محض شروع شارژ شدن، به هوا و پشت آن بپرید. تو می توانی در حالی که هنوز در جهت مخالف شارژ می شود به آن ضربه بزنید و بعد از خراب شدن

هر زمان که فرصت دارید به ضربه زدن به کیبل بلید ادامه دهید و آن را شکست خواهید داد. به دست خواهید آورد قابلیت کپی کاتر در عوض. قابلیت کپی را بگیرید و فلش را به سمت راست دنبال کنید.

یک دکمه ستاره در انتهای دیگر یک استوانه آب خواهید دید. جریان بسیار قوی تر از آن است که به صورت مورب شنا کند از قابلیت Cutter Copy برای ضربه زدن از راه دور استفاده کنید.

بازگشت کربی به سرزمین رویایی موتورهای تخم مرغی لوکس مرحله سوم کربی دکمه ستاره را می‌زند تا کره انرژی را آشکار کند

این ممکن است مشکل باشد، و شارژ کردن Ability کاملاً به دکمه نمی رسد. در عوض، شما نیاز دارید تیغه را به سمت چپ نشانه بگیرید، سپس جهت آن را منحنی کنید تا برود بالا و پشت کربی برای زدن دکمه

این بلوک های سمت چپ را حذف می کند و آشکار می شود دو ماده غذایی و یک کره انرژی. اینها را قبل از رفتن به در ستاره سمت راست بگیرید.

بخش پنجم

بازگشت کربی به سرزمین رویایی موتورهای تخم مرغ لوکس مرحله سوم بخش پنجم-1

بلوک ها را نابود کنید در مقابل شما برای ادامه از طریق آب. باز هم جریان اینجا قوی است. به جای اینکه مستقیم بین دو دشمن حرکت کنید، برای جمع آوری ستاره های قرمز و زرد در زیر رها کنید.

به سمت راست ادامه دهید و جریان شما را با خود خواهد برد. وقتی جریان شما را به اوج می برد و سه دشمن شقایق را پشت سر هم در امتداد سقف در کنار بلوک ها می بینید، بلوک ها را نابود کنید و به راست ادامه دهید

جریان را دنبال کنید و از طریق یک گذر در سمت راست به اتاقی خواهید رسید که در آن ستاره است. هنوز اینجا نرو.

تا حد امکان از سمت راست اتاق دور بمانید از کشیده شدن به جریان جلوگیری کنید و از طریق گذرگاه.

اگر در نهایت به اتاق سمت راست کشیده شدید، شما باید مرحله را مجدداً راه اندازی کنید تا تمام کلکسیون ها را پیدا کنید.

بجای، از گذرگاه پایین پایین بروید از اتاق جریان شما را به اتاقی با ستاره های قرمز و زرد و همچنین یک کره انرژی.

جریان سمت راست را بگیرید و به جایی برگردید که در ابتدا درب ستاره را دیدید. برو تو.

بخش ششم

بازگشت کربی به سرزمین رویایی موتورهای تخم مرغ لوکس مرحله سوم بخش ششم

بلوک های پیش روی خود را نابود کنید، اما حواستون به ماهی ها باشه منتظرند تا شما را مستقیماً پشت سر آنها ببلعد. شنا به بالا و در امتداد گذرگاه. بلوک بمب زیر سمت راست را بزنید، از ماهی در اینجا نیز اجتناب کنید. از گذرگاهی که تازه باز شده است عبور کنید.

جریان فعلی را دنبال کنید و مجموعه بعدی بلوک ها را نابود کنید. ماهی دیگری پشت سر آنهاست، پس مراقب باشید. زیر آن شنا کنید و به منطقه بعدی بروید. در اینجا، شما نیاز دارید شنا کنید تا ستاره ها را جمع کنید و از ماهی ها طفره بروید که هم از پایین و هم از سقف می آیند.

در آخرین ماهی، یک بلوک بمب و بلوک هایی را خواهید دید که مانع از ادامه کار شما می شوند. با این حال، همچنین وجود دارد یک در ستاره ای که ماهی وقتی بیرون می زند آن را می پوشاند. صبر کنید تا جمع شود و داخل شود.

بازگشت کربی به سرزمین رویایی موتورهای تخم مرغ لوکس مرحله سوم درب ستاره مخفی پشت ماهی

شما خود را در یک اتاق تاریک خواهید دید که می توانید در آن شنا کنید. شنا کنید و روی طاقچه بپرید. در سمت چپ، یک کره انرژی در پشت یک در قفل شده وجود دارد که هنوز نمی توانید آن را باز کنید. رفتن سمت راست. در پایان این قسمت، برای به دست آوردن قابلیت کپی اسپارک، دشمن را استنشاق کنید.

برای ضربه زدن به بلوک بمب، برق را به سمت بالا شلیک کنید و یک شمع دریافت کنید.

شمع را بردارید و برگردید. دو بلوک بمب دیگر را می بینید که می توانید ضربه بزنید، اما نزدیک ترین به در قفل شده کلید را به شما می دهد. این بلوک بمب را بزنید و کلید در را بردارید حوزه انرژی را دریافت کنید.

به سمت درب ستاره ای که وارد شده اید برگردید.

به مرحله اصلی برگردید، بلوک بمب جلوتر از خود را بزنید و جریان شما را مستقیماً به درب ستاره آخر هدایت می کند.

قبل از ورود به داخل، بلوک های سمت چپ را از بین ببرید برای گرفتن یک بلیط تمبر

بعدی: بررسی کربی بازگشت به سرزمین رویایی لوکس – در Poyo-oint

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا