بازی

چکش Shockwave Fortnite دوباره طاق شد

در حالی که Fortnite آماده می شود تا فصل اول فصل چهارم خود را پشت سر بگذارد تا راه را برای فصل دوم باز کند، بازیکنان اسلحه ای را که در این فصل معرفی شده و مشکلات مداوم آن را به یاد می آورند. یک فصل کامل بعد و Epic هنوز هم Shockwave Hammer را کامل نکرده است و دوباره سلاح بحث برانگیز را از بازی حذف کرده است.


Epic به انجمن Fortnite اطلاع داد که Shockwave Hammer مجدداً از طریق حساب Fortnite Status خود مخفی شده است. با این حال، دلیل طاق گذاری آن مشخص نشده است. این توییت به سادگی «مشکلی» را مقصر می‌داند که سلاح در طول فصل جاری که این هفته به پایان می‌رسد، با آن مواجه بوده است.

مطالب مرتبط: بازی های سرویس زنده مرده اند، زنده باد بازی های خدماتی

گیمر ویدیوی روز

یک مشکل بزرگتر در بازی وجود دارد از اینکه برخی از شما به سادگی چکش را در حالی که از بین رفته است از دست بدهید. تعدادی از چالش‌ها، که بسیاری از شما دیوانه‌وار در تلاش برای پایان دادن به آن‌ها قبل از بازنشانی برای فصل جدید هستید، برای تکمیل آنها به چکش نیاز دارید. Epic روشن کرده است که هر چالشی که نیاز به چکش Shockwave داشته باشد، تعویض شده است.

اگرچه به نظر نمی رسد که به طور رسمی توسط Epic، Fortnite dataminer گزارش شده باشد Hypex تایید کرده است که Slurp Juice نیز طاق شده است از بازی باز هم، دلیل این امر، و اینکه آیا عدم وجود آن به هر مشکلی که به نظر می رسد در Shockwave Hammer مرتبط است یا خیر، مشخص نیست. شاید هر دو مورد برای آماده شدن برای ورود فصل دوم طاق گذاری شده باشند و شاید آخرین چکش بحث برانگیز را دیده باشیم.

چکش Shockwave در تمام فصل بازیکنان فورتنایت را جدا کرده است. عمدتاً به این دلیل که از مشکلاتی رنج می برد که قبلاً آن را طاق دار دیده بودند. بازیکنان کلیپ هایی از چکش که تمام ساختمان ها را با یک تاب ویران می کرد به اشتراک می گذاشتند، و بعد از آن، زمانی که قرار بود درست شود، یک نکته وجود داشت که مردم از آن برای معلق کردن استفاده می کردند. یک اسلحه سرگرم کننده، اما شاید بهتر باشد برای فصل دوم طاق باقی بماند.

بعدی: یک تنظیم سختی کامل در Lightfall وجود ندارد

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا