انتخاب بازیگران فرانک مجازات است، اما نکته این است
Summarize this content to 400 words in Persian Lang
وقتی روی مبل هستید و بر سر گروهی از نوجوانان نیمه مست و شاخ فریاد میزنید که از پلهها بالا نروند یا از هم جدا نشوند، در حالی که سرشانهها به سمت تک تک طنابها میافتند، احساس ناامیدی میکنید. اما در Until Dawn و The Quarry، در نهایت می توانید به آنها نشان دهید که چگونه این کار انجام می شود. بازیگران فرانک استون… کمتر.
اسپویلرهای فیلم The Casting of Frank Stone.
من فقط یک بازمانده را در بازی اصلی خود نجات دادم – سم گرین. در فصل آخر، مادی برای خوش شانسی آویزی برمیدارد که در نهایت او را هیپنوتیزم میکند و باعث جذب فرانک استون میشود: زمانی که صورتش از داخل به گوشتش فشار میآورد، در حالی که فریاد میکشید، از نظر جسمی منقلب شدم. استن در برابر رنده فلزی که او را از فرار جدا می کرد، گریه کرد، اما از پشت شکاف داد. و لیندا سعی کرد در هنگام مبارزه با فرانک استون به سام کمک کند، به جای اینکه از هم جدا شوند، فقط برای پیوستن به انبوه اجساد در حال افزایش.
فصل 14 The Massacre at Gerant Manor نامیده می شود، بنابراین مناسب است که انبوهی از اشتباهات کوچک در طول بازی به یک مسابقه بی رحمانه ختم شود که تقریباً همه را در طبقه اتاق برش رها می کند. طرفداران از این که ببینند بسیاری از افراد مورد علاقه خود به طور غیرقابل تشریفاتی توسط تصمیمات ناعادلانه کشته می شوند، خوشحال نیستند، اما این تمام نکته است.
در طول بازی دومم، نگاهم را به دور انداختم دوم و یک QTE در Horologium ظاهر شد (فکر کنید Basileus's Machine از سیزده ارواح) که من از دست دادم. یکی از سه حلقه چرخان عظیم را که در استن حک شده و در یک لحظه او را می کشند، علامت بزنید. در همان اتاق، به هم ریختگی هنگام کشیدن اهرم باعث می شود که مادی به سرعت پیر شود و در پوسته ای مومیایی چروکیده شود. مرگ یک موجود ثابت در بازیگران فرانک استون است که پشت هر شکستی ظاهر می شود، مهم نیست که چقدر پیش پا افتاده به نظر می رسد.
دلیلش این است که این یک پیش درآمد Dead by Daylight است که منشأ قلمرو Entity و بازی ابدی Survivor در مقابل قاتل را تنظیم می کند. دنیای Behavior Interactive طبیعتاً کاملاً ناعادلانه است و غریبههای بیدفاع را در فضایی محدود با یک قاتل غیرقابل توقف که اغلب یک هیولای ماوراء طبیعی است حبس میکند. تنها راه نجات، فرار است، پس باید در هر فرصتی بدوید. اما حتی آن هم با شروع دور بعدی، امر اجتناب ناپذیر را به تاخیر می اندازد.
Supermassive به خوبی این احساس ناتوانی را در شکننده کردن بازماندگان خود به تصویر کشیده است. اگر بخواهید دوست دخترش را به جای رها کردن دوست دخترش نجات دهید، جیمی میتواند خیلی زود بمیرد – بازی به وضوح از شما انتظار دارد که این تصمیم را بگیرید، زیرا هیچکس یک ترسو را در یک فیلم ترسناک دوست ندارد. اما این تصمیم همان چیزی است که او را می کشد و با تنبیه شما برای انجام هر کاری، فیلمنامه را روی سرش می چرخاند اما در حال اجرا
هر چیزی که فکر می کنید در مورد زنده ماندن از یک فیلم ترسناک و به خصوص یک بازی Supermassive می دانید، در اینجا شما را شکست خواهد داد. در حالی که ممکن است این یک مجازات طاقت فرسا و ناعادلانه به نظر برسد، Dead by Daylight را به طرز درخشانی دربرمی گیرد.
در ثانیه ای که کلیک می کند و شما به این فکر نمی کنید که چگونه می توان همه را به بهترین نحو نجات داد و در عوض چگونه خود را نجات داد، مرگ کمتر و کمتر رایج می شود. شما باید خودخواه باشید، که در ابتدا یک منحنی یادگیری است، اما تنها با روشن شدن کتاب قوانین، تکرارهای بعدی را بسیار رضایت بخش تر می کند.
به هر حال مرگ رحمتی در بازیگران فرانک استون است
شخصیتها خیلی بیشتر از بازیهای Supermassive گذشته تبر میگیرند، و غریزه ممکن است این باشد که کاملاً از آن اجتناب کنید و تا آنجا که ممکن است افراد زنده به پایان برسند – این یک پیروزی در هر بازی دیگری است. اما اینجا مرگ رحمت است و در پایان خوشحال شدم که فقط سام زنده مانده است.
از آنجایی که The Casting of Frank Stone درباره شکلگیری قلمرو موجودیت است، همه کسانی که زنده میمانند در آن بازی ابدی گربه و موش به دام افتادهاند. این یک کابوس جهنمی از شکنجه علیه برخی از وحشتناک ترین شخصیت های ترسناک تاریخ است، اما می توانید با کشتن آنها از فرستادن مردم به اینجا جلوگیری کنید. قبل از نقشه آگوستین به نتیجه می رسد.
Dead by Daylight در حال حاضر ته مایه ناراحت کننده ای دارد، نه؟
پاسخ سام به دیدن آتش سوزی نمادین قبل از بازی، نوعی ناراحتی بود. نشست و بی سر و صدا متوجه سرنوشتی شد که مهر و موم کرده بود. لیندا پوچگراتر است، دعوا از او جدا شد زیرا او به پوستهای توخالی از خود سابقش تبدیل میشود و دیگر از نوازش دیگران امتناع میکند. و مادی شاید ناراحتکنندهتر از همه باشد، زیرا او التماس میکند که به خانه برود و از کار میافتد، و ناامیدانه برای فرار از آنجا که بارقهای از امید باقی مانده است. من ترجیح میدهم از داستان فرانک استون اجتناب کنم، اما مومیایی کردن او تا زمانی که تیتراژ منتشر میشود، پایان خوشتری به نظر میرسد.
بنابراین مطمئناً این ناعادلانه است. اما تنها در صورتی که به سختی به کتاب بازی ترسناک پایبند باشید و سعی کنید از تمام قوانین اسلشر پیروی کنید – واقعیت این است که The Casting of Frank Stone توسط Dead by Daylight بازی میکند (یعنی هیچ کدام وجود ندارد) و شما باید با آن سازگار شوید. اگر می خواهید از بدترین پیامدها جلوگیری کنید، این ذهنیت است. اما حتی در آن زمان، خوشحالم که طبق قوانین قدیمی بازی کردم و همه را کشتم، زیرا دیدن مدی که خودش را در قلمرو Entity پیدا کرد، قلبم را شکست.
وقتی روی مبل هستید و بر سر گروهی از نوجوانان نیمه مست و شاخ فریاد میزنید که از پلهها بالا نروند یا از هم جدا نشوند، در حالی که سرشانهها به سمت تک تک طنابها میافتند، احساس ناامیدی میکنید. اما در Until Dawn و The Quarry، در نهایت می توانید به آنها نشان دهید که چگونه این کار انجام می شود. بازیگران فرانک استون… کمتر.
اسپویلرهای فیلم The Casting of Frank Stone.
من فقط یک بازمانده را در بازی اصلی خود نجات دادم – سم گرین. در فصل آخر، مادی برای خوش شانسی آویزی برمیدارد که در نهایت او را هیپنوتیزم میکند و باعث جذب فرانک استون میشود: زمانی که صورتش از داخل به گوشتش فشار میآورد، در حالی که فریاد میکشید، از نظر جسمی منقلب شدم. استن در برابر رنده فلزی که او را از فرار جدا می کرد، گریه کرد، اما از پشت شکاف داد. و لیندا سعی کرد در هنگام مبارزه با فرانک استون به سام کمک کند، به جای اینکه از هم جدا شوند، فقط برای پیوستن به انبوه اجساد در حال افزایش.
فصل 14 The Massacre at Gerant Manor نامیده می شود، بنابراین مناسب است که انبوهی از اشتباهات کوچک در طول بازی به یک مسابقه بی رحمانه ختم شود که تقریباً همه را در طبقه اتاق برش رها می کند. طرفداران از این که ببینند بسیاری از افراد مورد علاقه خود به طور غیرقابل تشریفاتی توسط تصمیمات ناعادلانه کشته می شوند، خوشحال نیستند، اما این تمام نکته است.
در طول بازی دومم، نگاهم را به دور انداختم دوم و یک QTE در Horologium ظاهر شد (فکر کنید Basileus's Machine از سیزده ارواح) که من از دست دادم. یکی از سه حلقه چرخان عظیم را که در استن حک شده و در یک لحظه او را می کشند، علامت بزنید. در همان اتاق، به هم ریختگی هنگام کشیدن اهرم باعث می شود که مادی به سرعت پیر شود و در پوسته ای مومیایی چروکیده شود. مرگ یک موجود ثابت در بازیگران فرانک استون است که پشت هر شکستی ظاهر می شود، مهم نیست که چقدر پیش پا افتاده به نظر می رسد.
دلیلش این است که این یک پیش درآمد Dead by Daylight است که منشأ قلمرو Entity و بازی ابدی Survivor در مقابل قاتل را تنظیم می کند. دنیای Behavior Interactive طبیعتاً کاملاً ناعادلانه است و غریبههای بیدفاع را در فضایی محدود با یک قاتل غیرقابل توقف که اغلب یک هیولای ماوراء طبیعی است حبس میکند. تنها راه نجات، فرار است، پس باید در هر فرصتی بدوید. اما حتی آن هم با شروع دور بعدی، امر اجتناب ناپذیر را به تاخیر می اندازد.
Supermassive به خوبی این احساس ناتوانی را در شکننده کردن بازماندگان خود به تصویر کشیده است. اگر بخواهید دوست دخترش را به جای رها کردن دوست دخترش نجات دهید، جیمی میتواند خیلی زود بمیرد – بازی به وضوح از شما انتظار دارد که این تصمیم را بگیرید، زیرا هیچکس یک ترسو را در یک فیلم ترسناک دوست ندارد. اما این تصمیم همان چیزی است که او را می کشد و با تنبیه شما برای انجام هر کاری، فیلمنامه را روی سرش می چرخاند اما در حال اجرا
هر چیزی که فکر می کنید در مورد زنده ماندن از یک فیلم ترسناک و به خصوص یک بازی Supermassive می دانید، در اینجا شما را شکست خواهد داد. در حالی که ممکن است این یک مجازات طاقت فرسا و ناعادلانه به نظر برسد، Dead by Daylight را به طرز درخشانی دربرمی گیرد.
در ثانیه ای که کلیک می کند و شما به این فکر نمی کنید که چگونه می توان همه را به بهترین نحو نجات داد و در عوض چگونه خود را نجات داد، مرگ کمتر و کمتر رایج می شود. شما باید خودخواه باشید، که در ابتدا یک منحنی یادگیری است، اما تنها با روشن شدن کتاب قوانین، تکرارهای بعدی را بسیار رضایت بخش تر می کند.
به هر حال مرگ رحمتی در بازیگران فرانک استون است
شخصیتها خیلی بیشتر از بازیهای Supermassive گذشته تبر میگیرند، و غریزه ممکن است این باشد که کاملاً از آن اجتناب کنید و تا آنجا که ممکن است افراد زنده به پایان برسند – این یک پیروزی در هر بازی دیگری است. اما اینجا مرگ رحمت است و در پایان خوشحال شدم که فقط سام زنده مانده است.
از آنجایی که The Casting of Frank Stone درباره شکلگیری قلمرو موجودیت است، همه کسانی که زنده میمانند در آن بازی ابدی گربه و موش به دام افتادهاند. این یک کابوس جهنمی از شکنجه علیه برخی از وحشتناک ترین شخصیت های ترسناک تاریخ است، اما می توانید با کشتن آنها از فرستادن مردم به اینجا جلوگیری کنید. قبل از نقشه آگوستین به نتیجه می رسد.
Dead by Daylight در حال حاضر ته مایه ناراحت کننده ای دارد، نه؟
پاسخ سام به دیدن آتش سوزی نمادین قبل از بازی، نوعی ناراحتی بود. نشست و بی سر و صدا متوجه سرنوشتی شد که مهر و موم کرده بود. لیندا پوچگراتر است، دعوا از او جدا شد زیرا او به پوستهای توخالی از خود سابقش تبدیل میشود و دیگر از نوازش دیگران امتناع میکند. و مادی شاید ناراحتکنندهتر از همه باشد، زیرا او التماس میکند که به خانه برود و از کار میافتد، و ناامیدانه برای فرار از آنجا که بارقهای از امید باقی مانده است. من ترجیح میدهم از داستان فرانک استون اجتناب کنم، اما مومیایی کردن او تا زمانی که تیتراژ منتشر میشود، پایان خوشتری به نظر میرسد.
بنابراین مطمئناً این ناعادلانه است. اما تنها در صورتی که به سختی به کتاب بازی ترسناک پایبند باشید و سعی کنید از تمام قوانین اسلشر پیروی کنید – واقعیت این است که The Casting of Frank Stone توسط Dead by Daylight بازی میکند (یعنی هیچ کدام وجود ندارد) و شما باید با آن سازگار شوید. اگر می خواهید از بدترین پیامدها جلوگیری کنید، این ذهنیت است. اما حتی در آن زمان، خوشحالم که طبق قوانین قدیمی بازی کردم و همه را کشتم، زیرا دیدن مدی که خودش را در قلمرو Entity پیدا کرد، قلبم را شکست.