بازی

سن، قد، تولد و سبک مبارزه هر شخصیت در Street Fighter 6

Summarize this content to 400 words in Persian Lang

نکات برجسته

شخصیت های منحصر به فرد و جذاب زیادی در Street Fighter 6 وجود دارد که همگی دارای سبک های مبارزه، پس زمینه و غیره منحصر به فرد هستند.
به عنوان مثال، JP یک مبارز قدیمی است که در فهرست جدید قرار دارد، اما دارای سبک مبارزه و ظاهر منحصر به فردی است که او را از بقیه متمایز می کند.
از سوی دیگر، جوری در تکواندو استاد است و از مهارت های خود برای نزدیک شدن و از بین بردن مخالفان خود استفاده می کند و او را به یکی از بهترین مبارزان فهرست تبدیل می کند.

Street Fighter 6 برای شخصیت‌هایش به همان اندازه که برای ما یک جهش به سوی آینده است. اولین ورودی متعارف پس از سومین حمله به ما نشان می دهد که شخصیت های محبوب لحظات متفاوتی از زندگی خود را تجربه می کنند و ما را با مبارزان جدید هیجان انگیز آشنا می کند.

مربوط Street Fighter 6: Every Fighter Ranked By Difficulty کدام شخصیت‌های Street Fight 6 برای مبتدی‌ها بهترین هستند و کدام یک برای بازی کردن کمی تمرین بیشتری دارند؟ بیایید دریابیم.
ردیابی ویژگی‌های هر شخصیت می‌تواند دشوار باشد، و طرفداران حماسه می‌خواهند همه چیزهایی را که می‌توانند از بازیگران فوق‌العاده رنگارنگ SF6 بدانند. بنابراین، در اینجا یک راهنمای سریع برای آشنایی با ویژگی های اساسی هر یک از این جنگنده های منحصر به فرد آورده شده است.

به روز شده در 3 ژوئیه 2024 توسط ست پارمر: با شروع رسمی فصل دوم و پیوستن ام بیسون به فهرست، ما تصمیم گرفتیم که دوباره این لیست را مرور کنیم و او را به فهرست انباشته شده Street Fighter 6 اضافه کنیم.

24 ایجاد جدول زمانی

پس از نزدیک به نیم قرن انتشار، تعیین زمان بندی دقیق بازی Street Fighter 6 یک کار چالش برانگیز است. خوشبختانه، دو سرنخ مهم وجود دارد که به ما کمک می‌کند تا یک تخمین تقریبی از آنها بدست آوریم چه زمانی اتفاق میفتد.

اولین مورد این است که کودی تراورز همچنان شهردار مترو سیتی است و پس از وقایع حمله سوم که معمولاً بین سال‌های 1998 و 1999 اتفاق می‌افتد، ردای مایک هاگار را می‌گیرد.

این شهر به وضوح از شهر نیویورک واقعی الهام گرفته شده است (حداقل در حالت تور جهانی SF6) که به بزرگان اجازه می دهد حداکثر برای دو دوره چهار ساله متوالی قدرت را حفظ کنند. این بدان معنی است که SF6 حداکثر در سال 2007 اتفاق می افتد.

سرنخ دوم به طور مستقیم به یکی از شخصیت های بازگشته SF6 و یک سری اصلی مربوط می شود.

23 AKI – مار کونگ فو

AKI یک شخصیت کاملاً جدید در سری Street Fighter و شاگرد FANG است که یک شخصیت جدید در نسخه قبلی این بازی نیز بود. به این ترتیب، سبک مبارزه چینی Kenpo & Shequan منحصر به فرد او ممکن است خاطرات بدی را برای کسانی که با Street Fighter 5 گیر کرده اند، زنده کند.

از طریق انقباضات مختلف بدن، حرکات عجیب و غریب، و توانایی ایجاد سم به حریف، AKI یک تهدید جدی برای هر کسی است که با او مخالفت می کند، و طبیعت مرموز و شیطانی او را بسیار بدتر و وحشتناک تر می کند.

سن ناشناخته ارتفاع 5’8 روز تولد 11 نوامبر سبک مبارزه کنپو و شیکوان چینی (کونگ فو مار)

22 Akuma – Ansatsuken & Satsui no Hado

وقتی صحبت از افراد مرموز شد، فصل اول Street Fighter 6 با صدای بلندی به پایان رسید و آکوما را وارد کشتی کرد، کسی که به همان اندازه شرور و مرموز است و این ترس را با حضور در هر بازی که در آن ظاهر می‌شود یک مبارز درجه یک به دست می‌آورد.

مربوط هر لباس جایگزین در Street Fighter 6، رتبه بندی شده است همه 19 شخصیت در Street Fighter 6 به لباس های جایگزین یا کلاسیک دسترسی دارند، اما کدام یک بهترین را دارد؟
آکوما از هاله تاریک و قاتل خود برای مبارزه و محو مخالفت خود استفاده می کند و از هنرهای ترور و شرارت به نفع خود استفاده می کند. آکوما خبر بدی است و مرموز بودن او اوضاع را بسیار بدتر می کند. ما توصیه می کنیم از حمله او دوری کنید!

سن ناشناخته ارتفاع 5’10 روز تولد ناشناخته سبک مبارزه Ansatsuken & Satsui no Hado

21 سفید – ؟؟؟؟؟؟

سبک مبارزه بلانکا بر اساس آنقدر عجیب و غریب است که حریف شما حتی قبل از شروع راند دچار شوک می شود. چرخش ها، حملات الکتریکی و حرکات دیوانه وار او با هیچ سبک مبارزه ای غیر از سبک بلانکا قابل مقایسه نیست.

اگرچه “حرکات حیوانی” ممکن است بهترین راه برای توصیف آن باشد، اما حتی یک حیوان در این زمین وجود ندارد که به این شکل حرکت کند. و اگر هست، نباید وجود داشته باشد.

سن 41 ارتفاع 6’4 روز تولد 12 فوریه 1966 سبک مبارزه حیوانی

20 کامی – فرشته نبرد آلیتا

ویکی Street Fighter به سبک مبارزه کامی به عنوان «تکنیک‌های مبارزه شادالو» اشاره می‌کند، که به این معنی است… واقعاً چیزی نیست. هیچ معادلی در دنیای واقعی برای اکثر حرکات او نیز وجود ندارد، به جز ابتدایی ترین مشت ها و ضربات او.

Cammy یکی از منحصربه‌فردترین و قابل تشخیص‌ترین حرکت‌ها را در تمام بازی‌های مبارزه‌ای دارد، و احتمالاً مانگای Battle Angel Alita را برای تشکر داریم. علاوه بر شایعات قدیمی مبنی بر اینکه کل طراحی کامی یک ریپ آف آلیتا است، مجموعه حرکتی او به وضوح از چرخش‌های سایبورگ و پیروئت‌های طراحی شده برای نبرد Zero-G الهام گرفته شده است.

سن 33 ارتفاع 5’5 روز تولد 6 ژانویه 1974 سبک مبارزه نبرد فرشته آلیتا

19 چون لی کونگ فو

چون لی یکی دیگر از شخصیت های ضروری مبارز خیابانی است که در تک تک بازی های اصلی این فرنچایز ظاهر می شود. البته، او برای SF6 بازگشته است، اگرچه متأسفانه، ممکن است نتواند به یک دختر جوان مجرد برگردد.

مربوط هر مرحله در استریت فایتر 6، رتبه بندی شده است Street Fighter 6 چند مرحله خیره کننده برای مبارزه دارد، اما کدام یک از این دسته بهترین است؟ این لیست به انتهای این سوال خواهد رسید!
چون لی که در SF6 می‌بینیم قدیمی‌تر است، با خودش راحت‌تر است و به نوعی هنوز با سرعت‌های مافوق صوت حرکت می‌کند. اگرچه او به سبک مبارزه خود به عنوان کونگ فو در حالت تور جهانی اشاره می کند، اما به نظر می رسد ست حرکتی او ترکیبی از حرکات مختلف ووشو، کاراته و کمپو باشد.

سن 39 ارتفاع 5’5 روز تولد 1 مارس 1968 سبک مبارزه کونگ فو

18 دی جی – کیک بوکسینگ/بریک دانسی

شخصیت های زیادی مثل دی جی دوست داشتنی و کاریزماتیک نیستند. علیرغم نزدیک شدن به میانسالی، دی جی هنوز حرکات رقص و هیکلی دارد که بتواند در یک اسپار خوش اخلاق با هر متحدی مقابله کند یا از دوستانش در برابر هر شرور محافظت کند.

اگر نگاهی به نحوه مبارزه او بیندازید، متوجه می‌شوید که بیشتر حرکات او در واقع فقط تکنیک‌های کیک بوکسینگ کلاسیک هستند که با درجه‌ای از بریک‌دنسی‌های سالم و بیشتر برای داشتن استعداد ترکیب شده‌اند.

سن 42 ارتفاع 6’0 روز تولد 31 اکتبر 1965 سبک مبارزه کیک بوکسینگ / بریک دانسی

17 Dhalsim – یوگا باطنی

Dhalsim شخصیت عالی برای انتقال از سبک های مبارزه کاملاً تخیلی به سبک هایی است که حداقل تا حدودی شبیه هنرهای رزمی واقعی هستند. در حالی که هنر باستانی یوگا 100٪ واقعی است، استفاده از آن به عنوان یک تکنیک مبارزه تقریباً مخالف مفاهیم اصلی آن است.

با این حال، به نظر می رسد Dhalsim همیشه آرام راهی عالی برای متعادل کردن این تضاد ظاهری پیدا می کند. دهلسیم از دانش معنوی و تسلط شدید خود در یوگا برای مبارزه به نام صلح استفاده می کند.

اگر چه او می تواند صدمات زیادی وارد کند، اما Dhalsim همیشه در طول نبرد آرام به نظر می رسد و هرگز بی دلیل حمله نمی کند.

سن 55 ارتفاع 5’9 روز تولد 22 نوامبر 1952 سبک مبارزه یوگای باطنی

16 E. Honda – سومو

اگر E.Honda در این زندگی دو چیز را دوست دارد، سومو و دور دوم سومو هستند. همه چیز در مورد این شخصیت بدون شک با در نظر گرفتن هنر رزمی ژاپنی طراحی شده است، از ظاهر او گرفته تا دیالوگ های او و ست حرکت های او.

مربوط 6 بازی مبارزه ای که باید در سال 2023 انجام شود در اینجا بهترین پیشنهادهای سال 2023 در ژانر Fighting Game آورده شده است که برای طرفداران و تازه واردان یک بازی ضروری است!
یک بار دیگر، دفترچه راهنمای Street Fighter II SNES تولد دقیق او را در 3 نوامبر 1960 به ما می دهد. ساخت E. Honda تقریباً 47 تا زمان SF6.

سن 47 ارتفاع 6’1 روز تولد 3 نوامبر 1960 سبک مبارزه سومو

15 اد – بوکس روانی

اد اولین بازی قابل بازی خود را در Street Fighter 5 انجام داد و با قدرت های روانی چشمگیر خود که به طرز ماهرانه ای با مهارت های بوکس حرفه ای خود در هم آمیخت و او را حداقل به یک دشمن مهیب تبدیل کرد، به زمین زد.

و در Street Fighter 6، شما می‌توانید تا حد زیادی همین انتظار را داشته باشید، با این تفاوت که او مهارت‌های خود را بیشتر کرده است و او را حتی بیشتر به یک تهدید تبدیل کرده است. به خصوص زمانی که تمام مکانیک های سیستم جدید را در نظر بگیرید. اد زیرک، حساب شده و ویرانگر است و آسمان مرز پیشرفت اوست!

سن اوایل دهه 30 ارتفاع 6’0 روز تولد 3 سپتامبر سبک مبارزه بوکس روانی

14 گیل – برنامه رزمی نیروی هوایی

از نظر متعارف، هیچ سوالی در مورد سبک مبارزه Guile وجود ندارد. به عنوان یک خلبان کار برای نیروی هوایی ایالات متحده، سبک جنگی Guile قرار است همان برنامه رزمی نیروی هوایی باشد، سبکی که منحصراً برای آن شاخه نظامی توسعه یافته است.

با این حال، هیچ یک از حرکات Guile در واقع شبیه چیزی در AFCP نیست. در عوض، سبک مبارزه Guile هیچ معادلی در دنیای واقعی ندارد، به جز برخی شباهت‌ها با Boxing و Krav Maga.

سن 47 ارتفاع 6’0 روز تولد 23 دسامبر 1960 سبک مبارزه برنامه رزمی نیروی هوایی (AFCP)

13 جیمی – کونگ فو بوکس مست

استادان کونگ فو بوکس مست الگوها و حرکات یک فرد مست را تقلید می کنند تا حریف خود را از گارد خود بگیرند و دفاع آنها را پایین بیاورند. به عنوان یک تکنیک، به همان اندازه که به یک عنصر اجرایی نیاز دارد، به اجرای دقیق نیز نیاز دارد، و جیمی این دوگانگی را به زیبایی نشان می دهد.

مربوط Street Fighter 6: Ranking Every Character’s Outfit 3 سرانجام Outfit 3 برای لیست اصلی Street Fighter 6 منتشر شد. اما چه کسی بهترین موضوعات جدید را دارد؟ این فهرست به دنبال پاسخ به این سوال است.
همانطور که او کاریزماتیک است، می تواند نیروی وحشتناکی نیز باشد که می تواند پس از شروع کار به حساب بیاید. اگرچه نمی‌توانیم سن او را به طور قطع بدانیم، اما سبک و نگرش او در واقع بسیار یادآور جوری یا چون-لی در بازی‌های قبلی است و ما را به این باور می‌رساند که او در اواسط بیست سالگی است.

سن اواسط دهه بیست ارتفاع 5’9 روز تولد 30 اکتبر سبک مبارزه کونگ فو بوکس مست

12 JP – Bartitsu/Psyco Power

یوهان پتروویچ آنتاگونیست متمایز، بی‌رحمانه و به طرز فحاشی غنی SF6 است، بنابراین منطقی است که سبک مبارزه او شامل به حداقل رساندن تماس با سایر مبارزان تا حد امکان باشد، مبادا آنها بدبخت خود را به او وارد کنند. JP بارتیتسو، یک هنر رزمی جنتلمنی که شامل مبارزه با عصا، با دوز (غیر) سالم از قدرت روانی برای نگه داشتن حریفان تحت فشار و در فاصله است، مخلوط می کند.

از پیشینه او می دانیم که او مدیر مالی سابق شادالو بود، حرفه ای با میانگین سنی 54 و انحراف معیار بسیار کم. با توجه به اینکه SF6 حدود هشت سال پس از فروپاشی شادالو اتفاق می افتد، به راحتی می توان حدس زد که JP در اوایل دهه شصت زندگی خود است.

سن اوایل دهه شصت ارتفاع 6’3 روز تولد 1 می سبک مبارزه بارتیتسو/سایکو پاور

11 جوری هان – تکواندو

یوری هان دختر دیوانه-گوت-کابوس برای ورود دیگری به مجموعه Street Fighter بازگشته است. او علاوه بر اینکه همه را به شدت تشنه می‌کند، حرکت می‌کند و خیلی راحت‌تر از هر ورودی دیگری کنترل می‌کند.

ضربات و حرکات سریع جوری به وضوح از تکواندو الهام گرفته شده است، با ضربات سر بلند و مشت های باز کف دست. او همچنین کمی قدرت روانی را به ترکیب اضافه کرده است، فقط برای اینکه همه چیز را غیرقابل پیش بینی نگه دارد.

سن 37 ارتفاع 5’5 روز تولد ژانویه 1 سبک مبارزه تکواندو

10 کن مستر – آنساتسوکن بداهه نواز

دومین سرنخ مهم در کمیک پیش درآمد رسمی کن نهفته است. در آنجا نگاهی کوتاه به تلفن همراه Mel Master می‌کنیم که یکی از نمادهای متمایز آیفون را به نمایش می‌گذارد. شگفتی، شگفتی، اولین عرضه بین المللی آیفون در سال 2007 بود.

مربوط Street Fighter 6: Modern Outfits Vs. لباس های کلاسیک، کدام یک بهتر است؟ با دسترسی هر شخصیت به دو لباس در Street Fighter 6، ما تصمیم گرفتیم آنها را در مقابل یکدیگر قرار دهیم تا بفهمیم کدام بهتر است!
کتابچه راهنمای Street Fighter II SNES نشان می دهد که کن در 14 فوریه 1965 به دنیا آمد. در زمان وقوع SF6 تقریباً 42 ساله شد. کن سبک مبارزه آنساتسوکن (مشت ترور) ریو را به اشتراک می گذارد.

با این حال، دست و پنجه نرم کردن و ضربات او نشان می دهد که کن به اندازه ریو به تمرینات سنتی خود پایبند نیست، در عوض تصمیم می گیرد حرکات بداهه نزاع خیابانی را در مبارزات خود ترکیب کند تا پیروزی خود را تضمین کند.

سن 42 ارتفاع 5’9 روز تولد 14 فوریه 1965 سبک مبارزه آنساتسوکن بداهه نوازی

9 کیمبرلی – بوشینریو نینجیتسو/پارکور

Bushinryu یک سبک خاص از Ninjitsu است که برای سری مبارزه نهایی ساخته شده است. در اصل، Bushinryu یک نسخه سبک از Ninjitsu است که شامل استفاده از جادوهای ناپدید شدن و انتقال از راه دور برای به دست آوردن برتری نسبت به تعداد زیادی از مخالفان است.

اگرچه کیمبرلی اولین استاد Bushinryu در این سری نیست، اما گیم پلی منحصر به فرد او ناشی از اجرای حرکات پارکور برای یک گیم پلی سریع و روان است. اگرچه او به طور قابل توجهی بزرگتر از لیلی به نظر می رسد، اما هنوز به عنوان یک نوجوان توصیف می شود، و صفحه شخصیت رسمی او بیان می کند که او زودتر از دانشگاه فارغ التحصیل شده است، به این معنی که او احتمالا بین 17 تا 19 سال دارد.

سن اواخر نوجوانی / اوایل دهه بیست ارتفاع 5’6 روز تولد 15 آوریل سبک مبارزه بوشینریو نینجیتسو/پارکور

شکی نیست که لیلی، تازه وارد سریال، از تی هاوک الهام گرفته است. او نه تنها بخشی از قبیله بومی آمریکایی Thunderfoot است، بلکه نحوه حرکت او نیز بسیار یادآور شخصیت محبوب است.

با این حال، لیلی با استفاده از چماق های جنگی که معمولاً به عنوان بخشی از هنر رزمی بومی Okichitaw استفاده می شود، به این سبک توجه می کند.

با این حال، در مورد سبک لیلی که در واقع شبیه اوکیچیتاو است، بسیار کم وجود دارد، با پرتاب های او یک استثنا قابل توجه است. سن او نیز مشخص نیست، همانطور که در مورد همه تازه واردان SF6 وجود دارد زیرا هیچ اطلاعاتی در مورد سال تولد رسمی آنها منتشر نشده است.

با توجه به ظاهر و نگرش، می توان تخمین زد که لیلی در سنین نوجوانی خود است، به احتمال زیاد بین 14 تا 16 سال دارد.

سن بین 14 – 16 ارتفاع 5’3 روز تولد 3 ژوئن سبک مبارزه هنرهای رزمی Thunderfoot/Okichitaw

7 لوک – MMA نظامی

به نظر می رسد SF6 طرفداران را برای یک برداشت جدید از رقابت کلاسیک ریو و کن با جیمی و لوک آماده می کند. اگرچه همه او را در ابتدا یا حتی در مرحله دوم دوست نداشتند، لوک بدون شک شخصیت شاخص SF6 است.

مربوط 8 شخصیت مهمان که دوست داریم در Street Fighter 6 ببینیم کدام شخصیت مهمان در Street Fighter 6 بیشترین حس را دارد؟ هرچقدر هم که این سوال اشتباه به نظر می رسد، ما همچنان به آن فکر فکر می کردیم.
تند و تند و تکانشی (و بلوند)، منطقی است که لوک شباهت های زیادی با کن داشته باشد.

درست مانند کن، لوک بسیاری از بداهه‌پردازی‌ها و نزاع‌های خیابانی را در یک سبک مبارزه قوی‌تر گنجانده است. در این مورد، MMA نظامی. در مورد سن او، منطقی است که او هم سن جیمی باشد، یک سال بدهد یا بگیرد.

سن اواسط دهه بیست ارتفاع 6’1 روز تولد 17 فوریه سبک مبارزه MMA نظامی

6 M. Bison

M. Bison به نوعی هنوز در Street Fighter 6 زنده است و عنوان او، “Undying Lord” را بسیار مناسب و مناسب می کند. در حالی که ما مطمئن نیستیم که او چگونه یا چرا بازگشته است، آنچه می دانیم این است که او هنوز در استفاده از قدرت های روانی خود برای تقویت بیشتر سبک مبارزه لردریت خود استاد است، و او را به تهدیدی بزرگ برای هر کسی که در راه او قدم می گذارد تبدیل می کند.

او مردی وحشتناک است که کارهای وحشتناک زیادی انجام داده است و به نظر می رسد هیچ کس نمی تواند راهی پیدا کند که او را برای همیشه پایین نگه دارد و بیرون نگه دارد. و بدتر از آن، سیستم جدید Drive Gauge در Street Fighter 6 او را مزاحم‌تر می‌کند و منجر به حملات و ترکیب‌های بسیار ویرانگر می‌شود.

سن جاویدان ارتفاع 6’0 روز تولد 17 آوریل سبک مبارزه قدرت روانی، لردیت

5 مانون – جودو/باله

مانون علاوه بر اینکه یک مبارز قدرتمند است، به لطف حرفه بازیگری و مدلینگ خود یک سوپراستار جهانی است. متأسفانه، هر دو صنایعی هستند که به طور معروف به روند طبیعی پیری زنان توجه نمی کنند.

با توجه به اینکه Manon در اوج شهرت خود قرار دارد، می توان حدس زد که او در اواسط تا اواخر سی سالگی است. به عنوان یک مبارز، Manon پرتاب های جودو را با لطف باله ترکیب می کند تا نیروی حریف خود را علیه آنها هدایت کند و اشتباهات آنها را به شدت مجازات کند.

سن اواسط دهه سی ارتفاع 5’9 روز تولد 2 سپتامبر سبک مبارزه جودو / باله

نکات برجسته

  • شخصیت های منحصر به فرد و جذاب زیادی در Street Fighter 6 وجود دارد که همگی دارای سبک های مبارزه، پس زمینه و غیره منحصر به فرد هستند.
  • به عنوان مثال، JP یک مبارز قدیمی است که در فهرست جدید قرار دارد، اما دارای سبک مبارزه و ظاهر منحصر به فردی است که او را از بقیه متمایز می کند.
  • از سوی دیگر، جوری در تکواندو استاد است و از مهارت های خود برای نزدیک شدن و از بین بردن مخالفان خود استفاده می کند و او را به یکی از بهترین مبارزان فهرست تبدیل می کند.



Street Fighter 6 برای شخصیت‌هایش به همان اندازه که برای ما یک جهش به سوی آینده است. اولین ورودی متعارف پس از سومین حمله به ما نشان می دهد که شخصیت های محبوب لحظات متفاوتی از زندگی خود را تجربه می کنند و ما را با مبارزان جدید هیجان انگیز آشنا می کند.

مربوط

Street Fighter 6: Every Fighter Ranked By Difficulty

کدام شخصیت‌های Street Fight 6 برای مبتدی‌ها بهترین هستند و کدام یک برای بازی کردن کمی تمرین بیشتری دارند؟ بیایید دریابیم.

ردیابی ویژگی‌های هر شخصیت می‌تواند دشوار باشد، و طرفداران حماسه می‌خواهند همه چیزهایی را که می‌توانند از بازیگران فوق‌العاده رنگارنگ SF6 بدانند. بنابراین، در اینجا یک راهنمای سریع برای آشنایی با ویژگی های اساسی هر یک از این جنگنده های منحصر به فرد آورده شده است.

به روز شده در 3 ژوئیه 2024 توسط ست پارمر: با شروع رسمی فصل دوم و پیوستن ام بیسون به فهرست، ما تصمیم گرفتیم که دوباره این لیست را مرور کنیم و او را به فهرست انباشته شده Street Fighter 6 اضافه کنیم.



24 ایجاد جدول زمانی

SF6 Beat Square Plaza by Day

پس از نزدیک به نیم قرن انتشار، تعیین زمان بندی دقیق بازی Street Fighter 6 یک کار چالش برانگیز است. خوشبختانه، دو سرنخ مهم وجود دارد که به ما کمک می‌کند تا یک تخمین تقریبی از آنها بدست آوریم چه زمانی اتفاق میفتد.

اولین مورد این است که کودی تراورز همچنان شهردار مترو سیتی است و پس از وقایع حمله سوم که معمولاً بین سال‌های 1998 و 1999 اتفاق می‌افتد، ردای مایک هاگار را می‌گیرد.

این شهر به وضوح از شهر نیویورک واقعی الهام گرفته شده است (حداقل در حالت تور جهانی SF6) که به بزرگان اجازه می دهد حداکثر برای دو دوره چهار ساله متوالی قدرت را حفظ کنند. این بدان معنی است که SF6 حداکثر در سال 2007 اتفاق می افتد.

سرنخ دوم به طور مستقیم به یکی از شخصیت های بازگشته SF6 و یک سری اصلی مربوط می شود.


23 AKI – مار کونگ فو

Street-Fighter-6-AKI-Outfit-3

AKI یک شخصیت کاملاً جدید در سری Street Fighter و شاگرد FANG است که یک شخصیت جدید در نسخه قبلی این بازی نیز بود. به این ترتیب، سبک مبارزه چینی Kenpo & Shequan منحصر به فرد او ممکن است خاطرات بدی را برای کسانی که با Street Fighter 5 گیر کرده اند، زنده کند.

از طریق انقباضات مختلف بدن، حرکات عجیب و غریب، و توانایی ایجاد سم به حریف، AKI یک تهدید جدی برای هر کسی است که با او مخالفت می کند، و طبیعت مرموز و شیطانی او را بسیار بدتر و وحشتناک تر می کند.


سن

ناشناخته

ارتفاع

5’8

روز تولد

11 نوامبر

سبک مبارزه

کنپو و شیکوان چینی (کونگ فو مار)

22 Akuma – Ansatsuken & Satsui no Hado

Street-Fighter-6-Akuma-Outfit-3

وقتی صحبت از افراد مرموز شد، فصل اول Street Fighter 6 با صدای بلندی به پایان رسید و آکوما را وارد کشتی کرد، کسی که به همان اندازه شرور و مرموز است و این ترس را با حضور در هر بازی که در آن ظاهر می‌شود یک مبارز درجه یک به دست می‌آورد.

مربوط

هر لباس جایگزین در Street Fighter 6، رتبه بندی شده است

همه 19 شخصیت در Street Fighter 6 به لباس های جایگزین یا کلاسیک دسترسی دارند، اما کدام یک بهترین را دارد؟

آکوما از هاله تاریک و قاتل خود برای مبارزه و محو مخالفت خود استفاده می کند و از هنرهای ترور و شرارت به نفع خود استفاده می کند. آکوما خبر بدی است و مرموز بودن او اوضاع را بسیار بدتر می کند. ما توصیه می کنیم از حمله او دوری کنید!


سن

ناشناخته

ارتفاع

5’10

روز تولد

ناشناخته

سبک مبارزه

Ansatsuken & Satsui no Hado

21 سفید – ؟؟؟؟؟؟

Street-Fighter-6-Outfit-3-Blanka

سبک مبارزه بلانکا بر اساس آنقدر عجیب و غریب است که حریف شما حتی قبل از شروع راند دچار شوک می شود. چرخش ها، حملات الکتریکی و حرکات دیوانه وار او با هیچ سبک مبارزه ای غیر از سبک بلانکا قابل مقایسه نیست.


اگرچه “حرکات حیوانی” ممکن است بهترین راه برای توصیف آن باشد، اما حتی یک حیوان در این زمین وجود ندارد که به این شکل حرکت کند. و اگر هست، نباید وجود داشته باشد.

سن

41

ارتفاع

6’4

روز تولد

12 فوریه 1966

سبک مبارزه

حیوانی

20 کامی – فرشته نبرد آلیتا

Street-Fighter-6-Outfit-3-Cammy

ویکی Street Fighter به سبک مبارزه کامی به عنوان «تکنیک‌های مبارزه شادالو» اشاره می‌کند، که به این معنی است… واقعاً چیزی نیست. هیچ معادلی در دنیای واقعی برای اکثر حرکات او نیز وجود ندارد، به جز ابتدایی ترین مشت ها و ضربات او.


Cammy یکی از منحصربه‌فردترین و قابل تشخیص‌ترین حرکت‌ها را در تمام بازی‌های مبارزه‌ای دارد، و احتمالاً مانگای Battle Angel Alita را برای تشکر داریم. علاوه بر شایعات قدیمی مبنی بر اینکه کل طراحی کامی یک ریپ آف آلیتا است، مجموعه حرکتی او به وضوح از چرخش‌های سایبورگ و پیروئت‌های طراحی شده برای نبرد Zero-G الهام گرفته شده است.

سن

33

ارتفاع

5’5

روز تولد

6 ژانویه 1974

سبک مبارزه

نبرد فرشته آلیتا

19 چون لی کونگ فو

Street-Fighter-6-Outfit-3-Chun-Li


چون لی یکی دیگر از شخصیت های ضروری مبارز خیابانی است که در تک تک بازی های اصلی این فرنچایز ظاهر می شود. البته، او برای SF6 بازگشته است، اگرچه متأسفانه، ممکن است نتواند به یک دختر جوان مجرد برگردد.

مربوط

هر مرحله در استریت فایتر 6، رتبه بندی شده است

Street Fighter 6 چند مرحله خیره کننده برای مبارزه دارد، اما کدام یک از این دسته بهترین است؟ این لیست به انتهای این سوال خواهد رسید!

چون لی که در SF6 می‌بینیم قدیمی‌تر است، با خودش راحت‌تر است و به نوعی هنوز با سرعت‌های مافوق صوت حرکت می‌کند. اگرچه او به سبک مبارزه خود به عنوان کونگ فو در حالت تور جهانی اشاره می کند، اما به نظر می رسد ست حرکتی او ترکیبی از حرکات مختلف ووشو، کاراته و کمپو باشد.

سن

39

ارتفاع

5’5

روز تولد

1 مارس 1968

سبک مبارزه

کونگ فو


18 دی جی – کیک بوکسینگ/بریک دانسی

Street-Fighter-6-Outfit-3-Dee-Jay

شخصیت های زیادی مثل دی جی دوست داشتنی و کاریزماتیک نیستند. علیرغم نزدیک شدن به میانسالی، دی جی هنوز حرکات رقص و هیکلی دارد که بتواند در یک اسپار خوش اخلاق با هر متحدی مقابله کند یا از دوستانش در برابر هر شرور محافظت کند.

اگر نگاهی به نحوه مبارزه او بیندازید، متوجه می‌شوید که بیشتر حرکات او در واقع فقط تکنیک‌های کیک بوکسینگ کلاسیک هستند که با درجه‌ای از بریک‌دنسی‌های سالم و بیشتر برای داشتن استعداد ترکیب شده‌اند.

سن

42

ارتفاع

6’0

روز تولد

31 اکتبر 1965

سبک مبارزه

کیک بوکسینگ / بریک دانسی


17 Dhalsim – یوگا باطنی

Street-Fighter-6-Outfit-3-Dhalsim

Dhalsim شخصیت عالی برای انتقال از سبک های مبارزه کاملاً تخیلی به سبک هایی است که حداقل تا حدودی شبیه هنرهای رزمی واقعی هستند. در حالی که هنر باستانی یوگا 100٪ واقعی است، استفاده از آن به عنوان یک تکنیک مبارزه تقریباً مخالف مفاهیم اصلی آن است.

با این حال، به نظر می رسد Dhalsim همیشه آرام راهی عالی برای متعادل کردن این تضاد ظاهری پیدا می کند. دهلسیم از دانش معنوی و تسلط شدید خود در یوگا برای مبارزه به نام صلح استفاده می کند.

اگر چه او می تواند صدمات زیادی وارد کند، اما Dhalsim همیشه در طول نبرد آرام به نظر می رسد و هرگز بی دلیل حمله نمی کند.


سن

55

ارتفاع

5’9

روز تولد

22 نوامبر 1952

سبک مبارزه

یوگای باطنی

16 E. Honda – سومو

Street-Fighter-6-Outfit-3-E.-Honda

اگر E.Honda در این زندگی دو چیز را دوست دارد، سومو و دور دوم سومو هستند. همه چیز در مورد این شخصیت بدون شک با در نظر گرفتن هنر رزمی ژاپنی طراحی شده است، از ظاهر او گرفته تا دیالوگ های او و ست حرکت های او.

مربوط

6 بازی مبارزه ای که باید در سال 2023 انجام شود

در اینجا بهترین پیشنهادهای سال 2023 در ژانر Fighting Game آورده شده است که برای طرفداران و تازه واردان یک بازی ضروری است!

یک بار دیگر، دفترچه راهنمای Street Fighter II SNES تولد دقیق او را در 3 نوامبر 1960 به ما می دهد. ساخت E. Honda تقریباً 47 تا زمان SF6.


سن

47

ارتفاع

6’1

روز تولد

3 نوامبر 1960

سبک مبارزه

سومو

15 اد – بوکس روانی

Street-Fighter-6-Ed-Outfit-3

اد اولین بازی قابل بازی خود را در Street Fighter 5 انجام داد و با قدرت های روانی چشمگیر خود که به طرز ماهرانه ای با مهارت های بوکس حرفه ای خود در هم آمیخت و او را حداقل به یک دشمن مهیب تبدیل کرد، به زمین زد.

و در Street Fighter 6، شما می‌توانید تا حد زیادی همین انتظار را داشته باشید، با این تفاوت که او مهارت‌های خود را بیشتر کرده است و او را حتی بیشتر به یک تهدید تبدیل کرده است. به خصوص زمانی که تمام مکانیک های سیستم جدید را در نظر بگیرید. اد زیرک، حساب شده و ویرانگر است و آسمان مرز پیشرفت اوست!


سن

اوایل دهه 30

ارتفاع

6’0

روز تولد

3 سپتامبر

سبک مبارزه

بوکس روانی

14 گیل – برنامه رزمی نیروی هوایی

Street-Fighter-6-Outfit-3-Guile

از نظر متعارف، هیچ سوالی در مورد سبک مبارزه Guile وجود ندارد. به عنوان یک خلبان کار برای نیروی هوایی ایالات متحده، سبک جنگی Guile قرار است همان برنامه رزمی نیروی هوایی باشد، سبکی که منحصراً برای آن شاخه نظامی توسعه یافته است.


با این حال، هیچ یک از حرکات Guile در واقع شبیه چیزی در AFCP نیست. در عوض، سبک مبارزه Guile هیچ معادلی در دنیای واقعی ندارد، به جز برخی شباهت‌ها با Boxing و Krav Maga.

سن

47

ارتفاع

6’0

روز تولد

23 دسامبر 1960

سبک مبارزه

برنامه رزمی نیروی هوایی (AFCP)

13 جیمی – کونگ فو بوکس مست

Street-Fighter-6-Outfit-3-Jamie

استادان کونگ فو بوکس مست الگوها و حرکات یک فرد مست را تقلید می کنند تا حریف خود را از گارد خود بگیرند و دفاع آنها را پایین بیاورند. به عنوان یک تکنیک، به همان اندازه که به یک عنصر اجرایی نیاز دارد، به اجرای دقیق نیز نیاز دارد، و جیمی این دوگانگی را به زیبایی نشان می دهد.


مربوط

Street Fighter 6: Ranking Every Character’s Outfit 3

سرانجام Outfit 3 برای لیست اصلی Street Fighter 6 منتشر شد. اما چه کسی بهترین موضوعات جدید را دارد؟ این فهرست به دنبال پاسخ به این سوال است.

همانطور که او کاریزماتیک است، می تواند نیروی وحشتناکی نیز باشد که می تواند پس از شروع کار به حساب بیاید. اگرچه نمی‌توانیم سن او را به طور قطع بدانیم، اما سبک و نگرش او در واقع بسیار یادآور جوری یا چون-لی در بازی‌های قبلی است و ما را به این باور می‌رساند که او در اواسط بیست سالگی است.

سن

اواسط دهه بیست

ارتفاع

5’9

روز تولد

30 اکتبر

سبک مبارزه

کونگ فو بوکس مست

12 JP – Bartitsu/Psyco Power

Street-Fighter-6-Outfit-3-JP


یوهان پتروویچ آنتاگونیست متمایز، بی‌رحمانه و به طرز فحاشی غنی SF6 است، بنابراین منطقی است که سبک مبارزه او شامل به حداقل رساندن تماس با سایر مبارزان تا حد امکان باشد، مبادا آنها بدبخت خود را به او وارد کنند. JP بارتیتسو، یک هنر رزمی جنتلمنی که شامل مبارزه با عصا، با دوز (غیر) سالم از قدرت روانی برای نگه داشتن حریفان تحت فشار و در فاصله است، مخلوط می کند.

از پیشینه او می دانیم که او مدیر مالی سابق شادالو بود، حرفه ای با میانگین سنی 54 و انحراف معیار بسیار کم. با توجه به اینکه SF6 حدود هشت سال پس از فروپاشی شادالو اتفاق می افتد، به راحتی می توان حدس زد که JP در اوایل دهه شصت زندگی خود است.

سن

اوایل دهه شصت

ارتفاع

6’3

روز تولد

1 می

سبک مبارزه

بارتیتسو/سایکو پاور


11 جوری هان – تکواندو

Street-Fighter-6-Outfit-3-Juri

یوری هان دختر دیوانه-گوت-کابوس برای ورود دیگری به مجموعه Street Fighter بازگشته است. او علاوه بر اینکه همه را به شدت تشنه می‌کند، حرکت می‌کند و خیلی راحت‌تر از هر ورودی دیگری کنترل می‌کند.

ضربات و حرکات سریع جوری به وضوح از تکواندو الهام گرفته شده است، با ضربات سر بلند و مشت های باز کف دست. او همچنین کمی قدرت روانی را به ترکیب اضافه کرده است، فقط برای اینکه همه چیز را غیرقابل پیش بینی نگه دارد.

سن

37

ارتفاع

5’5

روز تولد

ژانویه 1

سبک مبارزه

تکواندو


10 کن مستر – آنساتسوکن بداهه نواز

Street-Fighter-6-Outfit-3-Ken

دومین سرنخ مهم در کمیک پیش درآمد رسمی کن نهفته است. در آنجا نگاهی کوتاه به تلفن همراه Mel Master می‌کنیم که یکی از نمادهای متمایز آیفون را به نمایش می‌گذارد. شگفتی، شگفتی، اولین عرضه بین المللی آیفون در سال 2007 بود.

مربوط

Street Fighter 6: Modern Outfits Vs. لباس های کلاسیک، کدام یک بهتر است؟

با دسترسی هر شخصیت به دو لباس در Street Fighter 6، ما تصمیم گرفتیم آنها را در مقابل یکدیگر قرار دهیم تا بفهمیم کدام بهتر است!

کتابچه راهنمای Street Fighter II SNES نشان می دهد که کن در 14 فوریه 1965 به دنیا آمد. در زمان وقوع SF6 تقریباً 42 ساله شد. کن سبک مبارزه آنساتسوکن (مشت ترور) ریو را به اشتراک می گذارد.

با این حال، دست و پنجه نرم کردن و ضربات او نشان می دهد که کن به اندازه ریو به تمرینات سنتی خود پایبند نیست، در عوض تصمیم می گیرد حرکات بداهه نزاع خیابانی را در مبارزات خود ترکیب کند تا پیروزی خود را تضمین کند.


سن

42

ارتفاع

5’9

روز تولد

14 فوریه 1965

سبک مبارزه

آنساتسوکن بداهه نوازی

9 کیمبرلی – بوشینریو نینجیتسو/پارکور

Street-Fighter-6-Outfit-3-Kimberly

Bushinryu یک سبک خاص از Ninjitsu است که برای سری مبارزه نهایی ساخته شده است. در اصل، Bushinryu یک نسخه سبک از Ninjitsu است که شامل استفاده از جادوهای ناپدید شدن و انتقال از راه دور برای به دست آوردن برتری نسبت به تعداد زیادی از مخالفان است.


اگرچه کیمبرلی اولین استاد Bushinryu در این سری نیست، اما گیم پلی منحصر به فرد او ناشی از اجرای حرکات پارکور برای یک گیم پلی سریع و روان است. اگرچه او به طور قابل توجهی بزرگتر از لیلی به نظر می رسد، اما هنوز به عنوان یک نوجوان توصیف می شود، و صفحه شخصیت رسمی او بیان می کند که او زودتر از دانشگاه فارغ التحصیل شده است، به این معنی که او احتمالا بین 17 تا 19 سال دارد.

سن

اواخر نوجوانی / اوایل دهه بیست

ارتفاع

5’6

روز تولد

15 آوریل

سبک مبارزه

بوشینریو نینجیتسو/پارکور

Street-Fighter-6-Autfit-3-Lily


شکی نیست که لیلی، تازه وارد سریال، از تی هاوک الهام گرفته است. او نه تنها بخشی از قبیله بومی آمریکایی Thunderfoot است، بلکه نحوه حرکت او نیز بسیار یادآور شخصیت محبوب است.

با این حال، لیلی با استفاده از چماق های جنگی که معمولاً به عنوان بخشی از هنر رزمی بومی Okichitaw استفاده می شود، به این سبک توجه می کند.

با این حال، در مورد سبک لیلی که در واقع شبیه اوکیچیتاو است، بسیار کم وجود دارد، با پرتاب های او یک استثنا قابل توجه است. سن او نیز مشخص نیست، همانطور که در مورد همه تازه واردان SF6 وجود دارد زیرا هیچ اطلاعاتی در مورد سال تولد رسمی آنها منتشر نشده است.

با توجه به ظاهر و نگرش، می توان تخمین زد که لیلی در سنین نوجوانی خود است، به احتمال زیاد بین 14 تا 16 سال دارد.


سن

بین 14 – 16

ارتفاع

5’3

روز تولد

3 ژوئن

سبک مبارزه

هنرهای رزمی Thunderfoot/Okichitaw

7 لوک – MMA نظامی

Street-Fighter-6-Outfit-3-Luke

به نظر می رسد SF6 طرفداران را برای یک برداشت جدید از رقابت کلاسیک ریو و کن با جیمی و لوک آماده می کند. اگرچه همه او را در ابتدا یا حتی در مرحله دوم دوست نداشتند، لوک بدون شک شخصیت شاخص SF6 است.

مربوط

8 شخصیت مهمان که دوست داریم در Street Fighter 6 ببینیم

کدام شخصیت مهمان در Street Fighter 6 بیشترین حس را دارد؟ هرچقدر هم که این سوال اشتباه به نظر می رسد، ما همچنان به آن فکر فکر می کردیم.

تند و تند و تکانشی (و بلوند)، منطقی است که لوک شباهت های زیادی با کن داشته باشد.

درست مانند کن، لوک بسیاری از بداهه‌پردازی‌ها و نزاع‌های خیابانی را در یک سبک مبارزه قوی‌تر گنجانده است. در این مورد، MMA نظامی. در مورد سن او، منطقی است که او هم سن جیمی باشد، یک سال بدهد یا بگیرد.


سن

اواسط دهه بیست

ارتفاع

6’1

روز تولد

17 فوریه

سبک مبارزه

MMA نظامی

6 M. Bison

M. Bison در Street Fighter 6

M. Bison به نوعی هنوز در Street Fighter 6 زنده است و عنوان او، “Undying Lord” را بسیار مناسب و مناسب می کند. در حالی که ما مطمئن نیستیم که او چگونه یا چرا بازگشته است، آنچه می دانیم این است که او هنوز در استفاده از قدرت های روانی خود برای تقویت بیشتر سبک مبارزه لردریت خود استاد است، و او را به تهدیدی بزرگ برای هر کسی که در راه او قدم می گذارد تبدیل می کند.


او مردی وحشتناک است که کارهای وحشتناک زیادی انجام داده است و به نظر می رسد هیچ کس نمی تواند راهی پیدا کند که او را برای همیشه پایین نگه دارد و بیرون نگه دارد. و بدتر از آن، سیستم جدید Drive Gauge در Street Fighter 6 او را مزاحم‌تر می‌کند و منجر به حملات و ترکیب‌های بسیار ویرانگر می‌شود.

سن

جاویدان

ارتفاع

6’0

روز تولد

17 آوریل

سبک مبارزه

قدرت روانی، لردیت

5 مانون – جودو/باله

Street-Fighter-6-Outfit-3-Manon


مانون علاوه بر اینکه یک مبارز قدرتمند است، به لطف حرفه بازیگری و مدلینگ خود یک سوپراستار جهانی است. متأسفانه، هر دو صنایعی هستند که به طور معروف به روند طبیعی پیری زنان توجه نمی کنند.

با توجه به اینکه Manon در اوج شهرت خود قرار دارد، می توان حدس زد که او در اواسط تا اواخر سی سالگی است. به عنوان یک مبارز، Manon پرتاب های جودو را با لطف باله ترکیب می کند تا نیروی حریف خود را علیه آنها هدایت کند و اشتباهات آنها را به شدت مجازات کند.

سن

اواسط دهه سی

ارتفاع

5’9

روز تولد

2 سپتامبر

سبک مبارزه

جودو / باله

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا