بازی

مناطق مخفی که ممکن است در Aka از دست داده باشید

آکا یک بازی منحصر به فرد است. این در مرحله مقدماتی برای مبارزه یا مسابقه قرار نمی گیرد. در عوض، آکا داستان یک پاندا قرمز را تعریف می کند که یک سرباز سابق است. بازی با سفر آکا به جزیره درخت کاج آغاز می شود تا با دوستش تام دوباره متحد شود و زندگی جدیدی را آغاز کند.


مطالب مرتبط: آکا: به یاد ماندنی ترین جملات

این بازی سریع نیست. در عوض، آکا تجربه‌ای آرام‌بخش و آرام‌بخش است. تعجب نکنید اگر ساعت ها به شکار دانه بپردازید. با چنین اتمسفر کندی، ممکن است شگفت‌انگیز به نظر برسد، اما مناطق پنهان بی‌شماری را می‌توان به راحتی از دست داد. این مقاله نکاتی را برای دسترسی به برخی از سخت ترین نقاط در آکا ارائه می دهد.

9 غار پشت درخت

در زیر پل چوبی و کنده‌های توخالی در پایه یک آبشار کوچک، سنگ بزرگی قرار دارد که شبیه بالای جمجمه است. اگر آکا از قسمتی از آبشار که توسط درخت پوشیده شده است عبور کند، می تواند وارد یک منطقه پنهان شود.

این منطقه پنهان شامل یک راهروی سنگی بزرگ است که توسط آب احاطه شده است. از سقف این اتاق مخفی پنج آبشار می افتند. هنوز مشخص نیست که آکا قرار است در این اتاق مخفی چه کاری انجام دهد زیرا هیچ گنجی بلافاصله قابل مشاهده نیست. شاید این چیزی بیش از یک اتاق مخفی خالی نباشد.

8 غار جزیره درخت کاج

تعامل با اژدهای بزرگ در آکا

در پایه جزیره درخت کاج پس از شکستن چند سنگ، آکا وارد غاری می شود و با گودرون، یک اژدها آشنا می شود. گودرون به آکا می گوید که قبل از جنگ بزرگ به غار او آمده و در جایی پنهان می شود که نفسش جزیره را گرم نگه می دارد. گودرون همچنین از آکا می خواهد که به بچه اژدهایان نزدیک که مادرشان رفته است غذا بدهد.

آکا از طریق دروازه های سنگی که در آن روح خجالتی ظاهر می شود و در سمت چپ غار اژدها، می تواند با شنا وارد یک منطقه کوچک مخفی شود. در داخل این غار می توانید روی چند صخره بایستید. همچنین می توانید بلوکی را بردارید که صورت انسان دارد در حالی که دو موجود عجیب در اطراف ایستاده اند و به شما خیره می شوند.

7 برداشتن حصار پشت درخت بئاتریکس

برداشتن حصار پشت درخت بئاتریکس

در پایه درخت بئاتریکس و تقریباً در گوشه گوشه، حصار دیگری را خواهید دید که می‌توانید با تبر خود آن را جدا کنید.

مطالب مرتبط: سوالات بی پاسخی که پس از پایان آک داریم

پشت در این مکان، صخره‌ای است که می‌توانید بشکنید، تعدادی دانه، تعدادی گل و یک درخت کوچک اما سالم. می توانید از این منطقه برای گرفتن سرعت های اضافی برای کاشت استفاده کنید.

6 مسیر پنهان بئاتریکس

تعامل با بئاتریکس در آکا

در منطقه مرکزی جزیره درخت کاج درختی قرار دارد که ورودی آن توسط یک حصار مسدود شده است. اگر آکا از تبر خود برای برداشتن حصار استفاده کند، می تواند به داخل این درخت برود.

در بالای درخت، بئاتریکس، ملکه بی، را ملاقات می‌کنید که احساس می‌کند آکا نبرد خود را پشت سر گذاشته است. سپس بئاتریکس در مورد غلبه بر زخم های گذشته با آکا بحث می کند. او سپس به آکا می گوید که زمین و غذای جزیره در اثر جنگ از بین رفته است و از او برای بازگشت طبیعت کمک می خواهد. اگر آکا موافقت کند که کمک کند، بئاتریکس به آکا دانه لاله می دهد تا رشد کند.

5 زنگ معبد ارواح

به صدا درآوردن زنگ معبد ارواح در آکا

در جزیره بامبو، پایین و سمت چپ پلی است که به یک ناقوس منتهی می شود. در حالی که مشخص نیست، زنگ زدن قفل معبد ارواح را باز می کند.

مرتبط: تغییراتی که آکا را بهبود می بخشد

پس از صحبت با بوپ روباه، یکی دیگر از پانداهای قرمز، که در مورد زمانی که جزیره پر از پانداهای قرمز بود، به شما می گوید، آکا وارد معبد می شود. در داخل معبد دو ردیف شعله های آبی درخشان، یک پد نشسته، و صفحه نمایش هایی وجود دارد که به درختان پوشیده از برف نگاه می کنند. به آکا این امکان داده می شود که در داخل معبد بنشیند. ورود به ساختمان مجاور منجر به یک مینی بازی موسیقی می شود که در آن باید برای نواختن فلوت روی دکمه های کنترل ضربه بزنید.

4 قایق دزدان دریایی

رفتن به داخل قسمت پنهان در قایق دزدان دریایی در آکا

در جزیره درخت نخل، آکا به قسمت هایی از چیزی که شبیه یک قایق دزدان دریایی جدا شده است می رسد. نزدیک ترین قسمت قایق به جزیره شامل یک سری پله است که آکا می تواند از آنها بالا برود. در پس زمینه سمت راست یک پل چوبی و پشت قسمت اول قایق قسمت دوم قایق دزدان دریایی قرار دارد. در بین پله های دوم قایق ورودی است که به راحتی می توان آن را از دست داد.

اگر آکا در قایق وارد این ورودی شود، با یک اتاق مخفی پر از بشکه، ورق بازی و صندوقچه گنج روبرو می شود. سینه حاوی چندین آیتم از جمله کلید و سیاهه است.

3 کلاه خود را به خاطر بسپار

بالا رفتن از کوه با کلاه زمستانی در آکا

به احتمال زیاد آخرین جزیره جدیدی که در آکا از آن بازدید خواهید کرد، هنگامی که در جزیره درخت افرا فرود آمدید، بلافاصله شروع به بالا رفتن از تپه ها خواهید کرد تا جایی که یک تله اسکی پیدا می شود. در طول راه، با فلر ملاقات می کنید که به شما می گوید گمشده به نظر می رسید. اگر کلاه زمستانی بر سر نگذارید، نمی توانید به این منطقه پنهان دسترسی داشته باشید.

مطالب مرتبط: بهترین NPC ها در Aka

در بالای این کوه، با کنوت، یک آدم برفی آشنا می‌شوید که به شما می‌گوید احساس ناقصی می‌کند زیرا قبلاً بینی داشته است اما دیگر ندارد. اگر تلاشی را که کنات به شما می دهد کامل کنید، آکا می تواند بینی جدیدی به آدم برفی بدهد، بنابراین او دوباره احساس سلامتی می کند.

2 غار طبل جزیره درخت نخل

دسترسی به غار درام در آکا

در جزیره درخت نخل، به صخره ای می رسید که سه درخت در لبه آن کاشته شده است. چیزی که بسیاری از بازیکنان از دست می دهند این است که یک منطقه مخفی در سمت چپ در طول مسیر وجود دارد. ابتدا باید یک مشعل را روی یک قفسه کوچک واقع در سمت چپ غار قرار دهید تا همه چیز را به طور کامل ببینید.

پس از کاشت مشعل و ورود به این منطقه مخفی، به شما این امکان داده می‌شود که یکی از بسیاری از بازی‌های موزیکال مبتنی بر رویداد سریع آکا را بازی کنید. این یکی شامل یک طبل است. با این حال، برنده شدن در این مینی بازی مستقیماً کاری انجام نمی دهد.

1 پاکسازی باغ

آمدن به درخت انگور که باغ را در آکا مسدود کرده است

در جزیره درخت افرا، از طریق سوراخی در غار، به باغ کوچکی می‌رسید که با درخت انگور مسدود شده است. اگر معجون ضد تراش دارید، می توانید از آن برای پاک کردن این درخت انگور استفاده کنید و سپس وارد محوطه باغ شوید.

اگر شما علاقه مند به دستیابی به دستاورد “No More Traps (جزیره افرا)” هستید، باید به این منطقه پنهان دسترسی داشته باشید و از تبر خود برای حذف تمام علف های هرز و تکه های سنگی که در آنجا یافت می شود استفاده کنید.

NEXT: بهترین بازی های سیم کارت کشاورزی برای مبتدیان

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا