شبکه های اجتماعی

نحوه استفاده از برنامه های وب پیشرفته در آیفون و آیپد

برنامه های وب پیشروکه به عنوان PWA نیز شناخته می شود، اساساً وب هستند برنامه ها با استفاده از فناوری های وب طراحی شده است. به زبان ساده، برنامه‌های وب اساساً یک وب‌سایت هستند که به‌عنوان یک برنامه روی تلفن نصب می‌شوند و تا حدی مانند یک برنامه عمل می‌کنند و عمل می‌کنند و عمل می‌کنند.

در صورتی که برخی از برنامه ها در پلتفرم موجود نباشد، این ویژگی مفید است. یا در صورتی که نمی خواهید برنامه ای را از اپ استور دانلود کنید.

سیب مدتی است که از برنامه های وب پشتیبانی می کند و به کاربران اجازه می دهد یک برنامه وب را از طریق آن نصب کنند سافاری. اگر به دنبال نصب یک برنامه وب روی خود هستید آیفون یا آی پد، راهنمای گام به گام ما را دنبال کنید:

همچنین بخوانید

چگونه به راحتی فضای ذخیره سازی را در آیفون و آی پد اپل تمیز کنیم
تامین کننده اپل، فاکسکان، سایت تولیدی جدید را در ویتنام پس از آشفتگی چین ایمن می کند

برای کسانی که نمی دانند، اپل در واقع اولین شرکتی بود که با اولین عرضه آیفون از برنامه های وب پشتیبانی کرد. آیفون 1 اساساً با برنامه‌های مبتنی بر HTML عرضه شد که به کاربران اجازه می‌داد آن‌ها را در صفحه اصلی اضافه کنند و همچنین تجربه کاربری تمام صفحه را ارائه می‌داد.

  1. مراحل دانلود و نصب برنامه های وب در آیفون و آیپد
  2. مرورگر وب سافاری را در iPhone یا iPad خود باز کنید
  3. به وب سایتی که می خواهید WPA را برای آن نصب کنید بروید
  4. توجه داشته باشید که همه وب سایت ها از برنامه وب پیشرو پشتیبانی نمی کنند. این بدان معناست که شما فقط می توانید برنامه های وب را برای وب سایت هایی نصب کنید که از برنامه های وب پشتیبانی می کنند.
  5. روی دکمه Action (همچنین به عنوان دکمه اشتراک‌گذاری شناخته می‌شود) ضربه بزنید.
  6. فهرست اشتراک‌گذاری را به پایین اسکرول کنید و به دنبال Add to بگردید صفحه اصلی گزینه
  7. یک نام برای برنامه وب وارد کنید و دکمه افزودن را فشار دهید

پس از این، برنامه وب به صفحه اصلی در کنار سایر برنامه های نصب شده روی دستگاه اضافه می شود. کاربران می توانند به سادگی روی برنامه ضربه بزنند تا آن را باز کنند.

همچنین به خاطر داشته باشید که در حال حاضر برنامه های وب از اعلان های فشار در iOS و iPadOS پشتیبانی نمی کنند. این ویژگی با آپدیت iOS 14 و iPadOS 14 در دسترس خواهد بود و در حال حاضر با گروهی از کاربران در حال آزمایش است.

فیس بوکتوییترلینکدین


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا