بازی

فیلم 2 برادران سوپر ماریو تعدادی شخصیت “برش عمیق” خواهد داشت

خوراکی های کلیدی

  • Super Mario Bros. Movie 2 دارای شخصیت‌های جدیدی خواهد بود و برخی از آن‌ها قرار است «برش‌هایی عمیق» در داستان فرنچایز باشند.
  • طرفداران حدس می زنند که کیگان-مایکل کی به کدام شخصیت ها اشاره می کند.
  • برخی حدس های وحشیانه وجود داشته است.



Super Mario Bros. Movie 2 دارای شخصیت‌های دیگری به غیر از آن‌هایی است که قبلاً دیده‌ایم، و به گفته کیگان-مایکل کی، صداپیشه Toad، داستان گسترده‌تر سری ماریو در ادامه‌ی آینده با عمق بیشتری مورد بررسی قرار خواهد گرفت (با تشکر ، GamesRadar+).

کی به ژورنال مردان گفت: “یک چیزی که می توانم در مورد فیلم دوم بگویم این است که دامنه آن کمی گسترده تر است و جایی که در آن اتفاق می افتد برای من بسیار جذاب است.” “آنها قصد دارند تعدادی تخم مرغ واقعا فوق العاده برای عید پاک پیدا کنند و تا کنون بسیار هیجان انگیز بوده است.”

“من احساس می‌کنم کاری که آنها خلاقانه انجام داده‌اند این است که واقعاً دنیایی را که این شخصیت‌ها در آن زندگی می‌کنند گسترش داده‌اند و ما با افراد جدیدی آشنا خواهیم شد. افرادی که فکر می‌کنم واقعاً برش‌های عمیقی هستند، اما به دلیل اینکه داستان در حال حاضر خودش را نشان می‌دهد، آن شخصیت‌ها بسیار جذاب خواهند بود.”



به هر حال یک برش عمیق چقدر مبهم است؟

بعید به نظر می رسد که شخصیت هایی که کی به آنها اشاره می کند بسیار مبهم باشند. همانطور که گفته شد، این بازیگر دانش قابل توجهی از برخی از فرنچایزهایی که با آنها درگیر بوده به نمایش گذاشته است، بنابراین مطمئناً داشتن دانش گسترده ای از داستان ماریو برای Key دور از ذهن نخواهد بود. در هر صورت، نظر او باعث گمانه زنی های قابل توجهی در مورد شخصیت هایی شده است که او می تواند به آن ها اشاره کند.

دامنه حدس و گمان طرفداران برای این “برش های عمیق” بسیار گسترده است، از شخصیت های شناخته شده ای مانند روزالینا، توادزورث و توادت گرفته تا شخصیت های تک ظاهری مبهم مانند تاتانگا و پیمانکار بدنام نیویورک، آنتونی اسکاپلی.


ما لیست خودمان را از شخصیت‌های مبهم ماریو برای کسانی داریم که به دنبال سوختی برای توهمات خود هستند، و من فکر می‌کنم کایلی کوپا شانس واقعی برای حضور در صفحه نقره‌ای دارد. ما می دانیم که فیلم برادران سوپر ماریو با تخم مرغ های عید پاک و کامئوها غریبه نیست، زیرا سوانکی کونگ حتی در فیلم اول ظاهر شد.

احتمالاً باید منتظر بمانیم و ببینیم که کی به کدام شخصیت ها اشاره می کند. The Super Mario Bros. Movie 2 در تاریخ 3 آوریل 2026 اکران می شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا