بازی

طرفداران The Elder Scrolls 6 Quests Guilds بهتر و Dwemer Lore بیشتر می خواهند

خوراکی های کلیدی

  • طرفداران The Elder Scrolls 6 لیست علاقه مندی های خود را برای آنچه که دوست دارند در نهایت در بازی ببینند، نوشته اند.
  • جستجوهای پیچیده تر صنفی یک درخواست رایج است، زیرا بسیاری از ساده بودن آنها در Skyrim ناامید شده بودند، در حالی که اطلاعات بیشتر در مورد Dwemer مورد دیگری است.
  • سایر درخواست های محبوب عبارتند از ایجاد طلسم، بازگشت Acrobatics و Levitation و کاهش بارگذاری صفحه نمایش. موفق باشید با آن آخرین بچه ها، این Bethesda است.



بازی Elder Scrolls 6 خیلی دورتر است، که وقتی به یاد بیاورید که این بازی برای اولین بار شش سال پیش به طور چشمگیر معرفی شد، کاملاً عجیب است. در نهایت در سال 2023 وارد توسعه کامل شد، اگرچه ما هنوز فقط یک صفحه عنوان و یک اسکرین شات از چند کوه مبهم برای نگاه کردن در حالی که منتظر هستیم داریم. خوب، آن و The Elder Scrolls Online.

چیزهای زیادی در مورد بازی نمی دانیم، از جمله صحنه و داستان بالقوه آن، اما طرفداران The Elder Scrolls ایده ای تقریبی در مورد آنچه که دوست دارند این بار از Bethesda ببینند، دارند. در یک پست جدید در Subreddit Skyrim، کاربری به نام Sweaty-Committee3359 از بازیکنان دیگر پرسید که لیست خواسته های آنها برای The Elder Scrolls 6 چیست، و آنها پاسخ های بسیار جالبی دریافت کردند.



به نظر می رسد یک درخواست بسیار رایج در میان طرفداران، تلاش های صنفی پیچیده تر باشد. تبدیل شدن به یک Dragonborn فوق‌العاده قدرتمند در Skyrim بسیار آسان است و در رتبه‌های The Companions و College of Winterhold بالا می‌رود، اما هرگز واقعاً هیچ مزیتی برای انجام این کار وجود ندارد. شما فکر می کنید که جهان اطراف شما به کسی که آنقدر قدرتمند است واکنش نشان می دهد تا در چندین شکل از مبارزه تسلط پیدا کند، اما Skyrim واقعاً این کار را نمی کند.

کاربری به نام Ragnarrock420 مایل است که ماموریت‌های انجمنی را بیشتر شبیه به ماموریت‌های Morrowind و Oblivion ببیند، که در واقع در حین پیشرفت شما رتبه‌هایی را به شما می‌دهند. آنها همچنین دوست دارند رتبه شما در هر انجمن “تاثیری واقعی بر نحوه رفتار شخصیت های بازی با شما” داشته باشد، در حالی که دیگران دوست دارند بسته به انتخاب شما، شما را به طور بالقوه از انجمن ها محروم کنند.


یکی دیگر از درخواست‌های بزرگ در تاپیک Reddit، افسانه‌های Dwemer بیشتر است، نژادی که واقعاً از زمان Morrowind مورد بررسی قرار نگرفته است. Sweaty-Committee3359 یکی از بازیکنانی است که دوست دارد Dwemer را گسترش دهد، در حالی که کاربری به نام REDACTED3560 توضیح می دهد که آنها مایلند ببینند که Dwemer بخشی جدایی ناپذیر از داستان کلی بازی است.

سایر درخواست‌های بسیار محبوب عبارتند از ایجاد طلسم، بازگرداندن چیزهایی مانند آکروباتیک و شناور، و عدم نمایش صفحه‌های بارگیری هنگام قدم زدن در ساختمان‌ها، اگرچه صفحه‌های بارگذاری فراوان Starfield نشان می‌دهد که این درخواست ممکن است شنیده نشود. در هر صورت، به نظر می رسد که انتظارات بسیار زیادی از The Elder Scrolls 6 وجود دارد، اما ما مدتی منتظر خواهیم بود تا ببینیم آیا Bethesda وظیفه برآورده کردن آنها را دارد یا خیر.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا